Og³oszenie z dnia 2024-06-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00387331/01 - Wynik z dnia 2024-06-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Ryki
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Stara B³otnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stara B³otnica 46
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stara B³otnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starablotnica.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Ryki
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3342810f-2188-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00348150
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00020807/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Ryki
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3342810f-2188-11ef-a500-1a0072d5d2bd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.9 Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy e-zamówienia. Instrukcja sk³adania ofert dostêpna jest na stronie https://ezamówienia.gov.pl w zak³adce <centrum pomocy” – kafelek „Oferty, wnioski, prace konkursowe”. Poniewa¿ Zamawiaj±cy nie wykorzystuje interaktywnego formularza udostêpnionego przez platformê, Wykonawców nie dotyczy instrukcja w czê¶ci dot. pobierania wzorca formularza i jego wype³nienia. Podczas dodawania formularza oferty platforma mo¿e zg³osiæ komunikat dotycz±cy braku wygenerowania interaktywnego formularza – nale¿y potwierdziæ komunikat.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.13 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych
1. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (dalej: „Platforma"), dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la jej regulamin dostêpny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu.
3. Korzystanie z Platformy jest równoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu.
4. Ofertê sporz±dza siê w jêzyku polskim, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê dzia³aj±c± w imieniu Wykonawcy.
5. O¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wskazane w tre¶ci SWZ dotycz±ce Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby dzia³aj±cej w imieniu danego Wykonawcy.
6. Szczegó³owy sposób sporz±dzania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w niniejszym postêpowaniu okre¶la rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
7. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o których mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, a tak¿e pe³nomocnictwa, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z pó¼n. zm.) – tj. rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w pkt. 7 powy¿ej, przekazywane w niniejszym postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne – tj. wskazanego wy¿ej rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych – lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu Platformy.
11.13.1 Wykonawca musi mieæ aktywne konto wykonawcy na platformie e-zamówienia z zaznaczonymi uprawnieniami do „Sk³adania ofert/wniosków/prac konkursowych”.
11.14 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, korespondencja elektroniczna, odbywa siê za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina Stara B³otnica, Stara B³otnica 46, 26-806 Stara B³otnica
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Stara B³otnica jest: Pan Pawe³ Winiarski
Tel. 483857790 w.15, adres e-mail: gmina@starablotnica.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Ryki”, prowadzonego w trybie podstawowym,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2021 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Ryki na odcinku o d³ugo¶ci 458,10 m na dzia³ce nr ew. 232 obrêb Ryki na terenie gmina Stara B³otnica , realizowana w ramach udzielonej dotacji ze ¶rodków finansowych bud¿etu Województwa Mazowieckiego na zadanie z zakresu budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych.
Zakres prac:
• Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
• oczyszczenie istniej±cego przepustu pod koron± drogi,
• Profilowanie i zagêszczenie pod warstwy konstrukcyjne,
• Wykonanie warstwy ods±czaj±cej z piasku ¶redniego,
• Podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie,
• Nawierzchnia z betonu asfaltowego,
• Przepusty pod zjazdami,
• Pobocza z mieszanki kruszywa,
• Wykonanie odwodnienia drogi – oczyszczenie rowów i przepustów,
• Oznakowanie pionowe,
• Wykonanie zjazdów z kruszywa,
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty: przedmiary robót, dokumentacja projektowa, wzór umowy, które stanowi± za³±czniki do Specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej SWZ).
W ramach zamówienia w zakresie ka¿dego zadania nale¿y wykonaæ:
- robót rozbiórkowych oraz robót tymczasowych i prac towarzysz±cych w rozumieniu Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129);
- robót nie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, je¿eli s± one niezbêdne ze wzglêdu na bezpieczeñstwo lub zabezpieczenie przed awari±;
- inwentaryzacjê geodezyjn± powykonawcz±.
UWAGA:
Przedmiar robót bêd±cy czê¶ci± dokumentacji projektowej jest jedynie dokumentem pomocniczym w wycenie warto¶ci robót. Wykonawca jest zobowi±zany do wliczenia w cenê ofertow± wszelkich kosztów potrzebnych do prawid³owego i kompletnego wykonania zadania.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia, mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³ni± warunki dotycz±ce:a) w zakresie posiadanego do¶wiadczenia:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie:
- co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, polegaj±ce na budowie /rozbudowie /przebudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
w tym, co najmniej:
- 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej
bez ograniczeñ (pe³ni±c± rolê Kierownika budowy), zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji
i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów (wpisan± na listê cz³onków Regionalnej Izby Samorz±du Zawodowego) oraz co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy, w tym do¶wiadczenie w ostatnich 5 latach w kierowaniu budow± polegaj±c± na budowie /rozbudowie /przebudowie dróg, o ³±cznej warto¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion, ).
W przypadku legitymowania siê uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów wcze¶niej obowi±zuj±cych, zakres uprawnieñ powinien odpowiadaæ wy¿ej wymienionym specjalno¶ciom.
Wszystkie osoby bior±ce udzia³ w realizacji zamówienia, musz± biegle pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim. Je¿eli wykonawca, nie pos³uguje siê jêzykiem polskim, wówczas do zapewnienia t³umacza biegle pos³uguj±cego siê jêzykiem polskim technicznym w zakresie technologii budowlanej we wszystkich specjalno¶ciach wystêpuj±cych prze realizacji inwestycji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 2 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 9.4.2. w celu potwierdzenia spe³niania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4a) SWZ – wykaz robót budowlanych spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w pkt. 7.2.4a) SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane lub nadal s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane (by³y wykonane nale¿ycie) by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiaj±cego na dalszym etapie postêpowania);
9.4.4. w celu potwierdzenia spe³niania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4b) SWZ – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania wskazane w pkt. 7.2.4b) SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, nazw i adresów inwestorów obiektów, okresów wykonywania prac przy obiektach, warto¶ci robót oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiaj±cego na dalszym etapie postêpowania).
9.4.5. o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w pkt. 8.1 SWZ – wzór o¶wiadczenia, stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
11.8. Ofertê sk³ada siê na „Formularzu ofertowym” –wraz z formularzem ofertowym, wykonawca sk³ada:
11.8.1 O¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1(wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ),
11.8.2 Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, zobowi±zany jest z³o¿yæ dowody, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów,
w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Za³±cznik nr 4 oraz 4a do SWZ), o którym mowa w Rozdziale X SWZ – pkt. 10.3,
11.8.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie
o którym mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê
o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
11.8.4 Pe³nomocnictwo (orygina³ podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu i z³o¿enia oferty, je¿eli oferta nie zosta³a podpisana przez osoby upowa¿nione do tych czynno¶ci w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej w ich imieniu ofertê - za³±cznik Wykonawcy,
11.8.5 W sytuacji, w której wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, za³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jakie us³ugi/ roboty budowlane wykonywane bêd± przez poszczególnych wykonawców - za³±cznik Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
16.1 Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:10 000 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych)
16.2 Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
16.3 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci /Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm./
16.4 Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy Rzemios³a w Radomiu O/Stara B³otnica
Nr 94 9115 0002 0050 0500 0215 0003, z dopiskiem: wadium na: „Przebudowê drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Ryki”
16.5 Za skuteczne wniesienie wadium w formie pieniê¿nej, zostanie przyjête wadium,, które w terminie sk³adania ofert, tj.: do dnia 19.06.2024 r. do godz. 12:00, znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
11.8.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenieo którym mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê
o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
11.8.4 Pe³nomocnictwo (orygina³ podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu i z³o¿enia oferty, je¿eli oferta nie zosta³a podpisana przez osoby upowa¿nione do tych czynno¶ci w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej w ich imieniu ofertê - za³±cznik Wykonawcy,
11.8.5 W sytuacji, w której wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, za³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jakie us³ugi/ roboty budowlane wykonywane bêd± przez poszczególnych wykonawców - za³±cznik Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-19 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 11.9 Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy e-zamówienia. Instrukcja sk³adania ofert dostêpna jest na stronie https://ezamówienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-19 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-18
INNE PRZETARGI STARA B£OTNICA
- Zakup paliw w obrocie bezgotówkowym dla pojazdów Gminy Stara B³otnica na rok bud¿etowy 2025
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni jednostek organizacyjnych Gminy Stara B³otnica 2025
wiêcej: przetargi STARA B£OTNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJ¡CYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- "Budowa ujêcia wody wraz z budow± sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Markocin, gmina Cedynia "
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi ³±cz±cej ul. Towarow± w Komornikach z ul. Szkoln± w Plewiskach (...)"
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.