eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastków KościelnyZwiększenie atrakcyjności miejscowości Miastków Kościelny



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie atrakcyjności miejscowości Miastków Kościelny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastków Kościelny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Miastków Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 506582293

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miastkowkoscielny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowkoscielny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwiększenie atrakcyjności miejscowości Miastków Kościelny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c6bc277-10f6-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008209/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Zwiększenie atrakcyjności miejscowości Miastków Kościelny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272258

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1800475,30 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1463801,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kształtowanie przestrzeni publicznej poprzez zagospodarowanie terenu przy zabytkowym kościele.
Przedmiotem zadania jest zagospodarowanie terenu przy zabytkowym kościele na działce Nr 592/2 w Miastkowie Kościelnym.
Teren inwestycji jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków, realizacja inwestycji w uzgodnieniu z Konserwatorem Zabytków. Gmina posiada pozwolenie na budowę.
Elementy objęte realizacją:
- Budowa parkingu dla samochodów osobowych,
- Wykonanie nawierzchni utwardzonych chodników, ścieżek spacerowych,
- Budowa odwodnienia parkingu,
- Montaż lamp oświetlenia zewnętrznego, w tym lampy fotowoltaiczne,
- Ogrodzenie , urządzenia małej architektury, nasadzenia roślinne, trawnik.
Celem jest stworzenie uporządkowanej przestrzeni publicznej z uwzględnieniem istniejącej zabytkowej zabudowy otoczenia.
Powierzchnia terenu objęta opracowaniem: 3 978m2.
UWAGA:
Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, projektach stanowiących załącznik nr 8, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

71353200-9 - Usługi opomiarowania

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.5.5.) Wartość części: 998628,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa Publicznego Przedszkola w Miastkowie Kościelnym – etap I.
Inwestycja jest przewidziana do realizacji na działkach Nr 134/2 i 134/3 w Miastkowie Kościelnym.
Zaprojektowany budynek to obiekt niski, parterowy, z nieużytkowym poddaszem wykorzystanym na cele techniczne.
Dobudowywana część przedszkola będzie składała się z 3 sal dydaktycznych przeznaczonych dla 75 dzieci. W budynku będą znajdowały się łazienki dla dzieci, szatnia oraz pomieszczenia towarzyszące dla personelu. Budynek będzie połączony łącznikiem z istniejącym budynkiem przedszkola oraz stołówką. Będzie posiadał również własne wejście główne. Obiekt będzie przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Gmina posiada pozwolenie na budowę.
W ramach etapu I zostanie wykonany stan surowy budynku.
UWAGA:
Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, projektach stanowiących załącznik nr 8, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262522-6 - Roboty murarskie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.5.) Wartość części: 801846,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1310884,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1310884,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1310884,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Łukasz Orowiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261959823

7.3.4) Miejscowość: Przykory 34

7.3.5) Kod pocztowy: 08-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1310884,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848590,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 982770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848590,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Budowlaniec Sylwester Sitek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261794569

7.3.3) Ulica: Radosna 65

7.3.4) Miejscowość: Garwolin

7.3.5) Kod pocztowy: 08-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848590,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.