eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa oleju opa³owego lekkiego.



Og³oszenie z dnia 2022-09-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Badawczy Dróg i Mostów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000127686

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Instytutowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-302

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ibdim@ibdim.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ibdim.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Dzia³alno¶æ dotycz±ca badañ dróg, mostów, tuneli i kolei.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e74722a8-3420-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00348166

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ibdim.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ibdim.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, o¶wiadczenie z pkt. 7.1 SWZ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz wszelkich innych dokumentów i o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zakupowej. 2. Informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w zak³adce „Pytania i odpowiedzi”. Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê ich datê wczytania do Systemu. 3. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w zak³adce „ZADAJ PYTANIE”: 1) w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy
klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ wszystkie dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania; 2) po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬; 3) wykonawca uzyskuje
potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy „pytanie wys³ane”. 4. Wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 56 KB/s; 2) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przegl±darka MS
Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obs³ug± Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przegl±darka Firefox z obs³ug± Javy, si³a szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przegl±darka MS Internet Explorer 11 z obs³ug± Active X lub Firefox z obs³ug± Javy, si³a szyfrowania: 128bit; 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa: Chrome; Mozilla Firefox; 4) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê. 5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: PDF. 6. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê Zakupow± stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm;ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie "Data przes³ania". 7. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: 1) dokumenty w formacie „pdf” nale¿y podpisywaæ tylko i wy³±cznie formatem PAdES; 2) Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy nale¿y u¿yæ formatu XAdES.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ibdim.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Instytut Badawczy Dróg i Mostów. Adres: 03-302 Warszawa, ul. Instytutowa 1, telefon: 22-8145025, fax: 22-8145028.
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem adresu e-mail: rmarczuk@ibdim.edu.pl
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych.
5. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych umów.
6. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE, pocz±wszy od 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty
i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo dostêpu do danych. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IBDiM.ZP.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Warszawy przy ul. Instytutowej 1.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielenia przez Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert.
2. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê zgodnie z art. 226 ustawy.
4. Je¿eli zaoferowana cena lub jej istotne czê¶ci sk³adowe, wydaj± siê ra¿±co niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budz± w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego co do mo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego lub wynikaj±cymi z odrêbnych przepisów, Zamawiaj±cy zwróci siê o udzielenie wyja¶nieñ, w tym z³o¿enie dowodów, dotycz±cych wyliczenia ceny.
5. Obowi±zek wykazania, ¿e oferta nie zawiera ra¿±co niskiej ceny spoczywa
na Wykonawcy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy czê¶ciowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oleju opa³owego lekkiego do ¯migrodu-Wêglewa.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielenia przez Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert.
2. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê zgodnie z art. 226 ustawy.
4. Je¿eli zaoferowana cena lub jej istotne czê¶ci sk³adowe, wydaj± siê ra¿±co niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budz± w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego co do mo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego lub wynikaj±cymi z odrêbnych przepisów, Zamawiaj±cy zwróci siê o udzielenie wyja¶nieñ, w tym z³o¿enie dowodów, dotycz±cych wyliczenia ceny.
5. Obowi±zek wykazania, ¿e oferta nie zawiera ra¿±co niskiej ceny spoczywa
na Wykonawcy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy czê¶ciowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Kielc przy ul. Chorzowskiej 28.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielenia przez Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert.
2. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê zgodnie z art. 226 ustawy.
4. Je¿eli zaoferowana cena lub jej istotne czê¶ci sk³adowe, wydaj± siê ra¿±co niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budz± w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego co do mo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego lub wynikaj±cymi z odrêbnych przepisów, Zamawiaj±cy zwróci siê o udzielenie wyja¶nieñ, w tym z³o¿enie dowodów, dotycz±cych wyliczenia ceny.
5. Obowi±zek wykazania, ¿e oferta nie zawiera ra¿±co niskiej ceny spoczywa
na Wykonawcy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy czê¶ciowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 716).
2) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca musi wykazaæ posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 50.000 PLN.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne.
2) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, nie mniejszej ni¿ okre¶lona w pkt 6.6.4. SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert nie podlega wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu – opracowane wg druków do³±czonych do SWZ – za³±cznik nr 1 i 2 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W wypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 7.2.3 SWZ powinny dotyczyæ tego Wykonawcy spo¶ród Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê, który wykazuje spe³nienie warunków w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 6.6 SWZ.
3. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest do udowodnienia Zamawiaj±cemu, i¿ realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, sk³adaj±c wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu powinno byæ z³o¿one razem z dokumentem potwierdzaj±cym umocowanie osoby/ osób podpisuj±cej/ych przedmiotowe zobowi±zanie.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby ma potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
- zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
- sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych do¶wiadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 6.6 SWZ, oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
6. Do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zapisy pkt 7.2.2 SWZ stosuje siê odpowiednio.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany w umowie wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci, chyba ¿e w umowie zastrze¿ono inaczej. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty w nastêpuj±cych przypadkach:
1) nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy; w takim wypadku Strony uzgodni± zmiany umowy wymuszone nowymi przepisami;
2) nast±pi zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, która bêdzie powodowa³a zmianê wynagrodzenia umownego; w takim wypadku, zmiana wynagrodzenia umownego obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie tej zmiany; wynagrodzenie umowne netto nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, a Wykonawca wyst±pi do Zamawiaj±cego z uzasadnionym pisemnym wnioskiem w tym zakresie w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych te zmiany. We wniosku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca musi wykazaæ wp³yw zmian na koszy wykonania zamówienia przez Wykonawcê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Platformy Zakupowej: https://ibdim.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-22 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin realizacji dostawy czê¶ciowej stanowi kryterium oceny ofert.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.