Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00317636/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
- 2023/BZP 00420466/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Teletechnika - wykonywanie comiesięcznych, bieżących przeglądów, konserwacji oraz obsługi ruchowej systemów, instalacji i urządzeń elektrycznych związanych z poprawnym i bezpiecznym funkcjonowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Ośrodek Geodezji
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Łódź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470830536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 21/23
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 422726806
1.5.8.) Numer faksu: 422726801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@log.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.log.lodz.pl/modgikwww/pl/Zamowieniapubliczne.aspx1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Teletechnika - wykonywanie comiesięcznych, bieżących przeglądów, konserwacji oraz obsługi ruchowej systemów, instalacji i urządzeń elektrycznych związanych z poprawnym i bezpiecznym funkcjonowaniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-344b8afb-2382-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036013/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonywanie comiesięcznych, bieżących przeglądów, konserwacji oraz obsługi ruchowej systemów, instalacji i urządzeń elektrycznych związanych z poprawnym i bezpiecznym funkcjonowaniem budynku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317636/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OAZP.2610/33/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20197,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie comiesięcznych bieżących przeglądów, bieżącej konserwacji oraz obsługi ruchowej systemów, instalacji i urządzeń elektrycznych związanych z poprawnym i bezpiecznym funkcjonowaniem budynku użyteczności publicznej przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie comiesięczne bieżące przeglądy, bieżącą konserwację oraz obsługę ruchową następujących systemów, instalacji i urządzeń: a) Instalacja elektryczna (gniazda, oświetlenie, tablice TO,TOE, TK, TN, TWG itp.), b) Instalacja systemu alarmowego ŁOG, c) Instalacja systemu ewidencji czasu pracy ŁOG, d) Doraźne prace elektryczne wynikające z eksploatacji budynku, których nie można przewidzieć na etapie zawierania umowy, w ilości do 80 godzin. 3. W zakres czynności wchodzą: prace przeglądowo – konserwacyjne, w skład których wchodzą: a) okresowe [miesięczne] prace przeglądowe, b) prace awaryjne, c) prace dodatkowe, d) pogotowie techniczne; prace w zakresie: demontażu, montażu, wymiany, naprawy urządzeń i elementów wchodzących w skład systemów i instalacji określonych w pkt. 2. (zwane dalej pracami naprawczymi).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20073,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20073,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20073,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOR-EL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272789643
7.3.3) Ulica: Gimnastyczna 132
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-128
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20073,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
i posiadanymi możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia Umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej usługi/dostawy. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków niniejszej Umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego w okresie 18 miesięcy od udzielenia zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji może zostać złożone najpóźniej do 7 dni przed końcem realizacji umowy. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane w cenach jednostkowych zamówienia podstawowego tj: określonych w formularzu cenowym przez wyłonionego Wykonawcę.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KR-01/27/24, Utrzymanie gotowości eksploatacyjnej budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Usługa okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożarowej SSP - wraz z systemem ich sterowania oraz współdziałania tych systemów
- Usługi naprawcze usuwanie uszkodzeń/awarii w budynkach w zasobie SP, w gospodarowaniu i siedzibie ZMSP, na terenie Osiedla Przyjaźń w W-wie , w branży elektrycznej na rok 2024-26 ( 13 miesięcy)
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Modernizacja elektrofiltrów kotłów OP-230/K-1 i WP-120/KW-3, w celu ograniczenia emisji pyłu poniżej 100 mg/Nm.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.