eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiekatowoZakup i dostawa sprzêtu IT wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyfrowa Gmina".



Og³oszenie z dnia 2022-09-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzêtu IT wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wiekatowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351073

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 20A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiekatowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-182

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 52 332 22 80

1.5.8.) Numer faksu: + 48 52 332 22 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swiekatowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiekatowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzêtu IT wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-19af810e-3455-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00348459

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00047219/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup i dostawa sprzêtu IT wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie wspó³finansowane z projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêp. o udziel. zam. kom. miêdzy Zam. a Wyk. odbywa siê drog± elektr. przy u¿yciu miniPortalu, adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, adres https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocz. elektr.; ug@swiekatowo.pl Wyk. chc±cy wzi±æ udzia³ w postêp., musi posiad. konto ePUAP. Wówczas Wyk. ma dostêp do form.: ”Form. do z³o¿., zm., wycof. Of. lub wn. oraz do „Form. kom. Sposób kom. siê Zam. z Wyk. (nie dot. sk³ad. ofert). W postêp. o udziel. zam. koresp. (in. ni¿ of. wyk. i za³. do of.) odbywa siê elektr. za po¶red. Formul. dostêp. na ePUAP oraz udostêp. przez miniPortal Formul. do kom. Koresp. przes³. za pomoc± tego formul. nie mo¿e byæ szyfr. W koresp. zw. postêp. Str. pos³ug. siê nr. og³. z BZP, ident. postêp. z og³. BZP lub nr ref. postêp.: ZP.271.9.2022.Dokum. elektr., o¶wiad. lub elektr. kopie dokum. lub o¶wiad. sk³ad. s± przez Wyk. za po¶red. Form. do kom. jako za³. Zam. dopusz. sk³ad. w/w dokum. za pom. pocz. elektr. Zam. nie przewiduje sposob. kom. siê z Wyk. w in. sposób.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika miniPortalu pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
oraz Instrukcjach ePUAP dostêpnych na str. https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokum. elektron., o¶wiad. lub elektron. kopii dokum. lub o¶wiad. oraz innych inform. przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z
wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Oferta pod rygorem niewa¿no¶ci musi byæ sporz±dzona w jêz. pol., w formie elektron. lub w postaci elektron. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektron., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym /wszystkie trzy mo¿liwo¶ci s± równorzêdne/. W formacie danych .txt, rtf, .pdf, .ods, .odp, .xls, . ppt, .doc, .docx, .xlsx, .pptx, .xps, .odt, .csv. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z
obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia j.t. rozp. Rady Ministrów w/s Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, min. wymagañ dla rejestrów publ. i wymiany informacji w postaci elektron. oraz min. wymagañ dla systemów teleinform. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip albo .7Z. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP, Zamawiaj±cy zaleca wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. Oferta sk³adana w formie elektron. musi zostaæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektron., natomiast oferta sk³adana w postaci elektronicznej musi zostaæ podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W¶ród formatów powszechnych a NIE
wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. W przypadku zastosowania innego formatu Zamawiaj±cy mo¿e nie mieæ mo¿liwo¶ci zapoznania siê z ofert±, co mo¿e spowodowaæ jej odrzucenie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦wiekatowo, ul. Dworcowa 20A, 86-182 ¦wiekatowo; 2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych pana £ukasza Rybarczyk, z któr± mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: l.rybarczyk@swiekatowo.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia pn.: „ Zakup i dostawa sprzêtu IT wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”. /nr referencyjny postêpowania ZP.271.9.2022./ prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 288780,49 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 88780,49 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzêtu IT wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”. Szczegó³owy zakres projektu sk³ada siê z nastêpuj±cych zadañ:
1.1. Przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeñstwa.
1.2. Dostawa, instalacja oraz konfiguracja serwera wraz z oprogramowaniem systemowym
- oprogramowanie systemowe serwera – 1 licencja;
- licencje dla u¿ytkowników serwera (np. Microsoft Windows Server User CAL, lub równowa¿ny) – 25 licencji;
- us³ugi instalacji, konfiguracji oraz wdro¿enia – zgodnie z wcze¶niej opracowan± koncepcj± techniczn±.
1.3. Dostawa, instalacja oraz konfiguracja systemu zapewnienia bezpieczeñstwa teleinformatycznego (cyberbezpieczeñstwo).
1.4. Szkolenia pracowników w zakresie cyberbezpieczeñstwa i obs³ugi zainstalowanego sprzêtu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48620000-0 - Systemy operacyjne

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48820000-2 - Serwery

48821000-9 - Serwery sieciowe

48823000-3 - Serwery plików

51000000-9 - Us³ugi instalowania (z wyj±tkiem oprogramowania komputerowego)

51610000-1 - Us³ugi instalowania urz±dzeñ komputerowych i przetwarzania informacji

72263000-6 - Us³ugi wdra¿ania oprogramowania

72265000-0 - Us³ugi konfiguracji oprogramowania

79417000-0 - Us³ugi doradcze w zakresie bezpieczeñstwa

80500000-9 - Us³ugi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1.1. Kryterium Cena (Kc) / waga 60% = 60 punktów
Punktacja w kryterium ceny zostanie przyznana w nastêpuj±cy sposób:
C = Cn/Cbo * 60%*100
C - liczba punktów przyznanych ofercie za cenê oferty
Cn - najni¿sza cena w¶ród wszystkich podlegaj±cych ocenie ofert
Cbo - cena badanej oferty
1.2. Okres gwarancji jako¶ci (Kg) - waga 40% = 40 punktów
Do oceny ofert przyjmie siê okresy gwarancji jako¶ci nie krótszy ni¿ 24 miesiêcy od daty odbioru koñcowego. Kryterium oceniane
bêdzie w nastêpuj±cy sposób:
Okres gwarancji jako¶ci Ilo¶æ punktów
Okres gwarancji jako¶ci na okres 24 miesiêcy 0 pkt.
Okres gwarancji jako¶ci na okres 36 miesiêcy 20 pkt.
Okres gwarancji jako¶ci na okres 48 miesiêcy 30 pkt.
Okres gwarancji jako¶ci na okres 60 miesiêcy 40 pkt.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji jako¶ci d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy wykonawca otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów tj.
40. W przypadku gdy wykonawca nie uzupe³ni w formularzu oferty miejsca wskazuj±cego proponowany okres udzielenia gwarancji
jako¶ci, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê jako niezgodn± z tre¶ci± SWZ .
O = Kc (max. 60 punktów) + Kg (max. 40 punktów)
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, której zostanie przyznana najwy¿sza liczba punktów na podstawie ww. kryteriów.
4. Wszystkie obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i
zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
6. Je¿eli zostanie z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z
przepisami o podatku od towarów i us³ug, zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od
towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, sk³adaj±c ofertê, informuje
zamawiaj±cego, czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, w skazuj±c nazwê
(rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do jego powstania, oraz ich warto¶æ bez kwoty podatku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: 1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu za³. 2a do SWZ;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów -
Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny
spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu – za³. 2a do SWZ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w
tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie
o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³. nr 2a do SWZ;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Wykonawca wyka¿e ¿e:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w
tym okresie wykona³ min. 1 dostawê wraz z wdro¿eniem systemów teleinformatycznych, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50
000,00 z³ brutto (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych brutto 00/100).
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: ze wzglêdu na zaawansowane wdro¿enie dotycz±ce krytycznych aplikacji Zamawiaj±cego, wymaga siê aby Wykonawca dysponowa³ odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do wykazania, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej: ̶ minimum 2 osobami posiadaj±cymi wiedzê i do¶wiadczenie w zakresie:
● implementacji ¶rodowisk sieciowych i systemowych opartych na posiadanych przez Zamawiaj±cego platformach Microsoft Server, obejmuj±ce instalowanie i konfigurowanie elementów systemów oraz wiedzê i do¶wiadczenie w zakresie zarz±dzania tymi ¶rodowiskami i rozwi±zywania dotycz±cych ich problemów, obejmuj±ce administrowanie systemami i obs³ugê ich u¿ytkowników przy spe³nieniu wymagañ dla Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA) lub wymagañ równowa¿nych, tj., okre¶lonych na nie ni¿szym poziomie jako¶ci, potwierdzone certyfikatem Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA) lub innym równowa¿nym dokumentem (za¶wiadczeniem);
● definiowania i charakteryzowania najwa¿niejszych technik ataków stosowanych przez hakerów oraz identyfikowania i analizowania podatno¶ci na ataki hakerów w organizacji a tak¿e w tworzeniu polityki na urz±dzeniach IDS/IPS dotycz±cej wykrywania w³amañ, spe³niaj±cej wymagania dla Certified Ethical Hacker (CEH) lub inne równowa¿ne, tj. okre¶lone na nie ni¿szym poziomie jako¶ci ni¿ CEH, potwierdzone certyfikatem ukoñczeniem szkolenia Certified Ethical Hacker (CEH) lub innym to¿samym dokumentem (za¶wiadczeniem);
● konfiguracji i rozwi±zywania problemów na oferowanym urz±dzeniu UTM, wymagany certyfikat in¿ynierski producenta
oferowanego UTM (za¶wiadczeniem);
● tworzenia skryptów i programów w jêzyku Python na posiadanym przez zamawiaj±cego oprogramowaniu lub systemach
operacyjnych. Przy u¿yciu praktyk spe³niaj±cych wymagania dla PCAP - Certified Associate in Python Programming lub inne
równowa¿ne, tj. okre¶lone na nie ni¿szym poziomie jako¶ci ni¿ PCAP - Certified Associate in Python Programming,
potwierdzone certyfikatem PCAP - Certified Associate in Python Programming lub innym równowa¿nym dokumentem
(za¶wiadczeniem).
● tworzenia systemów wirtualizacji, co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia wykazane w Rozporz±dzeniu Ministra
Cyfryzacji z dnia 12 pa¼dziernika 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniaj±cych do przeprowadzenia audytu w
rozumieniu art. 15 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeñstwa, która przeprowadzi³a co
najmniej jedn± diagnozê cyberbezpieczeñstwa.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
- wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane spe³niaj±cych warunki okre¶lone w rozdziale IV pkt 1.1 SWZ oraz dowody okre¶laj±ce czy te dostawy, o którym mowa w pkt. 1.3 zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; - wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (dotyczy Wykonawców polegaj±cych na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 266 w zw. z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp); - o¶wiadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; - zobowi±zanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby korzystania z nich przy
wykonaniu zamówienia – za³. nr 9 (je¿eli dotyczy); - o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³. nr 10 (je¿eli dotyczy); - o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

- pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia
publicznego (dot. spó³ek cywilnych, konsorcjów);
- pe³nomocnictwo do podpisywania oferty lub po¶wiadczania zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej (je¿eli dot.);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (spó³ka cywilna, konsorcjum) mog± polegaæ na zdolno¶ciach
tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku przedsiêbiorców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie (spó³ka cywilna, konsorcjum), przedsiêbiorcy sk³adaj± oddzielnie o¶wiadczenia wymienione w pkt 1.1 i 1.2. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Podmioty udostêpniaj±ce zasoby sk³adaj± oddzielnie o¶wiadczenia wymienione w pkt 1.1 i 1.2, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wraz z ofert± sk³adaj± pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (dot. spó³ek cywilnych,
konsorcjów) oraz o¶wiadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie z dokumentów do³±czonych do oferty powinno wynikaæ umocowanie osób podpisuj±cych ofertê do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo ogólne umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniach, w tym zawierania umów w zakresie zamówieñ publicznych (dotyczy jedynie podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie: spó³ki cywilnej, konsorcjum). W przypadku, gdyby zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (dotyczy spó³ki cywilnej i konsorcjum), Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy mo¿e za¿±daæ przedstawienia umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w przypadkach gdy: a) Zmiany parametrów zamawianego asortymentu, je¿eli bêd± one korzystniejsze dla Zamawiaj±cego. b) Zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego lub usprawiedliwionych przyczyn, niezale¿nych od Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu niezbêdne dowody, potwierdzaj±ce fakt, i¿ nie dotrzymanie terminu realizacji zamówienia nie nast±pi³o z jego winy. Dotyczy to w szczególno¶ci przestojów w produkcji lub innych niezale¿nych od Wykonawcy sytuacji. Zmiana zostanie dokonana o czas tych¿e przestojów plus czas niezbêdny do wyeliminowania skutków takich zdarzeñ, jednak nie pó¼niej ni¿ do 30.10.2022 r. c) Zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek wyst±pienia niemo¿liwych do przewidzenia na etapie postêpowania czynników zewnêtrznych niezale¿nych od stron, takich jak klêski ¿ywio³owe (np. powodzie, podtopienia, po¿ary, tr±by powietrzne, wichury itp.), powoduj±ce uszkodzenia mienia Wykonawcy wykorzystywanego do realizacji zamówienia. Zmiana dokonana zostanie o czas wyst±pienia ww. zdarzeñ plus o czas niezbêdny do usuniêcia ich skutków, jednak nie
pó¼niej ni¿ do 30.10.2022 r. d) Zmiany terminu realizacji na skutek przewlek³o¶ci postêpowañ administracyjnych, obowi±zków na³o¿onych przez organy w³adcze, zmian przepisów prawa, strajków, blokad, protestów itp. bêd±cych przyczyn± niemo¿no¶æ zakoñczenia realizacji zamówienia w ustalonym terminie. Zmiana dokonana zostanie o czas przestoju w realizacji ze wzglêdu na ww. okoliczno¶ci plus o czas niezbêdny do usuniêcia ich skutków, jednak nie pó¼niej ni¿ do 30.10.2022 r. e) Zmiany terminu realizacji lub wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek b³êdów w dokumentach zamówienia, lub innych dokumentach zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy, które nie zosta³y wcze¶niej wykryte przez ¿adn± ze stron, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci. Zmiana dokonana zostanie o czas wyeliminowania b³êdów oraz o wysoko¶æ wynagrodzenia za wykonanie dodatkowych obowi±zków, tymi b³êdami spowodowanymi, jednak nie pó¼niej ni¿ do 30.10.2022 r. f) Innych postanowieñ umowy (w sposób odpowiedni dla danego zdarzenia) w przypadkach: ̶ zmian wynikaj±cych z przekszta³ceñ w³asno¶ciowych, ̶ zmian organizacyjno-technicznych, ̶ zmiany adresów, ̶ zmiany danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, (danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiaj±cego) - zmiana ta nastêpuje poprzez dokonane w formie pisemnej zg³oszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
̶ przekszta³cenia Wykonawcy w zwi±zku z sukcesj± generaln±, przekszta³ceniami, dziedziczeniem spó³ek handlowych
zgodnie z KSH, a tak¿e sukcesj± z mocy prawa, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami (nastêpstwa prawne) winno nast±piæ
w formie aneksu do umowy. g) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w zwi±zku ze zmian±: ̶ stawki podatku od towarów i us³ug,
̶ zmiana nast±pi na wniosek wykonawcy dokumentuj±cy zaistnienie ww. okoliczno¶ci oraz skutki ich wyst±pienia, maj±ce negatywny wp³yw na realizacjê umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-22 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl za po¶rednictwem platformy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-22 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.