Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00306285/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
- 2022/BZP 00315863/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Kierunek - lepsze jutro z podziałem na cztery części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003449284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 16
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48323886751
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz@mopr.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopr.bytom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mopr-bytom.logintrade.net/zapytania_email,96150,5ca68338cbd71498c94a9535812d7342.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Kierunek - lepsze jutro z podziałem na cztery części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-830c117b-1d3d-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018760/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Kierunek - lepsze jutro z podziałem na cztery części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. Kierunek - lepsze jutro współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306285/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2812.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 56587,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kadry i płace dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Kierunek - lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami/-czkami projektu są osoby wykluczone lub zagrożone wykluczeniem społecznym. Zamawiający wymaga, by kurs podlegał certyfikacji.Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 2 osoby dorosłe - uczestnicy/-czki projektu.
Liczba godzin kursu: 120 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w podziale na dwa moduły:
• moduł I - KADRY, trwający 50 godzin;
• moduł II - PŁACE, trwający 70 godzin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku A do specyfikacji (SWZ).
UWAGA:
Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy przez okres 3 miesięcy, przy założeniu iż ostateczny termin realizacji przedmiotu zamówienia musi zamknąć się w dacie do 31.12.2022 r. (termin zakończenia działań podejmowanych w ramach projektu pn. Kierunek - lepsze jutro).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 11979,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pomocy kuchennej dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Kierunek - lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami/-czkami projektu są osoby wykluczone lub zagrożone wykluczeniem społecznym. Zamawiający wymaga, by kurs podlegał certyfikacji.Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 5 osób dorosłych - uczestnicy/-czki projektu.
Liczba godzin kursu: 60 godzin, w tym 15 godzin zajęć teoretycznych i 45 godzin zajęć praktycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku B do specyfikacji (SWZ).
UWAGA:
Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy przez okres 3 miesięcy, przy założeniu iż ostateczny termin realizacji przedmiotu zamówienia musi zamknąć się w dacie do 31.12.2022 r. (termin zakończenia działań podejmowanych w ramach projektu pn. Kierunek - lepsze jutro).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 14083,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu magazyniera z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym dla uczestników/-czek projektu pn. Kierunek - lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami/-czkami projektu są osoby wykluczone lub zagrożone wykluczeniem społecznym.Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 3 osoby dorosłe - uczestnicy/-czki projektu.
Liczba godzin kursu: 147 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w podziale na dwa moduły:
• moduł I - MAGAZYNIER, trwający 80 godzin;
• moduł II - KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO, trwający 67 godzin (w tym 15 godzin jazd w ramach zajęć praktycznych).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku C do specyfikacji (SWZ).
UWAGA:
Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy przez okres 3 miesięcy, przy założeniu iż ostateczny termin realizacji przedmiotu zamówienia musi zamknąć się w dacie do 31.12.2022 r. (termin zakończenia działań podejmowanych w ramach projektu pn. Kierunek - lepsze jutro).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 20230,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu sprzedawcy z modułem obsługi kas fiskalnych i terminali kart płatniczych dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Kierunek - lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami/-czkami projektu są osoby wykluczone lub zagrożone wykluczeniem społecznym. Zamawiający wymaga, by kurs podlegał certyfikacji.Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 3 osoby dorosłe - uczestnicy/-czki projektu.
Liczba godzin kursu: 72 godziny zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym nie więcej niż 36 godzin zajęć teoretycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku D do specyfikacji (SWZ).
UWAGA:
Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy przez okres 3 miesięcy, przy założeniu iż ostateczny termin realizacji przedmiotu zamówienia musi zamknąć się w dacie do 31.12.2022 r. (termin zakończenia działań podejmowanych w ramach projektu pn. Kierunek - lepsze jutro).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10293,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15989,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Learning Tomasz Piesiur Szkolenia, Doradztwo, Konsulting
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243326041
7.3.3) Ulica: Brzozowa 35
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDIA LEARNING TOMASZ PIESIUR SZKOLENIA, DORADZTWO, KONSULTING
jakie przetargi wygrała firma
MEDIA LEARNING TOMASZ PIESIUR SZKOLENIA, DORADZTWO, KONSULTING
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10625,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mega Centrum Rozwoju Sławomir Galiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240618659
7.3.3) Ulica: Gabriela Narutowicza 7a
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-933
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEGA CENTRUM ROZWOJU SŁAWOMIR GALIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
MEGA CENTRUM ROZWOJU SŁAWOMIR GALIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10625,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14923,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14923,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14923,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mega Centrum Rozwoju Sławomir Galiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240618659
7.3.3) Ulica: Gabriela Narutowicza 7a
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-933
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Praxi Sylwia Duda w zakresie wykorzystania zasobów technicznych i kadrowych (obsługa wózka jezdniowego)
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEGA CENTRUM ROZWOJU SŁAWOMIR GALIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
MEGA CENTRUM ROZWOJU SŁAWOMIR GALIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14923,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8607,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8775,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8607,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mega Centrum Rozwoju Sławomir Galiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240618659
7.3.3) Ulica: Gabriela Narutowicza 7a
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-933
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEGA CENTRUM ROZWOJU SŁAWOMIR GALIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
MEGA CENTRUM ROZWOJU SŁAWOMIR GALIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8607,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej naprawy obudowy szybowej szybu Budryk dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK Pompownia Stacjonarna "Centrum"
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- "Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego".
- Wykonanie opinii technicznych i ekspertyz techniczno-budowlanych dla budynków zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Remont budynku Żłobka Miejskiego nr 1, przy ulicy Łużyckiej 6a, pozostającego częścią Zespołu Żłobków Miejskich w Bytomiu - III części
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
- Organizacja i przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. b z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- Szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.