eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszZapewnienie dostępności Starostwa Powiatowego w Przasnyszu dla osób ze szczególnymi potrzebami



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zapewnienie dostępności Starostwa Powiatowego w Przasnyszu dla osób ze szczególnymi potrzebami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przasnyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668812

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętego Stanisława Kostki 5

1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 752 22 70

1.5.8.) Numer faksu: 29 752 22 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-przasnysz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.powiat-przasnysz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie dostępności Starostwa Powiatowego w Przasnyszu dla osób ze szczególnymi potrzebami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ae0c545-e58b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062977/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zapewnienie dostępności Starostwa Powiatowego w Przasnyszu dla osób ze szczególnymi potrzebami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Dostępny samorząd - granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, finansowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) 2014-2020 Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237228

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRP.272.3.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 1 zamówienia jest wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych z własnych materiałów i urządzeń w zakresie dostosowania budynku Starostwa Powiatowego w Przasnyszu dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Roboty budowlane obejmują m.in.:
1) prace rozbiórkowe (częściowa rozbiórka chodnika, demontaż betonowego śmietnika, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie posadzek z płytek gresowych, rozebranie schodów z płytek gresowych, demontaż poręczy),
2) prace budowlane (niwelacja spadku chodnika, ponowne układanie chodnika, montaż nowego śmietnika, montaż poręczy, wykonanie warstw niwelująco-wyrównawczych cementowych zatartych na gładko, wykonanie posadzek płytkowych układanych na klej metodą zwykłą, montaż ościeżnic drewnianych o powierzchni otworu do 4.0 m2 w wewnętrznych ścianach, montaż skrzydeł drzwiowych płytowych zewnętrznych pełnych dwuskrzydłowych fabrycznie wykończonych wraz z okuciem),
3) roboty budowlano-instalacyjne (montaż napędu do drzwi rozwieranych),
4) prace pomocnicze (wygrodzenia wraz z zabezpieczeniem terenu podczas prowadzenia prac remontowych, wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45431000-7 - Kładzenie płytek

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 175340,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 2 zamówienia jest dostawa następujących elementów
wraz z montażem i instalacją w zakresie dostosowania budynku Starostwa Powiatowego w Przasnyszu dla osób ze szczególnymi potrzebami:
1) dostawa, montaż i instalacja platform schodowych na szynie prostej dla osób niepełnosprawnych – 2 szt.,
2) dostawa, montaż i instalacja domofonu przy szlabanie, przez który wjeżdża się na teren, na którym znajduje się miejsce parkingowe dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – 1 szt.,
3) dostawa, montaż i instalacja szyn najazdowych – 2 szt.,
4) dostawa, montaż i instalacja dzwonków – 6 szt.,
5) dostawa schodołazu – 1 szt.,
6) dostawa i montaż zestawu ewakuacyjnego - 1 komplet, (komplet obejmuje matę ewakuacyjną– 1 szt., krzesełko ewakuacyjne – 1 szt.)
a. Mata ewakuacyjna:
Długość min. 190 cm,
Szerokość min. 60 cm,
Wykonana z materiału trudnopalnego,
Minimum 2 pasy bezpieczeństwa,
Spód pokryty warstwą poślizgową,
Min. 2 lata gwarancji,
b. Krzesło ewakuacyjne:
Maksymalne obciążenie min. 160 kg,
Min. 2 pasy zabezpieczające osobę przewożoną,
Gwarancja min. 2 lata.
7) dostawa, montaż i instalacja pętli indukcyjnej powierzchniowej (w sali konferencyjnej o pow. do 150 m2) – 1 komplet (komplet obejmuje wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego działania urządzenia, musi spełniać normy PN-EN 60118-4)
8) dostawa, montaż i instalacja pętli indukcyjnej stanowiskowej (w punkcie informacyjnym) – 1 komplet (komplet obejmuje wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego działania urządzenia, musi spełniać normy PN-EN 60118-4),
9) inne prace niezbędne w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34951000-8 - Platformy wejściowe

32552600-3 - Domofony

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 137178,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142803,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.’’SPAW-KROS’’ WOJCIECH KROŚNICKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7611422981

7.3.4) Miejscowość: Przasnysz

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia dla części 1 zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 15 sierpnia 2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.