Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zapewnienie dostępności Starostwa Powiatowego w Przasnyszu dla osób ze szczególnymi potrzebami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przasnyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętego Stanisława Kostki 5
1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297522270
1.5.8.) Numer faksu: 297522270
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-przasnysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie dostępności Starostwa Powiatowego w Przasnyszu dla osób ze szczególnymi potrzebami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bae1b4a-249f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062977/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zapewnienie dostępności Starostwa Powiatowego w Przasnyszu dla osób ze szczególnymi potrzebami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach programu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310910
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W przedmiocie zamówienia przeprowadzono postępowanie w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji z podziałem na części. W części 2 nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym postępowanie w w/w zakresie podlegało unieważnieniu. Niniejsze zamówienie obejmuje identyczny zakres jak zamówienie objęte unieważnieniem - w ramach niniejszego zamówienia nie doszło do istotnej modyfikacji pierwotnych warunków zamówienia, a zatem ziściły się przesłanki do udzielenia zamówienia w wyniku przeprowadzenia negocjacji z jednym wykonawcą na podstawie przepisu art. 305 pkt 2.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRP.272.3.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących elementów wraz z montażem
i instalacją w zakresie dostosowania budynku Starostwa Powiatowego w Przasnyszu dla osób ze szczególnymi potrzebami:
1) dostawa, montaż i instalacja platform schodowych na szynie prostej dla osób niepełnosprawnych – 2 szt.,
2) dostawa, montaż i instalacja domofonu przy szlabanie, przez który wjeżdża się na teren, na którym znajduje się miejsce parkingowe dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – 1 szt.,
3) dostawa, montaż i instalacja szyn najazdowych – 2 szt.,
4) dostawa, montaż i instalacja dzwonków – 6 szt.,
5) dostawa schodołazu – 1 szt.,
6) dostawa i montaż zestawu ewakuacyjnego - 1 komplet, (komplet obejmuje matę ewakuacyjną– 1 szt., krzesełko ewakuacyjne – 1 szt.)
a. Mata ewakuacyjna:
• Długość min. 190 cm,
• Szerokość min. 60 cm,
• Wykonana z materiału trudnopalnego,
• Minimum 2 pasy bezpieczeństwa,
• Spód pokryty warstwą poślizgową,
• Min. 2 lata gwarancji,
b. Krzesło ewakuacyjne:
• Maksymalne obciążenie min. 160 kg,
• Min. 2 pasy zabezpieczające osobę przewożoną,
• Gwarancja min. 2 lata.
7) dostawa, montaż i instalacja pętli indukcyjnej powierzchniowej (w sali konferencyjnej o pow. do 150 m2) – 1 komplet (komplet obejmuje wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego działania urządzenia, musi spełniać normy PN-EN 60118-4)
8) dostawa, montaż i instalacja pętli indukcyjnej stanowiskowej (w punkcie informacyjnym) – 1 komplet (komplet obejmuje wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego działania urządzenia, musi spełniać normy PN-EN 60118-4),
9) inne prace niezbędne w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34951000-8 - Platformy wejściowe
32552600-3 - Domofony
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo – Budowlany Szymon Perdjon
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 761100907
7.3.4) Miejscowość: Chorzele
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Dostawa energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Przasnysz oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
więcej: Domofony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.