eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra MotycznaDostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Górze Motycznej (3)



Ogłoszenie z dnia 2024-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Górze Motycznej (3)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im.Stanisława Mroczki w Górze Motycznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001204590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Góra Motyczna

1.5.2.) Miejscowość: Góra Motyczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spggm@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szkolagoramotyczna.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93c088ad-f64c-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Górze Motycznej (3)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93c088ad-f64c-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244604/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Górze Motycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

ZADANIE WSPÓŁFINANSOWANE Z PROJEKTU „KAPITAŁ LUDZKI GOTOWY DO ZMIAN PROGRAMU REGIONALENGO FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA PODKARPACJA 2021-2027” NR FEPK.07.11-IP.01-0039/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 33328,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Robotyka
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, m. in.:
- Robot edukacyjny interaktywny do pracy w modelu steam dla dzieci w wieku 3-10 lat 6 szt.
- Zestaw do kodowania z robotem edukacyjnym dla dzieci w wieku 6-12 lat 2 szt.
- Plansze edukacyjne interaktywne do kodowania dla dzieci w wieku 3-12 lat 5 szt.
- Mata do kodowania 2 szt.
- Tablet 2 generacji 11.5" 6/128gb lte wi-fi + rysik graficzny 1 szt.
UWAGA!
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31712100-1 - Maszyny i aparatura mikroelektroniczna

4.5.5.) Wartość części: 12190,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Meble
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli:
- Szafa trzyczęściowa 115cm x 240cm x 50cm
- Szafa dwuczęściowa 115cm x 215cm x 45cm
- Szafka zamykana 80cm x 90cm x 45cm
- Szafka otwarta 80cm x 90cm x 45cm
- Szafka otwarta/ szuflady 80cm x 90cm x 45cm
- Szafka z szufladami 80cm x 90cm x 45cm
- Biurko z kontenerem 105cm 76cm x 60cm
- Zestaw szafek wiszących otwartych/zamykanych 240cm x 60cm x 35cm
- Szafka wisząca zamykana/otwarta 105cm x 60cm x 35cm
- Zestaw szafek wiszących otwartych/zamykanych 415cm x 90cm x 35cm
- Szafa na materace i częścią na wieszaki 240cm x 300cm x 70cm
- Szafka do szatni 75cm x 132cm x 50cm/30cm
- Obramowanie tablicy 95cm x 100cm grub.36mm
- Obramowanie tablicy 250cm x 100cm grub.36mm

UWAGA!
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 21138,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14442,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195759,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14442,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242902720

7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14442,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152919,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Radość w Dębicy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8722015819

7.3.3) Ulica: Ul. Św. Jadwigi 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.