Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-06
Poznań: Dostawa sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 200347 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu , ul. Grunwaldzka 250, 60-166 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8689347; 0601 851941, faks 061 8684531, 061 661 93 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego Pakiet I - Wirówka z rotorami Pakiet II -Digestoria chemiczne Pakiet III - Urządzenie do automatycznego izolowania kwasów nukleinowych Pakiet IV - Piec muflowy Pakiet V - Waga analityczna z bramką jonizacyjną Pakiet VI - Mieszadło OKAP Pakiet VII - Płuczka automatyczna do mikropłytek Pakiet VIII - Mieszadło pulsacyjne Pakiet IX - Wytrząsarka Pakiet X - Waga ze wzorcem masy Pakiet XI - Waga laboratoryjna Pakiet XII - System do rejestracji temperatur Pakiet XIII - Termostat Pakiet XIV - Licznik kolonii Pakiet XV - Stomacher Pakiet XVI - Wirówka serologiczna Pakiet XVII - System SPE Pakiet XVIII - Dozownik elektroniczny do pipetowania Pakiet XIX - Wytrząsarka do probówek Pakiet XX - Pipety automatyczne Pakiet XXI - Wirówka z chłodzeniem Pakiet XXII - Termostat z chłodzeniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Pakiet I - 1 000,00 PLN Pakiet II - 1 000,00 PLN Pakiet III - 5 000,00 PLN Pakiet IV - 400,00 PLN Pakiet V - 500,00 PLN Pakiet VI - 200,00 PLN Pakiet VII - 1 000,00 PLN Pakiet VIII - 600,00 PLN Pakiet IX - 150,00 PLN Pakiet X - 100,00 PLN Pakiet XI - 100,00 PLN Pakiet XII - 100,00 PLN Pakiet XIII - 100,00 PLN Pakiet XIV - 70,00 PLN Pakiet XV - 200,00 PLN Pakiet XVI - 150,00 PLN Pakiet XVII - 300,00 PLN Pakiet XVIII - 300,00 PLN Pakiet XIX - 80,00 PLN Pakiet XX - 150,00 PLN Pakiet XXI - 180,00 PLN Pakiet XXII - 200,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. -złożą ofertę, która odpowiadać będzie zasadom określonym w ustawie i wymaganiom określonym w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony załącznik nr 1 tj. formularz ofertowy oraz załącznik nr 2 lub/i nr 3 lub/i nr 4 lub/i nr 5 lub/i nr 6 lub/i nr 7 lub/i nr 8 lub/i nr 9 lub/i nr 10 lub/i nr 11 lub/i nr 11 lub/i nr 12 lub/i nr 13 lub/i nr 14 lub/i nr 15 lub/i nr 16 lub/i nr 17 lub/i nr 18 lub/i nr 19 lub/i nr 20 lub/i nr 21 lub/i nr 22 lub/i nr 23 tj. opis techniczny. Wymaga się aby formularz ofertowy i opis techniczny były sporządzone na oryginalnych drukach zamawiającego.; 2. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Dowód wniesienia wadium; 5. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje w załączniku do oferty jaką część zamówienia powierzy podwykonawcy; 6. Dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Nie złożenie w/w dokumentów w toku postępowania lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego WIW Poznań ul. Grunwaldzka 250, 60-166 Poznań lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:00, miejsce: WIW Poznań ul. Grunwaldzka 250, 60-166 Poznań, p. 232.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
- AD/ZP/41/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlików dachowych Centrum Wykładowego i Biblioteki Technicznej Politechniki Poznańskiej .
- "Zakup drobnego sprzętu medycznego"
- Dostawa testów antygenowych COMBO wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 15 filmów, w ramach projektu " Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatu schładzającego solankę
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Dostawa kompresora, komory do szkliwienia i przystawki do wiercenia
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.