Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00259606/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odtworzenie i konserwacja rowów oraz odwodnień przy drogach gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasienica 159
1.5.2.) Miejscowość: Jasienica
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334726200
1.5.8.) Numer faksu: 334726262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,160645,86e50d692cf1de25592deacb2505d78c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odtworzenie i konserwacja rowów oraz odwodnień przy drogach gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3abc59f8-ea8b-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000850/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Odtworzenie i konserwacja rowów oraz odwodnień przy drogach gminnych na terenie Gminy Jasienica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259606
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198642,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót objętych zamówieniem:
- odtworzenie i konserwacja rowów - czyszczenie, profilowanie, odtworzenia umocnienia rowów,
- bieżąca konserwacja odwodnień – czyszczenie, wymiana uszkodzonych elementów przelotowych, murków czołowych – wraz z robotami towarzyszącymi.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ.
- formularz cenowy (załącznik nr 1a do SWZ), który należy złożyć wraz z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ)
- szczegółowa specyfikacja techniczna – załącznik nr 4 do SWZ
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ
Uwaga: Podane ilości w formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi służącymi do wyłonienia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych robót podczas realizacji, w ramach kwoty określonej w § 10 pkt. 1 projektowanych postanowień umownych.
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 12 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219791,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283709,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219791,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATJ Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 523516150
7.3.3) Ulica: Obornicka 117 pok. 5
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JASIENICA
więcej: przetargi JASIENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wysokiej
- Budowa drogi w ul. Łabędziej od ul. Bocianiej w Ząbkach
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- Budowa drogi dojazdowej do przedszkola przy ul. Nad Gwdą
- Przebudowa skrzyżowania ul. Wiśniowej i ul. Nowej w Redzie wraz infrastrukturą towarzyszącą w ramach programu - Bezpieczna droga do szkoły.
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gorzyce Małe, Świeca, Huta, Nadstawki, Tarchały Wielkie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.