eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszZapewnienie dostępności Starostwa Powiatowego w Przasnyszu dla osób ze szczególnymi potrzebami



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zapewnienie dostępności Starostwa Powiatowego w Przasnyszu dla osób ze szczególnymi potrzebami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przasnyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668812

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętego Stanisława Kostki 5

1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297522270

1.5.8.) Numer faksu: 297522270

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-przasnysz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie dostępności Starostwa Powiatowego w Przasnyszu dla osób ze szczególnymi potrzebami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bae1b4a-249f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062977/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zapewnienie dostępności Starostwa Powiatowego w Przasnyszu dla osób ze szczególnymi potrzebami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach programu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310910

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W przedmiocie zamówienia przeprowadzono postępowanie w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji z podziałem na części. W części 2 nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym postępowanie w w/w zakresie podlegało unieważnieniu. Niniejsze zamówienie obejmuje identyczny zakres jak zamówienie objęte unieważnieniem - w ramach niniejszego zamówienia nie doszło do istotnej modyfikacji pierwotnych warunków zamówienia, a zatem ziściły się przesłanki do udzielenia zamówienia w wyniku przeprowadzenia negocjacji z jednym wykonawcą na podstawie przepisu art. 305 pkt 2.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRP.272.3.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących elementów wraz z montażem
i instalacją w zakresie dostosowania budynku Starostwa Powiatowego w Przasnyszu dla osób ze szczególnymi potrzebami:
1) dostawa, montaż i instalacja platform schodowych na szynie prostej dla osób niepełnosprawnych – 2 szt.,
2) dostawa, montaż i instalacja domofonu przy szlabanie, przez który wjeżdża się na teren, na którym znajduje się miejsce parkingowe dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – 1 szt.,
3) dostawa, montaż i instalacja szyn najazdowych – 2 szt.,
4) dostawa, montaż i instalacja dzwonków – 6 szt.,
5) dostawa schodołazu – 1 szt.,
6) dostawa i montaż zestawu ewakuacyjnego - 1 komplet, (komplet obejmuje matę ewakuacyjną– 1 szt., krzesełko ewakuacyjne – 1 szt.)
a. Mata ewakuacyjna:
• Długość min. 190 cm,
• Szerokość min. 60 cm,
• Wykonana z materiału trudnopalnego,
• Minimum 2 pasy bezpieczeństwa,
• Spód pokryty warstwą poślizgową,
• Min. 2 lata gwarancji,
b. Krzesło ewakuacyjne:
• Maksymalne obciążenie min. 160 kg,
• Min. 2 pasy zabezpieczające osobę przewożoną,
• Gwarancja min. 2 lata.
7) dostawa, montaż i instalacja pętli indukcyjnej powierzchniowej (w sali konferencyjnej o pow. do 150 m2) – 1 komplet (komplet obejmuje wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego działania urządzenia, musi spełniać normy PN-EN 60118-4)
8) dostawa, montaż i instalacja pętli indukcyjnej stanowiskowej (w punkcie informacyjnym) – 1 komplet (komplet obejmuje wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego działania urządzenia, musi spełniać normy PN-EN 60118-4),
9) inne prace niezbędne w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34951000-8 - Platformy wejściowe

32552600-3 - Domofony

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo – Budowlany Szymon Perdjon

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 761100907

7.3.4) Miejscowość: Chorzele

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 15 września 2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.