Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00278073/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi powiatowej nr 1106 S w miejscowości Starzyny polegająca na wymianie nawierzchni drogowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/4507100
1.5.8.) Numer faksu: 32/6721971
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zawiercie.powiat.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6441701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi powiatowej nr 1106 S w miejscowości Starzyny polegająca na wymianie nawierzchni drogowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daac754e-0cc1-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001136/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja drogi powiatowej nr 1106 S w miejscowości Starzyny polegająca na wymianie nawierzchni drogowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278073/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0026/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232667,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi powiatowej nr 1106 S w miejscowości Starzyny polegająca na wymianie nawierzchni drogowej. W ramach modernizacji zostanie wykonana nowa warstwa wyrównawcza oraz nowa warstwa ścieralna w istniejącym śladzie wraz z zachowaniem istniejącej niwelety drogi.
2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia oraz wdrożenie czasowej organizacji ruchu na okres prowadzonych robót,
2) frezowanie nawierzchni bitumicznej,
3) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych,
4) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz wymagania dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w przedmiarze robót (załącznik nr 1 do SWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB; załączniki nr 2 do SWZ) oraz rysunkach (załącznik nr 3 do SWZ). Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty budowlane wykonane w ramach przedmiotu umowy (w tym materiały) na okres 60 miesięcy, który rozpocznie swój bieg od dnia podpisania Protokołu końcowego odbioru robót.
5. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego robót, Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość umowy brutto.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia do realizacji niniejszego zamówienia pojazdów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Wymóg ten będzie podlegał uprawnieniu Zamawiającego do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy. Najpóźniej do dnia przekazania terenu budowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenia o dostosowaniu floty pojazdów samochodowych użytkowanych do realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Powyższe oświadczenie Wykonawca będzie zobowiązany złożyć również wraz z fakturą VAT oraz w każdym przypadku konieczności aktualizacji informacji przekazanych Zamawiającemu w oświadczeniu wstępnym (przed przekazaniem terenu budowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234696,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299657,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234696,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tranzit Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460009572
7.3.3) Ulica: Lubachowy 68
7.3.4) Miejscowość: Moskorzew
7.3.5) Kod pocztowy: 29-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234696,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - Remont chodnika - ul. Zacisze ( strona z numerami parzystymi)."
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - remontu jezdni ul. Pszczelnej w Zawierciu."
- Wymiana okien w sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. H. Malczewskiej w Zawierciu - powtórzone postępowanie
- Remont sanitariatów - toaleta dla chłopców na parterze w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu - powtórzone postępowanie
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej zamiatarki samojezdnej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu".
- Pielęgnacja i utrzymanie zieleni przydrożnej przy drogach powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu Zawierciańskiego polegające na wycince i przycince drzew
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi w Łąsku Wielkim przy kościele
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Jeżowe poprzez przebudowę i rozbudowę drogi gminnej nr 102312R wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową sieci w miejscowości Jeżowe
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Zakroczym
- Budowa mediów w Dolinie Kościeliskiej - część I
- Remonty dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej za pomocą masy bitumicznej oraz frezowanie kolein na terenie gminy Jarocin
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.