eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszWykonanie instalacji domofonowych w budynkach mieszkalnych będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na pięć części.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji domofonowych w budynkach mieszkalnych będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na pięć części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250523916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobrzecka 18

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 62 598 55 00

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 62 598 55 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzbm.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzbm-kalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji domofonowych w budynkach mieszkalnych będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na pięć części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3485dd68-f180-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004443/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Wymiana instalacji elektrycznych, montaż instalacji domofonowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269338

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.4.2024.PST

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 44099,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem jest wykonywanie instalacji domofonowej w budynku przy ul. Górnośląskiej 14A.
2. Zakres prac obejmuje między innymi:
1) przebicia otworów w ścianach;
2) wykucie wnęk;
3) mechaniczne wykucie bruzd pod przewody;
4) montaż przewodów;
5) montaż rozmównicy;
6) montaż urządzeń łączności wewnętrznej;
7) wykonanie połączeń przewodów;
8) programowanie domofonu;
9) sprawdzenie działania instalacji domofonowej
10) wywóz i utylizację materiałów po wykonanych pracach, uprzątnięcie terenu prac.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32552600-3 - Domofony

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 10732,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem jest wykonanie instalacji domofonowej w budynku przy ul. Ostrowskiej 15.
2. Zakres prac obejmuje między innymi:
1) przebicia otworów w ścianach;
2) wykucie wnęk;
3) mechaniczne wykucie bruzd pod przewody;
4) montaż przewodów;
5) montaż rozmównicy;
6) montaż urządzeń łączności wewnętrznej;
7) wykonanie połączeń przewodów;
8) programowanie domofonu;
9) sprawdzenie działania instalacji domofonowej
10) wywóz i utylizację materiałów po wykonanych pracach, uprzątnięcie terenu prac.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32552600-3 - Domofony

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 5659,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem jest wykonywanie domofonowej w budynku przy ul. Smolnej 1.
2. Zakres prac obejmuje między innymi:
1) przebicia otworów w ścianach;
2) wykucie wnęk;
3) mechaniczne wykucie bruzd pod przewody;
4) montaż przewodów;
5) montaż rozmównicy;
6) montaż urządzeń łączności wewnętrznej;
7) wykonanie połączeń przewodów;
8) programowanie domofonu;
9) sprawdzenie działania instalacji domofonowej
10) wywóz i utylizację materiałów po wykonanych pracach, uprzątnięcie terenu prac.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32552600-3 - Domofony

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 10500,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem jest wykonywanie domofonowej w budynku przy ul. Winiarskiej 2.
2. Zakres prac obejmuje między innymi:
1) przebicia otworów w ścianach;
2) wykucie wnęk;
3) mechaniczne wykucie bruzd pod przewody;
4) montaż przewodów;
5) montaż rozmównicy;
6) montaż urządzeń łączności wewnętrznej;
7) wykonanie połączeń przewodów;
8) programowanie domofonu;
9) sprawdzenie działania instalacji domofonowej
10) wywóz i utylizację materiałów po wykonanych pracach, uprzątnięcie terenu prac.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32552600-3 - Domofony

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 7927,74 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem jest wykonywanie domofonowej w budynku przy ul. Złotej 37B.
2. Zakres prac obejmuje między innymi:
1) przebicia otworów w ścianach;
2) wykucie wnęk;
3) mechaniczne wykucie bruzd pod przewody;
4) montaż przewodów;
5) montaż rozmównicy;
6) montaż urządzeń łączności wewnętrznej;
7) wykonanie połączeń przewodów;
8) programowanie domofonu;
9) sprawdzenie działania instalacji domofonowej
10) wywóz i utylizację materiałów po wykonanych pracach, uprzątnięcie terenu prac.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32552600-3 - Domofony

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 9280,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10870,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10870,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10870,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWPOL - P.Marecki, A.Matyjasz Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250769089

7.3.3) Ulica: Handlowa 24

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10870,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4278,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5645,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5645,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWPOL - P.Marecki, A.Matyjasz Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250769089

7.3.3) Ulica: Handlowa 24

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5645,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6756,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11512,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11512,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWPOL - P.Marecki, A.Matyjasz Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250769089

7.3.3) Ulica: Handlowa 24

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11512,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5390,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8754,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8754,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWPOL - P.Marecki, A.Matyjasz Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250769089

7.3.3) Ulica: Handlowa 24

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8754,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7220,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7223,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7223,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWPOL - P.Marecki, A.Matyjasz Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250769089

7.3.3) Ulica: Handlowa 24

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7223,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.