eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierz±¿nia"Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Nowych Kucicach"



Og³oszenie z dnia 2024-06-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Nowych Kucicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DZIERZ¡¯NIA

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Gminy w Dzierz±¿ni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378077

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzierz±¿nia

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-164

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236615904

1.5.8.) Numer faksu: 236615902 wew. 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dzierzaznia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dzierzaznia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Nowych Kucicach"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-465fe991-2191-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00348765

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00000303/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Nowych Kucicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https:/dzierzaznia.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim elektronicznie za po¶rednictwem https://dzierzazniaezamawiajacy.pl
Wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://dzierzazniaezamawiajacy.pl
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy zakupowej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie /art. 117 ust. 4 Pzp/ oraz zobowi±zanie podmiotu ±zasoby, pe³nomocnictwa sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320) z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazanych danych.
Komunikacja elektroniczna w zakresie przekazania sobie przez strony postêpowania informacji, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ – za po¶rednictwem Platformy eZamawiaj±cy znajduj±cej siê pod adresem: https://dzierzaznia.ezamawiajacy.pl
Korzystanie z platformy jest bezp³atne.
Przed przyst±pieniem do sk³adania ofert, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± korzystania z platformy zakupowej. Instrukcja zosta³a zamieszczona bezpo¶rednio na ww. platformie.
Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana.
O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w wyznaczonym terminie, je¿eli ich czytelna tre¶æ dotrze do zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu informacji, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ przyjmuje siê datê ich z³o¿enia na Platformie eZamawiaj±cy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dzierz±¿nia (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzib±: Dzierz±¿nia 28, 09-164 Dzierz±¿nia. Z Administratorem mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: Dzierz±¿nia 28, 09-164 Dzierz±¿nia lub drog± e-mailow± pod adresem: wojt@dzierzaznia.pl
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@dzierzaznia.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (zwana dalej uPzp).
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach uPzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
c) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PF¦.271.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje roboty budowlane, instalacje sanitarne i elektryczne, w szczególno¶ci:
1.Roboty budowlane:
1.1 rozbiórki
1.2 wywóz i utylizacja odpadów
2. Konstrukcja – podci±g i nadpro¿a
3. Architektura
3.1 dach nad przestrzeni± nieu¿ytkow±
3.2 elewacja
3.2.1 rusztowania
3.2.2 cokó³
3.2.3 ¶ciany powy¿ej 0,00
3.2.4 izolacja pionowa ¶cian fundamentowych
3.2.5 Odwodnienie dachu
3.3 wymiana stolarki
3.4 roboty murowane
3.5 posadzki
3.5.1 wykoñczenie posadzek
3.5.2 sufity
3.5.3 ¶ciany – wykoñczenie
3.5.4 wyposa¿enie – toalety dla niepe³nosprawnych
4 PZT
4.1 teren wokó³ budynku
2 Roboty elektryczne
3. Instalacja sanitarne:
1. kanalizacja deszczowa zewnêtrzna
1.1 roboty przygotowawcze ( w tym obs³uga geodezyjna)
1.2 roboty ziemne
1.3 roboty monta¿owe
1.4 próba szczelno¶ci i kontrola
2. Instalacja hydrantowa
3. kot³owni – monta¿ pompy ciep³a

3.Szczegó³owy zakres robót okre¶laj± przedmiary robót za³. nr 16 oraz dokumentacja projektowa, stanowi±ca za³±czniki od nr 9 do za³. Nr 15
do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne ni¿ dachowe

45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421112-2 - Instalowanie ram okiennych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261910-6 - Naprawa dachów

45261320-3 - K³adzenie rynien

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych

45314310-7 - Uk³adanie kabli

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

42511110-5 - Pompy grzewcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Cena ofertowa – 60%
2) Okres udzielonej gwarancji – 40%

2. Ka¿dy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiedni± ilo¶æ punktów, wyliczon± w nastêpuj±cy sposób:

ad 1) cena ofertowa - wg nastêpuj±cego wzoru:

C of, min
IP = x Wc
C of, bad

IP - ilo¶æ punktów uzyskanych za cenê,
C of, bad - cena brutto oferty badanej (przeliczanej),
C of, min – najni¿sza cena spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu w danym etapie badania i oceny ofert,
Wc - waga kryterium wyra¿ona w punktach – 60 pkt.

Uwagi: Przy obliczaniu punktów, Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie do dwóch miejsc po przecinku.

ad 2) okres udzielonej gwarancji (maksymalnie 40 pkt), przy czym Wykonawca mo¿e udzieliæ gwarancji na wykonane roboty na okres:

Punkty przyznawane bêd± wed³ug nastêpuj±cych zasad:
1.za 60 miesiêcy udzielonej gwarancji - 0 pkt ,
2.za 66 miesiêcy udzielonej gwarancji - 20 pkt,
3.za 72 miesi±ce i wiêcej udzielonej gwarancji - 40 pkt.

UWAGA:
• Je¿eli Wykonawca wska¿e w formularzu oferty okres gwarancji krótszy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.
• Natomiast je¿eli Wykonawca nie wska¿e okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca udzieli minimalny okres 60 miesiêcznej gwarancji, Zamawiaj±cy przyzna wtedy w tym kryterium – 0 pkt.
• Je¿eli Wykonawca wska¿e w formularzu oferty okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 72 miesi±ce, Zamawiaj±cy przyzna Wykonawcy 40 punktów, ale do umowy przyjmie okres gwarancji wskazany przez Wykonawcê w ofercie.
3. Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 1.400.000,00z³ (s³ownie: jeden milion czterysta tysiêcy z³otych 00/100).
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego nale¿y przeliczyæ wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ podpisania koñcowego Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie do¶wiadczenia Wykonawcy:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z nale¿yt± staranno¶ci± wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± wykonanie izolacji termicznej ¶cian zewnêtrznych oraz dachów lub/i stropodachów wraz z robotami towarzysz±cymi wraz z pomp± ciep³a i fotowoltaik± o warto¶ci ca³kowitej min. 1.600.000,00 z³ brutto.
Jako wykonanie (zakoñczenie) roboty budowlanej nale¿y rozumieæ podpisanie koñcowego Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu.
Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego nale¿y przeliczyæ wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ podpisania koñcowego Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu.
UWAGA:
Je¿eli zakres robót przedstawionych w dokumencie z³o¿onym na potwierdzenie, ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone jest szerszy od powy¿ej okre¶lonego przez Zamawiaj±cego, nale¿y w wykazie robót budowlanych podaæ zakres robót odpowiadaj±cy zakresowi powy¿szych warunków.
b) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca, na ka¿d± funkcjê wymienion± poni¿ej, wska¿e osoby, które musi mieæ dostêpne na etapie realizacji zamówienia, spe³niaj±ce nastêpuj±ce wymagania:
 osoba do pe³nienia funkcji Kierownik budowy:
wymagana liczba osób: 1;
Kwalifikacje zawodowe:
Posiadanie uprawnieñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia,
 osoba do pe³nienia funkcji Kierownik robót sanitarnych:
wymagana liczba osób: 1;
Kwalifikacje zawodowe:
Posiadanie uprawnieñ do kierowania robotami sanitarnymi bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia,
 osoba do pe³nienia funkcji Kierownik robót elektrycznych:
wymagana liczba osób: 1;
Kwalifikacje zawodowe:
Posiadanie uprawnieñ do kierowania robotami elektrycznymi bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia,
Maj±c na uwadze obowi±zuj±ce w Polsce przepisy prawa krajowego – Ustawa Prawo Budowlane - art. 12 oraz 12a, w przypadku osób spoza Polski mo¿liwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w pañstwach cz³onkowskich UE oraz wpisu do stosownej izby, po przeprowadzeniu w³a¶ciwego postêpowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorz±du zawodowego w Polsce na zasadach okre¶lonych w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 poz. 220 ze zm.).
UWAGA:
Wymieniona powy¿ej osoba powinna posiadaæ bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony równie¿ wtedy, gdy Wykonawca na w³asny koszt zapewni t³umacza jêzyka polskiego, który zapewni sta³e i bieg³e t³umaczenie w kontaktach pomiêdzy Zamawiaj±cym a personelem Wykonawcy, a tak¿e zapewni na bie¿±co t³umaczenie wszystkich dokumentów zwi±zanych z realizacj± przedmiotowego zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – sporz±dzonego wg za³±cznika nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - sporz±dzonego wg za³±cznika nr 5 do SWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporz±dzonego wg za³±cznika nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W przypadku zaoferowania w ofercie rozwi±zañ równowa¿nych, Wykonawca jest zobowi±zany udowodniæ poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art 104 - 107 ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu:
karty techniczne lub inne dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego opisane w przedmiocie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców w wysoko¶ci: 40.000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Formy wnoszenia wadium: wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020r. poz. 299).
4. Termin wniesienia wadium up³ywa w dniu z chwil± up³ywu terminu sk³adania ofert.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy:
50 8230 0007 5000 0941 2027 0211,
tytu³ przelewu:
„PF¦.271.5.2024 - Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Nowych Kucicach”.
Wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium wniesione w formie porêczeñ lub gwarancji bêdzie akceptowane przez Zamawiaj±cego, je¿eli bêdzie zawieraæ wszystkie okre¶lone ustaw± Pzp przypadki utraty wadium przez Wykonawcê, klauzulê o nieodwo³alno¶ci oraz zapewnienie bezwarunkowej wyp³aty przez gwaranta na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, pe³nej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 3. lit. b) – d) Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w formie elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej, opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj. dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia pod warunkiem, ¿e taka oferta bêdzie spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) Wykonawcy ustanowi± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; nie dotyczy to spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, b±d¼ je¶li wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê,
2) Pe³nomocnictwo winno zostaæ do³±czone do oferty i musi byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/y upowa¿nione do reprezentacji wskazane we w³a¶ciwym rejestrze lub notariusza, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±,
3) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,
4) Wykonawcy, sk³adaj±cy ofertê wspólnie, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy,
5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Wykonawc± wystêpuj±cym, jako pe³nomocnik pozosta³ych.
6) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego- umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
7) Dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y z³o¿yæ tak, aby wykazaæ, ¿e wspólnie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy
– zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
9) ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu.
10) Gwarancja wadialna powinna wymieniaæ nazwy wszystkich podmiotów dzia³aj±cych wspólnie lub mo¿e zostaæ wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia pod takim warunkiem, ¿e ten¿e podmiot jest prawid³owo umocowanym pe³nomocnikiem, uprawnionym do dzia³ania w imieniu i na rzecz wszystkich wspó³wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne postanowienia umowy okre¶la wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Zmiany umowy mo¿liwe s± na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
1) na podstawie art. 454 i art. 455 ustawy Pzp,
2) na podstawie ust. 3 niniejszej umowy.
3. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±cy zakres dopuszczalnych zmian:
1) zmiana terminu wykonania robót bêd±cych przedmiotem umowy na skutek:
a) niekorzystnych warunków atmosferycznych i ich negatywnych nastêpstw uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót w terminie; Jako niekorzystne warunki atmosferyczne nale¿y rozumieæ w szczególno¶ci:
 temperatury ni¿sze ni¿ -10°C,
 ci±g³e opady deszczu i/lub ¶niegu trwaj±ce ³±cznie co najmniej 3 dni.
Niekorzystne warunki atmosferyczne oznaczaj± warunki, których niemo¿liwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod wzglêdem BHP, w sposób prawid³owy zgodnie z umówion± technologi± lub zasadami sztuki budowlanej.
Zaistnienie tych warunków i ich negatywnych nastêpstw musi byæ udokumentowane poprzez zapisy w Dzienniku Budowy potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Budowlanego. Zamawiaj±cy ma prawo weryfikacji ustaleñ dotycz±cych zjawisk uznanych za niekorzystne warunki atmosferyczne na podstawie danych z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej.
b) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego albo przerw w wykonywaniu robót powsta³ych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, przy zastrze¿eniu, ¿e powy¿sze okoliczno¶ci wymagaæ bêd± pisemnego udokumentowania,
c) wyst±pienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków, w szczególno¶ci istnienie nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów,
d) wstrzymania robót przez uprawnione organy,
e) wyst±pienia zjawisk si³y wy¿szej, w tym ró¿nego rodzaju klêsk ¿ywio³owych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci,
f) konieczno¶ci prowadzenia uzgodnieñ z w³a¶cicielami urz±dzeñ obcych lub w³a¶cicielami nieruchomo¶ci, które uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót, a tak¿e konieczno¶æ uwzglêdnienia poczynionych ustaleñ i uzgodnieñ,
g) wyst±pienia zjawisk spo³ecznych, które uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót, w tym protestów, petycji mieszkañców z terenu prowadzenia robót;
h) konieczno¶ci wykonania dodatkowych robót budowlanych, niezbêdnych dla prawid³owej realizacji zamówienia,
i) w przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w zakresie obejmuj±cym zmiany technologii robót budowlanych oraz zmiany ilo¶ci robót budowlanych, us³ug lub dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem ¿e wynikaj± one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej.
2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia rycza³towego Wykonawcy:
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT); w takim przypadku Wykonawca przedk³ada Zamawiaj±cemu propozycjê naliczenia podatku od towarów i us³ug wed³ug stawki obowi±zuj±cej w dniu wystawienia faktury, w stosunku do niezmienionego wynagrodzenia netto,
3) zmiany sposobu rozliczenia robót oraz warunków i terminów p³atno¶ci, w przypadku zmiany terminu wykonania robót oraz w przypadku zmiany zasad lub warunków dofinansowania inwestycji wynikaj±cych z Programu Inwestycji Strategicznych: Polski £ad, wprowadzonych po zawarciu niniejszej umowy,
4) pozosta³e rodzaje zmian spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê zamówienia,
b) zmiana osób pe³ni±cych samodzielne funkcje na budowie, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
c)zmiana podwykonawców lub zakresu powierzonych im robót, a tak¿e dalszych podwykonawców, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://dzierzaznia.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-18 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-17

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zadanie dofinansowane jest ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych- Edycja 6PGR/2023/1383/PolskiLad.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e przedstawiona dokumentacja do zamówienia jest na etapie uzyskiwania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i pozwolenia na budowê w Starostwie Powiatowym w P³oñsku.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.