Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262208/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac budowlanych, w tym renowacja wieży budynku Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Floriańskiej 1 w Libiążu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357010677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Libiąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326277338
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmk@libiaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmk.libiaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ab8ca79-ec08-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
inna działalność
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac budowlanych, w tym renowacja wieży budynku Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Floriańskiej 1 w Libiążu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ab8ca79-ec08-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041059/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie prac budowlanych, w tym renowacja wieży budynku Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Floriańskiej 1 w Libiążu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262208
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZMK.2610.3.2024.AMK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 249593,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1– Renowacja wieży oraz wzmocnienie stropu w budynku OSP w Libiążu przy ul. Floriańskiej 11. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, które ma na celu zachowanie niszczejącej substancji zabytkowej obiektu i jej właściwe wyeksponowanie. Przedsięwzięcie obejmie:
1) usunięcie zmurszałych spoin ścian wieży strażniczej;
2) reprofilację spoin;
3) wykonanie tynków renowacyjnych celem zabezpieczenia muru wieży;
4) wykonanie fundamentu pod ramę wzmacniającą strop obiektu;
5) wykonanie stalowej ramy wzmacniającej;
6) odtworzenie posadzek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) przedmiar robót (załącznik nr 8a i nr 8b do SWZ dla części 1);
2) projekt budowlany i wykonawczy (załącznik nr 9a i 9b do SWZ dla części 1
Przedmiot zamówienia związany z wykonaniem ramy wzmacniającej jest kolejnym etapem inwestycji realizowanej zgodnie z dokumentacją techniczną na Modernizację budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Libiążu przy ul. Floriańskiej 1 polegającej na przebudowie budynku, zmianie konstrukcji dachu, zmianie sposobu użytkowania poddasza na cele rekreacyjne i szkoleniowe, wykonaniu stalowych schodów zewnętrznych wraz z remontem i przebudową wewnętrznej instalacji elektrycznej, gazowej, wod. – kan., instalacji centralnego ogrzewania oraz z infrastruktura techniczną, zatwierdzonej pozwoleniem na budowę decyzja nr 143/2019 z 08.03.2019.
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części dotyczącej prac związanych wykonaniem ramy wzmacniającej (załącznik nr 10 do SWZ dla części 1);
4) projekt umowy (załącznik nr 7 do SWZ dla części 1).
Zamawiający wymaga złożenia oferty dla części 1 po odbyciu wizji lokalnej.
Rozwiązania równoważne:
Jeżeli dokumentacja, ST lub przedmiar robót wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te produkty.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego w niniejszym SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45216100-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 237946,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnegoPrzedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji Inspektora nadzoru na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z wymogami prawa budowlanego i warunkami pozwolenia na budowę w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie prac budowlanych, w tym renowacja wieży budynku Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Floriańskiej 1 w Libiążu.
Inspektor nadzoru powinien posiadać prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z uprawnieniami budowlanymi do nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanych bez ograniczeń, uzyskanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Szczegółowy zakres określa projekt umowy (załącznik nr 7 do SWZ dla części 2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 11647,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Podsada EURO - BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281296595
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 4a
7.3.4) Miejscowość: Libiąż
7.3.5) Kod pocztowy: 32-590
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty w branży sanitarnej, roboty ślusarskie i spawalnicze
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Sznurawa Construction and Consulting
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321946333
7.3.3) Ulica: Lipinka 33
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Alicja Sznurawa Construction and Consulting
jakie przetargi wygrała firma
Alicja Sznurawa Construction and Consulting
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30INNE PRZETARGI Z LIBIĄŻA
więcej: przetargi w Libiążu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Modernizacja AOS w Bychawie poprzez remont łazienek i wygłuszanie drzwi.
- Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Człuchowie
- "Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Okrzei 42"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.