Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00285656/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAMÓWIENIE NA USŁUGI SPOŁECZNE - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZANIA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W GNIEŹNIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639815948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 27
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614262455
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@zolgniezno.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zolgniezno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
ZOL SP ZOZ
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAMÓWIENIE NA USŁUGI SPOŁECZNE - ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZANIA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W GNIEŹNIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efa9ee78-116a-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014780/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ogłoszenie społeczne na świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi przygotowania, dostarczania posiłków żywieniowych dla pacjentów Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego SP ZOZ w Gnieźnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAT 372.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1276097,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CPV 55 52 12 00- 0 - Usługi dowożenia posiłków
CPV 55 32 10 00-6 - Usługi przygotowywania posiłków
1. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne na świadczenie usług przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentów Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gnieźnie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 i 1a do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje:
1) całkowite przygotowanie, dostawę i przekazanie do kuchenek oddziałowych posiłków żywieniowych codziennie (śniadanie, obiad z podwieczorkiem, kolacja) dla 185 pacjentów +/– 5 pacjentów Oddziału Opiekuńczo-Leczniczego w Gnieźnie wg racji pokarmowych przewidzianych dla pacjentów zakładów opieki zdrowotnej tj. o kaloryczności 2 600 kcal na dobę z uwzględnieniem zaleceń lekarskich dotyczących diet specjalnych (np. wątrobowej, żołądkowej, cukrzycowej w tym insulinozależnej, niskotłuszczowej, niskobiałkowej, wysokobiałkowej, bezglutenowej, fenyloketonuria lekkiej i innych zlecanych przez lekarza.
2) odbiór pojemników i termosów,
3) mycie i wyparzanie termosów w siedzibie Wykonawcy,
4) dostarczenie pojemników na odpady pokonsumpcyjne i ich odbiór wraz z utylizacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1282975,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1378185,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1378185,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe Eksport-Import "Martina" Walczak Mirosława - Lider konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe - Handlowe Martina Catering Sp. z o.o. - Partner konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5620001232
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 37
7.3.4) Miejscowość: Żniń
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1378185,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-01 do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wybrana oferta spełniła wszystkie warunki zawarte w specyfikacji warunków zamówienia oraz jest ofertą najkorzystniejszą w rozumieniu zapisów specyfikacji warunków zamówienia, gdyż uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryteriów oceny ofert podanych w specyfikacji warunków zamówienia. W związku z tym, że cena najkorzystniejszej OFERTY przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że dysponuje środkami finansowymi umożliwiającymi zwiększenie zamierzonej kwoty do ceny złożonej oferty.
Odrzucona została oferta złożona przez GASTRO-IRENA DZWONNIK-KRYSTMAN ul. Czajcza 14 61-546 Poznań.
Uzasadnienie prawne
Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt lit c) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) tj.: Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ Wykonawca, nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 10 sierpnia 2022r. Zamawiający na podstawie art. 107 ust 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) wezwał Wykonawcę, do złożenia w wyznaczonym terminie środków dowodowych tj. do 12 sierpnia 2022r do godziny 09:00. Wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie środków dowodowych.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- "Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do rehabilitacji - symulator lotu" (II)
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych do EKG "
- Dostawy materiałów szewnych
- Usługa ochrony fizycznej i dozoru mienia
- Modernizacja toalety miejskiej przy ul. Tumskiej w Gnieźnie
- Zakup ciągnika wraz z osprzętem
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy w 2025 roku
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- usługi żywienia
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą kelnerską na potrzeby Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.