Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00277018/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Górze Motycznej (3)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im.Stanisława Mroczki w Górze Motycznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001204590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Góra Motyczna
1.5.2.) Miejscowość: Góra Motyczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spggm@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szkolagoramotyczna.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93c088ad-f64c-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Górze Motycznej (3)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93c088ad-f64c-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244604/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Górze Motycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ZADANIE WSPÓŁFINANSOWANE Z PROJEKTU „KAPITAŁ LUDZKI GOTOWY DO ZMIAN PROGRAMU REGIONALENGO FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA PODKARPACJA 2021-2027” NR FEPK.07.11-IP.01-0039/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277018
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 33328,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: RobotykaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, m. in.:
- Robot edukacyjny interaktywny do pracy w modelu steam dla dzieci w wieku 3-10 lat 6 szt.
- Zestaw do kodowania z robotem edukacyjnym dla dzieci w wieku 6-12 lat 2 szt.
- Plansze edukacyjne interaktywne do kodowania dla dzieci w wieku 3-12 lat 5 szt.
- Mata do kodowania 2 szt.
- Tablet 2 generacji 11.5" 6/128gb lte wi-fi + rysik graficzny 1 szt.
UWAGA!
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31712100-1 - Maszyny i aparatura mikroelektroniczna
4.5.5.) Wartość części: 12190,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: MeblePrzedmiotem zamówienia jest dostawa mebli:
- Szafa trzyczęściowa 115cm x 240cm x 50cm
- Szafa dwuczęściowa 115cm x 215cm x 45cm
- Szafka zamykana 80cm x 90cm x 45cm
- Szafka otwarta 80cm x 90cm x 45cm
- Szafka otwarta/ szuflady 80cm x 90cm x 45cm
- Szafka z szufladami 80cm x 90cm x 45cm
- Biurko z kontenerem 105cm 76cm x 60cm
- Zestaw szafek wiszących otwartych/zamykanych 240cm x 60cm x 35cm
- Szafka wisząca zamykana/otwarta 105cm x 60cm x 35cm
- Zestaw szafek wiszących otwartych/zamykanych 415cm x 90cm x 35cm
- Szafa na materace i częścią na wieszaki 240cm x 300cm x 70cm
- Szafka do szatni 75cm x 132cm x 50cm/30cm
- Obramowanie tablicy 95cm x 100cm grub.36mm
- Obramowanie tablicy 250cm x 100cm grub.36mm
UWAGA!
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 21138,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14442,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195759,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14442,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242902720
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14442,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152919,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Radość w Dębicy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8722015819
7.3.3) Ulica: Ul. Św. Jadwigi 1
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "RADOŚĆ" W DĘBICY
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "RADOŚĆ" W DĘBICY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI GÓRA MOTYCZNA
więcej: przetargi GÓRA MOTYCZNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Centrum Medycznego Nadarzyn do nowego obiektu znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Modernizacja Szpitala Powiatowego w Mińsku Mazowieckim - VI etap - wyposażenie meblowo-techniczne (2).
- Dostawa pomocy dydaktycznych, książek, mebli, programów dla 6 Szkół Podstawowych w ramach projektu "Tarnobrzeska Szkoła Ćwiczeń" realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Sępólnie Krajeńskim
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Klubu Dziecięcego w Suchowoli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.