Og³oszenie z dnia 2024-06-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00271901/01 - Og³oszenie z dnia 2024-04-04
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi wydruku naklejek na odpady medyczne, chemiczne, weterynaryjne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: W.K. Roentgena 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-781
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 5709406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.polkowska@nio.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pib-nio.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://nio.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi wydruku naklejek na odpady medyczne, chemiczne, weterynaryjne.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-56dcfb12-f267-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00348833
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00271901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-56/24/EP
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 97560,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug wydruku naklejek samoprzylepnych na odpady medyczne, chemiczne, weterynaryjne oraz dostarczenie naklejek do siedziby Zmawiaj±cego.
2) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 49261,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 458224,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49261,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enter P.H.U. Ewa Taranto
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471552915
7.3.3) Ulica: Biwakowa 26A
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.5) Kod pocztowy: 93-469
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 49261,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Us³uga odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych sta³ych z obiektów KPRP po³o¿onych w Warszawie.
- ¦wiadczenie us³ugi wsparcia technicznego dla dwóch urz±dzeñ FortiGate 800D przez 24 miesi±ce
- Ochrona fizyczna piêciu obiektów O¶rodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Po³udnie. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa ¶rodków do utrzymania czysto¶ci
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydanie monografii naukowych
- Dostawa, wykonanie i wdro¿enie systemu centralnego wydruku w Urzêdzie Miasta Inowroc³awia
- Drukowanie Dwutygodnika Samorz±dowego Gminy Trzebnica pt. Panorama Trzebnicka
- Przygotowanie do druku oraz druk wydawnictwa "Kraków 2025. Instrukcja Obs³ugi" dla Wydzia³u Komunikacji Spo³ecznej
- Us³uga wydruków wielkoformatowych
- Dzier¿awa nowych urz±dzeñ biurowych wraz z serwisem
wiêcej: Us³ugi drukowania i powi±zane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.