Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00293446/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i terenu wokół siedziby SP we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i terenu wokół siedziby SP we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bea5ad2c-fe33-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045920/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z utrzymaniem zieleni (w budynku/ siedziby Starostwa)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293446
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP-ZP.272.9.22.2024.IS.II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i terenu wokół siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Załącznik 4 do SWZ – Umowa (projekt)
Załącznik 5 do SWZ – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna
19. W celu właściwego oszacowania wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia i ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający stosownie do zapisów art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej miejsca objętego przedmiotem zamówienia. Złożenie oferty przez Wykonawcę bez obowiązkowej wizji lokalnej, spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
19.1. Miejsce wizji lokalnej: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. T. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław
19.2. Osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontaktów w sprawie wizji lokalnej: Pani Leokadia Becla-Domańska, tel. 71 72 21 800, e-mail: lena.becla@powiatwroclawski.pl w godzinach 9.00-14.00.
19.3. Przyjazd na wizję lokalną należy wcześniej uzgodnić z osobą wyznaczoną do kontaktów.
19.4. Koszty wizji lokalnej Wykonawca pokrywa samodzielnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 775680,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1166244,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 775680,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERA-CHEM Jacek Juchniewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260038485
7.3.3) Ulica: Parkowa 18
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STRABAG INFRASTRUKTURA POŁUDNIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STRABAG INFRASTRUKTURA POŁUDNIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 775680,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową na gorąco z WMB na drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na 4 zadania.
- Zestaw robota edu. z kamerą i platformą mobilną dla proj. "Dolnośląski Program Stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakr. przedmiotów ścisłych i zagrożonych wykluczeniem społ." dla PWr
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Rozbudowa systemu klimatyzacji wraz z elementami współpracującymi w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia -Sukiennice 9, Sukiennice 12-13.
- "Zagospodarowanie zieleńca w pasie drogowym ul. Szybowcowej - etap 4", projekt nr 166 WBO 2024.
- Dokończenie rozbiórki do poziomu terenu obiektów budowlanych w granicach dz. 195/5:0026 Krzyżowice Wierzbice, gm. Kobierzyce wraz z wywozem, utylizacją wszystkich odpadów i uporządkowaniem terenu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi nasadzenia zieleni oraz pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w podziale na II części
- Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach Teatru Baj
- Utrzymanie czystości i zieleni na terenie Olesna
- "Zagospodarowanie zieleńca w pasie drogowym ul. Szybowcowej - etap 4", projekt nr 166 WBO 2024.
- ,,Utrzymanie zieleni w Mieście Imielin w 2025 roku - Obsada kwiatowa jednoroczna.''
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl III - roboty
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.