eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryModernizacja przyszkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Żary



Ogłoszenie z dnia 2024-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja przyszkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Żary

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770681

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.kochanowska@gminazary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad20dee6-1362-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja przyszkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Żary

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad20dee6-1362-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051776/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja przyszkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Żary

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326826

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSZ.271.1.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1- Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w m. Bieniów

Zakres prac obejmuje m.in.:
− Roboty budowlane: malowanie ścian i sufitów sali gimnastycznej i zaplecza szatniowo- sanitarnego, wymiana listew przyściennych.
− Stolarka okienna i drzwiowa: demontaż istniejących i montaż nowych drzwi, wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami.
− Roboty elektryczne: wymiana istniejącego oświetlenia na oświetlenie led, wymiana gniazd i włączników, tablicy bezpiecznikowej oraz wykonanie stosownych pomiarów instalacji.
− Roboty sanitarne: wymiana baterii umywalkowych i natryskowej, wymiana kratek wentylacyjnych i wentylatorów ściennych oraz wentylatorów dachowych, montaż zasobnika wody ciepłej wraz z wykonaniem nowej instalacji elektrycznej do zasilania zasobnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 155215,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2- Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w m. Grabik

Zakres prac obejmuje m.in.:
− Roboty budowlane: malowanie ścian i sufitów sali gimnastycznej, cyklinowanie i lakierowanie parkietu na sali gimnastycznej, wymiana listew przyściennych, wymiana uszkodzonych kasetonów, naprawa i malowania pokrycia dachowego z blachy.
− Stolarka okienna i drzwiowa: demontaż istniejących i montaż nowych drzwi, wymiana i częściowa naprawa istniejącej stolarki okiennej.
− Roboty elektryczne: wymiana istniejącego oświetlenia na oświetlenie led, wymiana gniazd i włączników oraz wykonanie stosownych pomiarów instalacji.
− Roboty sanitarne: wymiana baterii umywalkowej i natryskowej, wymiana kratek wentylacyjnych i wentylatorów ściennych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 164685,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3- Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w m. Olbrachtów
Zakres prac obejmuje m.in.:
− Roboty budowlane: malowanie ścian i sufitów sali gimnastycznej i zaplecza szatniowo– sanitarnego, wymiana listew przyściennych, cyklinowanie i lakierowanie parkietu
− Stolarka okienna i drzwiowa: demontaż istniejących i montaż nowych drzwi.
− Roboty elektryczne: wymiana istniejącego oświetlenia na oświetlenie led, wymiana gniazd i włączników oraz wykonanie stosownych pomiarów instalacji.
− Roboty sanitarne: wymiana ustępu wraz z płuczką, wymiana baterii umywalkowej i natryskowej, wymiana kratek wentylacyjnych i wentylatorów ściennych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 80712,79 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4- Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w m. Mirostowice Dolne
Zakres prac obejmuje m.in.:

− Roboty budowlane: malowanie ścian i sufitów sali gimnastycznej i zaplecza szatniowo – sanitarnego, wymiana wykładziny przemysłowej.
− Stolarka okienna i drzwiowa: demontaż istniejących i montaż nowych drzwi, wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami.
− Roboty elektryczne: wymiana istniejącego oświetlenia na oświetlenie led, wymiana gniazd i włączników oraz wykonanie stosownych pomiarów instalacji.
− Roboty sanitarne: wymiana baterii umywalkowej i natryskowej, wymiana kratek wentylacyjnych i wentylatorów ściennych oraz wentylatorów dachowych, montaż zasobnika wody ciepłej wraz z wykonaniem nowej instalacji elektrycznej do zasilania zasobnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 105197,29 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5- Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w m. Złotnik
Zakres prac obejmuje m.in.:

− Roboty budowlane: malowanie ścian i sufitów sali gimnastycznej i zaplecza szatniowo – sanitarnego, wymiana listew przyściennych, wymiana wykładziny ściennej z płytek.
− Stolarka okienna i drzwiowa: demontaż istniejących i montaż nowych drzwi.
− Roboty elektryczne: wymiana istniejącego oświetlenia na oświetlenie led, wymiana gniazd i włączników, tablicy bezpiecznikowej oraz wykonanie stosownych pomiarów instalacji.
− Roboty sanitarne: wymiana baterii umywalkowej i natryskowej, wymiana kratek wentylacyjnych i wentylatorów ściennych, przesunięcie grzejników w szatni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 87013,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu do dnia 03.06.2024r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu do dnia 03.06.2024r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu do dnia 03.06.2024r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu do dnia 03.06.2024r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu do dnia 03.06.2024r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.