Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00126013/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rewaloryzacja zniszczonej zieleni przyulicznej wzdłuż ul. Mickiewicza.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.majewski@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umtorun.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewaloryzacja zniszczonej zieleni przyulicznej wzdłuż ul. Mickiewicza.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-368a1c11-b991-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016520/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Rewaloryzacja zniszczonej zieleni przyulicznej wzdłuż ul. Mickiewicza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126013/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 49/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rewaloryzacja zniszczonej zieleni przyulicznej wzdłuż ul. Mickiewicza” w części I (mała architektura) zgodnie zdokumentacją stanowiącą integralną część umowy która stanowi załącznik do swz.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z odpowiednim montażem trwałych barier ochronnych przed dewastacją,
ustawieniem z mocowaniem w gruncie koszy na psie odchody w kolorze szarym, zawieszeniem budek lęgowych na
drzewach,
1) Montaż w terenie elementów małej architektury należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta.
2) Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej opracowanej przez
Zakład Usług DDD Zbigniew Zeja, Pracownia Projektowa VERDE ART stanowiącej integralną część umowy będącej
załącznikiem do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928220-6 - Elementy ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 55555,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II„Rewaloryzacja zniszczonej zieleni przyulicznej wzdłuż ul. Mickiewicza” w części II (zieleń) zgodnie z dokumentacją
stanowiącej integralną część umowy będącej załącznikiem do swz.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie terenu, dostarczenie i posadzenie roślin, rekultywację trawników - w terminie do dnia 30.07.2022r.
2) utrzymanie wszystkich posadzonych roślin, zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej,
w tym w szczególności: podlewanie min. 4 razy w miesiącu w ilości 50 l/drzewo (rano lub wieczorem) przy zastosowaniu
worków do kropelkowego podlewania typu treegator, 15 l/krzew/trawę ozdobną oraz 10 l/m2 bylin i zrekultywowanych trawników, pielenie posadzonych roślin min. 2 razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca)
w przypadku drzew posadzonych w trawniku pielenie dotyczy tylko wykorowanej misy wokół drzewa wraz z odcięciem
brzegów od trawnika, w przypadku drzew posadzonych w misach chodników należy wypielić całą nieutwardzoną
powierzchnię, uzupełnianie ściółki do grubości 5 cm, poprawa geowłókniny, naprawa i uzupełnianie opalikowania drzew,
poprawa i uzupełnianie wiązań, pionizowanie, usuwanie odrostów, przycinanie przekwitłych kwiatostanów i dzikich pędów,
wycinanie suchych pędów, cięcia, nawożenie, w razie potrzeb zwalczanie szkodników i patogenów, koszenie trawników wg
potrzeb, - w terminie do dnia 30.11.2022 r.
3) wymianę egzemplarzy obumarłych lub w złej kondycji na wolny od wad w okresie gwarancji jakości wskazanym w § 2
ust.3 wzoru umowy.
4) Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej opracowanej przez
Zakład Usług DDD Zbigniew Zeja, Pracownia Projektowa VERDE ART stanowiącej integralną część umowy.
Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy. ( dotyczy części II)
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
osób wykonujących czynności fizyczne związane z nasadzeniami i pielęgnacją roślin oraz obsługą
mechanicznego sprzętu ogrodniczego, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób
określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z
późn. zm.).
Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 120370,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wybrany Wykonawca odmówił podpisania umowy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP Dorota Dembek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561365442
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Uścimów
- Dostawa Ultramikrotomu
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Bychawskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wąwolnica
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji zieleni wysokiej
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 80, 120, 140 i 240 litrów
więcej: Elementy ogrodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.