eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojno"Odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Gnojno"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Gnojno”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnojno 145

1.5.2.) Miejscowość: Gnojno

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48413532038

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gnojno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8978e181-19cf-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Gnojno”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8978e181-19cf-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069345/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Gnojno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339717

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROS.I.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport do Międzygminnego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o. o. w Janczycach zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Gnojno.

1. Przedmiot zamówienie obejmuje:
1) odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych z terenu gminy Gnojno (zbiórka w systemie pojemników);
2) odbiór i transport odpadów segregowanych z gospodarstw domowych/zbiórka w systemie worków/ z wykorzystaniem worków na selektywną zbiórkę dostarczanych przez wykonawcę sukcesywnie;
3) obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych PSZOK znajdującego się w miejscowości Gnojno;
4) odbiór i transport przedmiotów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektroniczny, odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzących z remontów niepodlegające obowiązkowi zgłoszenia lub pozwolenia na budowę zgodnie z prawem budowlanym – „wystawka” nie rzadziej niż 1 razy w roku;
5) bezpłatne wyposażenie nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej/wielorodzinnej – w pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 120 l (ok. 1279 sztuk) w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wraz z pisemnym potwierdzeniem odbioru pojemnika przez właściciela;
6) bezpłatne wyposażenie nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej/wielorodzinnej - w worki na odpady segregowane (pierwszy raz – 8 szt. – po 2 worki na każdą frakcję). w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wraz z pisemnym potwierdzeniem odbioru pojemnika przez właściciela. W dniu zawarcia umowy rodzajami odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości są: papier, metale i tworzywa sztuczne, szkło oraz odpady ulegające biodegradacji;

3. Informacja dodatkowa: Sposób prowadzenia zbiórki odpadów:

Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym.
Do gromadzenia odpadów selektywnie zebranych na nieruchomości zamieszkałej służą spełniające normy techniczne worki o pojemności 120 l w następującej kolorystyce:
a) kolor niebieski (opatrzone napisem „Papier”) – odpady z papieru w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury
b) kolor zielony (opatrzone napisem „Szkło”) – odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła,
c) kolor żółty (opatrzone napisem „Metale i tworzywa sztuczne”) - odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
d) kolor brązowy (opatrzone napisem „Bio”) - odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów

Do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – kod 20 03 01 na terenie nieruchomości zamieszkałej służą spełniające normy techniczne pojemniki wolnostojące o pojemności minimum 120 l. Pojemniki powinny być wyposażone w kółka oraz szczelnie zamykaną klapę.

Rodzaj i minimalną pojemność pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych na terenie nieruchomości określa w sposób szczegółowy rozdział 6 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gnojno UCHWAŁA NR XVI/156/20 RADY GMINY GNOJNO z dnia 29 grudnia 2020r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gnojno.
4. Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych.
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w pojemnikach lub workach z napisem ,,Zmieszane” zapewnianych przez podmiot odbierający odpady:
a) w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia z częstotliwością:
 nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie z budynków mieszkalnych jednorodzinnych i wielolokalowych,
b) w okresie od 1 września do 30 czerwca z częstotliwością:
 nie rzadziej niż raz w miesiącu.

2) odpady komunalne zebrane w sposób selektywny z podziałem na frakcje:
a) papier (w skład którego wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury) w workach koloru niebieskiego oznaczonych napisem „Papier”, zapewnianych przez podmiot odbierający odpady z częstotliwością:
᠆ nie rzadziej niż 1 raz na pół roku z budynków mieszkalnych jednorodzinnych i wielorodzinnych,

b) szkło (w skład którego wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła) w pojemnikach lub workach koloru zielonego oznaczonych napisem „Szkło”, zapewnianych przez podmiot odbierający odpady z częstotliwością:
᠆ nie rzadziej niż 1 raz na 3 miesiące z budynków mieszkalnych jednorodzinnych i wielolokalowych,

c) metale, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe (w skład którego wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe) w pojemnikach lub workach koloru żółtego oznaczonych napisem „Metale i tworzywa sztuczne”, zapewnianych przez podmiot odbierający odpady z częstotliwością:
᠆ nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu z budynków mieszkalnych jednorodzinnych i wielolokalowych,

d) bioodpady w pojemnikach lub workach koloru brązowego oznaczonych napisem „Bio”, zapewnianych przez podmiot odbierający odpady:
 w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia z częstotliwością:
- nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie z budynków jednorodzinnych i wielolokalowych,
 w okresie od 1 września do 30 czerwca z częstotliwością:
- nie rzadziej niż raz na miesiąc.

e) popiół w pojemnikach z napisem ,,Zmieszane” zapewnianych przez podmiot odbierający odpady z częstotliwością:
- od 1 października do 30 kwietnia nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu z budynków mieszkalnych jednorodzinnych i wielolokalowych,

Dopuszcza się również możliwość gromadzenia od 01 listopada do 31 marca popiołu pochodzącego z palenisk domowych niezanieczyszczonego frakcją odpadów ,,Bio” w pojemnikach koloru brązowego oznaczonych napisem „Bio”, (wykorzystywanych poza wskazanym okresem do gromadzenia odpadów ,,Bio”), zapewnianych przez podmiot odbierający odpady z częstotliwością:
᠆ nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu z budynków mieszkalnych jednorodzinnych i wielolokalowych,

f) meble i inne odpady wielkogabarytowe z częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz w roku z budynków mieszkalnych jednorodzinnych, budynków wielolokalowych w ramach wystawki.
3) Wykonawca podczas świadczenia usługi na rzecz Zamawiającego nie może w tym samym czasie, przy użyciu tego sprzętu odbierać odpadów od podmiotów trzecich, nie objętych systemem gospodarki odpadami.
5. Transport odpadów, który musi być realizowany za pomocą pojazdów wyposażonych w system monitoringu GPS spełniających wszystkie wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 122) a także spełniających wymogi techniczne stawiane tego rodzaju pojazdom. Z zastrzeżeniem, że system monitoringu GPS musi posiadać funkcję dokumentowania czasu postojów na trasie odbioru odpadów, rozładunku oraz być wyposażony w rejestrator otwarcia i zamknięcia wszystkich włazów załadunkowych z miejscem i czasem wskazania tych czynność. (Wykonawcy którzy nie posiadają systemu GPS wyposażonego w rejestrator otwarcia i zamknięcia włazów załadunkowych odpady muszą przystosować pojazdy w ten system w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy jednak nie później niż na jeden dzień przed odbiorem odpadów ).
6. Wszystkie pojazdy muszą być wyposażone w zestaw kamer rejestrujących dzień oraz godzinę, które umożliwią monitorowanie i kontrolę odbioru odpadów z nieruchomości stanowiące przedmiot zamówienia, na których powstają odpady komunalne. Kamery powinny być zamontowane w taki sposób, aby widoczna była trasa przejazdu (również po zmroku), posesje z której odbierane są odpady oraz ilości wystawionych odpadów do odbioru. Kamery powinny być zamontowane w miejscu załadunku odpadów. Obraz z tej kamery winien ukazywać ilość worków oraz pojemników z odpadami wystawionymi do odbioru przez właściciela nieruchomości, z której pochodzą odpady. Rejestracja musi odbywać się w sposób ciągły tj. od momentu rozpoczęcia świadczenia usługi w danym dniu odbioru odpadów, aż do momentu realizacji usługi tj. do momentu wyładunku odpadów. Zapis z kamer winien być przejrzysty i czytelny. Wykonawca na prośbę Zamawiającego jest zobowiązany przekazać mu zapis z monitoringu z danego dnia.



7. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia.
1) Wykonawca przekaże Zamawiającemu zgodnie z art. 9n i 9na ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2023r. poz. 1469 ze zm.)
a) rocznego sprawozdania podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy, za pośrednictwem bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy kart przekazania odpadów (wydruk z Bazy BDO)
3) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy zestawienia ilości i rodzajów odpadów odebranych w danym miesiącu ze wskazaniem dat odbioru.
4) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy wydruków z GPS dokumentujących trasy wykonane przez samochody, na które zbierane były odpady w danym miesiącu

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399138,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399138,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399138,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzygminny Zakład Gospodarkli Odpadami Komunalnymi Sp z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631698913

7.3.3) Ulica: Janczyce 50

7.3.4) Miejscowość: Baćkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-552

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399138,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.