Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00357221/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00413672/01 - Wynik z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na bieżącym wsparciu Zamawiającego w zakresie działań PR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Finansów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388847827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-916
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp.infin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://infin.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na bieżącym wsparciu Zamawiającego w zakresie działań PR”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a47daa1c-3445-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068352/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przetarg na świadczenie usługi polegającej na bieżącym wsparciu Instytutu w zakresie działań PR
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
infin.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: infin.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ust. 1 Ustawy Pzp za pośrednictwem Platformy zakupowej (dalej „Platforma”) pod adresem https://infin.eb2b.com.pl , która spełnia wymagania opisane w art. 64 Ustawy Pzp.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
Wszelkie informacje techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w Rozdziale XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informację dotyczące RODO znajdują się w Rozdziale XXIX SWZ Ochrona danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informację dotyczące RODO znajdują się w Rozdziale XXIX SWZ Ochrona danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IF.1.2022.TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 606666,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na bieżącym wsparciu Zamawiającego w zakresie działań PR.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 79416000-3 Usługi public relations
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79416000-3 - Usługi public relations
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium znaczenie procentowe kryterium
1) Cena brutto za całość zamówienia (Kc) 45 % (45 pkt)
2) Wstępna strategia (Kp) 55 % (55 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 45
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wstępna strategia
4.3.6.) Waga: 55
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1.1. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował należycie co najmniej 3 usługi polegające na prowadzeniu działań PR polegające co najmniej na doradztwie w zakresie komunikacji i budowaniu wizerunku dla podmiotów publicznych na kwotę co najmniej 200 000 zł. brutto, przynajmniej jednej z nich.
Uwaga: Zamawiający w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu nie dopuszcza łączenia zamówień w celu wykazania ww. kwoty (jedno zamówienia jest rozumiane jako jedna Umowa).
b)w okresie oostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował należycie co najmniej 1 usługę polegającą na obsłudze PR jednostek państwowych lub prywatnych prowadzących działalność w obszarze gospodarki, lub finansów, lub ekonomii na kwotę co najmniej 100 000 tys. zł.
Uwaga: Poprzez obsługę PR Zamawiający rozumie co najmniej doradztwo w zakresie komunikacji i budowaniu wizerunku.
Uwaga 2: Zamawiający w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu nie dopuszcza łączenia zamówień w celu wykazania ww. kwoty (jedno zamówienia jest rozumiane jako jedna Umowa).
Uwaga: w przypadku, gdy wartość usługi została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu
1.2. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, a które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w tym:
a) przynajmniej jedną osobę, która będzie zajmowała stanowisko Koordynatora Kampanii PR – która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała pracami zespołu pracowników przy realizacji przynajmniej jeden usługi, polegającej na:
i. doradztwie PR w zakresie sposobów i strategii komunikacji obsługiwanego podmiotu;
ii. recenzowaniu pod kątem wizerunkowym opracowań merytorycznych o tematyce finansowej lub ekonomicznej lub gospodarczej lub biznesowej;
iii. koordynacji projektu w kontaktach z obsługiwanym podmiotem oraz pod kątem księgowym, organizacyjnym, administracyjnym.
Uwaga 1: W toku realizacji zadania, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości lub innych trudności w realizacji zadań Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnioskowania o zmianę Koordynatora Kampanii PR, a Wykonawca zobowiązuje się taki wniosek uwzględnić. Wskazany przez Wykonawcę nowy Koordynator Kampanii PR, musi spełniać warunek określony powyżej.
Uwaga 2: Poprzez obsługę PR Zamawiający rozumie co najmniej doradztwo w zakresie komunikacji i budowaniu wizerunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć przedmiotowy środek dowodowy w postaci Wstępnej strategii komunikacyjnej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. W przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu-Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, spełnianie warunków udziału w postępowaniu tego podmiotu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby według wzoru zawartego w Załączniku nr 5 do SWZ
4. Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - Załącznik nr 4 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia;
5. Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczące warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru zawartego w Załączniku nr 5 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia;
7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 9 do SWZ,
2) wykaz osoby, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w zakresie osoby Koordynatora Kampanii PR wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu oraz informacją o podstawie do dysponowania osobą. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć przedmiotowy środek dowodowy w postaci Wstępnej strategii komunikacyjnej.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo, o ile oferta jest podpisywana przez pełnomocnika;SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo - wymóg nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki lub wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę.
4. Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same postanowienia SWZ co do pojedynczego Wykonawcy.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego
z Wykonawców nie mogą zaistnieć podstawy do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wskazanych w rozdz. VIII SWZ.
7. Za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uznaje się wspólników spółki cywilnej.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 1-2 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w Załączniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w § 11. Zmiany umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://infin.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotowego postępowania znajdują się w SWZ.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie m.st. Warszawy
- Remont nawierzchni wokół brodzików na terenie basenów zewnętrznych Ośrodka Inflancka przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie
- Mikroskop do badań materiałograficznych oraz układów elektronicznych z oprogramowaniem do zaawansowanej analizy obrazu
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku KZN przy ul. Nowy Świat 19 w Warszawie wraz z sukcesywną dostawą i wniesieniem artykułów czystościowych przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny -2025.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Świętokrzyska 16 m 3 (ADK-5), część nr 2: Górnośląska 8 m 3 (ADK-6) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inżynier dla przedsięwzięcia pn.:Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie -Etap I.
- inżynier dla dwóch Kontraktów "Rekultywacja lagun osadowych" oraz "Stacja Termicznej Utylizacji Osadów".
- Inżynier dla Kontraktu "Kolektor Dolnej Terasy Wisły".
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
więcej: Usługi public relations »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.