Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310919/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych i edukacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych i edukacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b629c84a-1eec-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019525/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa materiałów promocyjnych i szkoleniowych w tym z projektów dosinansowanych z funduszy zewnętrznych w roku 2022 i 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Z uwagi na ograniczenia ilości znaków nazwy projektów lub programów zawarte w informacjach dodatkowych na końcu ogłoszenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.119.2022
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Materiały biurowe reklamowe4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 54680,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Maskotki4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Materiały metalowe reklamowe4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 37235,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: Książeczki, gry, kolorowanki, krzyżówki edukacyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 18170,73 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5: Słodycze reklamowe4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 8195,12 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6: Smycze, breloki, opaski, zawieszki, naklejki odblaskowe, zabawki reklamowe4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 129756,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87699 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87699 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87699 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Maślerz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383696335
7.3.3) Ulica: Droginia 320
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Maślerz
jakie przetargi wygrała firma
Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Maślerz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87699 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z zapisami cz. IV.11.1) SWZ, w odniesieniu do zadania , w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawcy byli zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zdjęć oferowanych produktów. Zamawiający dopuszczał zdjęcia produktów z dowolnymi logotypami lub bez logotypów. W ofercie Wykonawcy ARW Studio B&W Wojciech Janecki nie było zdjęć. W związku z powyższym działając w oparciu o art. 107 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Pzp), w związku z zapisami cz. IV.11.2) SWZ, Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia w/w przedmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie uzupełnił dokumentów, w związku z czym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Pzp: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z zapisami cz. IV.11.1) SWZ, w odniesieniu do zadania , w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawcy byli zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zdjęć oferowanych produktów. Zamawiający dopuszczał zdjęcia produktów z dowolnymi logotypami lub bez logotypów. W ofercie Wykonawcy ARW Studio B&W Wojciech Janecki nie było zdjęć. W związku z powyższym działając w oparciu o art. 107 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Pzp), w związku z zapisami cz. IV.11.2) SWZ, Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia w/w przedmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie uzupełnił dokumentów, w związku z czym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Pzp: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z zapisami cz. IV.11.1) SWZ, w odniesieniu do zadania , w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawcy byli zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zdjęć oferowanych produktów. Zamawiający dopuszczał zdjęcia produktów z dowolnymi logotypami lub bez logotypów. W ofercie Wykonawcy ARW Studio B&W Wojciech Janecki nie było zdjęć. W związku z powyższym działając w oparciu o art. 107 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Pzp), w związku z zapisami cz. IV.11.2) SWZ, Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia w/w przedmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie uzupełnił dokumentów, w związku z czym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Pzp: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13173,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15652,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13173,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Maślerz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383696335
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13173,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena (…) najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa tśm - termometr do podgrzewaczy PPGW-200 oraz części do palników
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Rozświetlimy Mistrzejowice! Nowe lampy = większe bezpieczeństwo". Budżet Obywatelski edycja XI.
- 22/2025 Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 3 części
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu i oddaniu Zamawiającemu do użytku obiektu przy ul. Golikówka 125 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- Dostawa materiałów biurowych i tonerów
- Dostawa fartuchów medycznych z haftem na potrzeby Wydziału Lekarskiego UWM w Olsztynie
- Dostawa artykułów reklamowych dla SGGW na 2025 rok
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (DPO,MPO).
- Dostawa materiałów z dedykowaną treścią na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie .
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.