Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00269412/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
- 2024/BZP 00276863/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-09
- 2024/BZP 00282993/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i montażem foteli biurowych dla Państwowego Muzeum Auschwitz- Birkenau w Oświęcimiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22f0090d-f1a8-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą i montażem foteli biurowych dla Państwowego Muzeum Auschwitz- Birkenau w Oświęcimiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22f0090d-f1a8-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269412
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem foteli biurowych spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. Zakup 245 sztuk foteli biurowych, stanowiących wyposażenie stanowiska pracy, posiadających:
a) podstawę co najmniej pięciopodporową z kółkami jezdnymi,
b) regulację wysokości siedziska,
c) regulację wysokości oparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa,
d) regulację kąta pochylenia oparcia
e) odpowiednie wymiary oparcia i siedziska, zapewniające wygodną pozycję ciała i swobodę ruchów,
f) wyprofilowanie siedziska i oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia kręgosłupa i ud,
g) możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360°,
h) podłokietniki regulowane w różnych płaszczyznach i wyposażone w regulację odległości od siedziska,
i) łatwo dostępne i proste w obsłudze mechanizmy regulacji wysokości siedziska i pochylenia usytuowane w miejscu umożliwiającym regulacje w pozycji siedzącej.
j) siedzisko o szerokości od 480 od 500 mm, głębokości od 440 mm do 520 mm. Obciążenie fotela biurowego min. do 150 kg.”
Fotele biurowe wykonane powinny być z dobrej jakości materiałów, tapicerowane odporną na ścieranie, trudnopalną tkaniną zmywalną, w kolorze czarnym, antracytowym lub grafitowym / ciemnoszarym.Tapicerka winna być wykonana z wysokiej jakości tkaniny o gęstym splocie składająca się w 100% z poliestru. Odporność tkaniny na ścieranie min. 150 tys. cykli Martindale'a według PN-EN ISO 12947-2, gramatura min. 300g/m2, odporność na Pilling wynosi 5 według PN-EN ISO 12945-2. Siedzisko z pianki poliuretanowej o gęstości min. 45kg/m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84076,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404128,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84076,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mega System Piotr Dębski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212610227
7.3.3) Ulica: ul. Budowlanych
7.3.4) Miejscowość: Radzyń Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84076,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Przebudowa ul. Chopina w Oświęcimiu
- Modernizacja pomieszczeń I piętra w budynku gminnym w Rajsku przy ul. Edukacyjnej 9
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego oraz Miasta Oświęcim w 2025 roku w zakresie utrzymania nawierzchni oraz urządzeń odwadniających"
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
- BUDOWA BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA FRAGMENTU BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA POWIATOWEGO W OŚWIĘCIMIU WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" wraz z budową lodowiska stałego z dodatkową funkcją rolkowo-wrotkarską przy SP 5 w Oświęcimiu
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem w ramach przedsięwzięcia pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- Zakup wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Zdrowy Pracownik w Powiecie Piotrkowskim"
- 4.2025 Sukcesywna dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w jednostkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz w Filii Uniwersytetu Medycznego w Wałbrzychu
- Zakup, dostawa i wymiana foteli audytoryjnych oraz wykładziny dywanowej w Aulach wykładowych Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
- Dostawa mebli biurowych i medycznych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem mebli oraz fotela biurowego
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.