eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaSukcesywne dostawy grysów granitowych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy grysów granitowych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT HAJNOWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleksego Zina 1

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 683 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: seretariat@zdphajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24e2a930-06eb-11ef-9b7e-467806a93518

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja dróg publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy grysów granitowych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24e2a930-06eb-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010194/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywne dostawy grysów granitowych do Zarządu Dróg Powaitowychw Hajnówce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309356

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.26.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw grysów granitowych następujących frakcji
- Grys frakcji 16/25 mm – ilość 1189 ton
- Grys frakcji 8/11 mm – ilość 714 ton
- Grys frakcji 2/5 – ilość 595 ton
(1 tona = 1 Mg)
2. Przedmiotowe kruszywo zostanie wykorzystane do powierzchniowego utrwalenia odcinków dróg powiatowych.
3. Wyżej określone ilości kruszywa są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości kruszywa w zależności od potrzeb pod warunkiem posiadania zdolności finansowych, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą. Zmniejszenie ilości dostaw nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Kruszywo powinno być czyste, nie może być zapylone nie może zawierać domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny. W przypadku dostarczenia kruszywa nieodpowiedniej jakości (tzn. niespełniającej wymagań określonych w wyżej wspomnianych normach) , Wykonawca dokonana jej wymiany na własny koszt w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego wraz z zabraniem dostarczonej partii nie spełniającej wymagań.
5. Dostarczone frakcje grysów muszą spełniać wymagania normy PN-EN 13043:2004 „Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu”.
6. Wykonawca będzie dostarczać przedmiotowe kruszywo każdorazowo na pisemne żądanie Zmawiającego w terminie przez siebie wskazanym w ofercie. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego – tj. 17-200 Hajnówka, ul. Bielska 41 lub miejsce wskazane przez Zamawiające znajdujące się na terenie powiatu Hajnowskiego. Jednorazowa dostawa kruszywa nie będzie mniejsza niż 1000 ton i nie większa niż 1300 ton.
7. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien dołączyć do oferty wyniki badań laboratoryjnych oferowanego kruszywa potwierdzające spełnienie wymagań jakościowych zgodnie z obowiązującymi normami lub specyfikacjami technicznymi.
8. Oferowana cena jest ceną ryczałtową tzn. będzie uwzględniać koszt kruszywa, jego transportu oraz wyładowania, a także wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
9. Dostawy kruszywa będą odbierane w godzinach. 7.00-15.00 przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego. Na okoliczność odbioru dostawy zostanie sporządzony protokół podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę.
10. Zapłata za wykonane dostawy nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury za faktycznie dostarczone kruszywo w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania , przelewem na rachunek bankowy wykonawcy.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części [art. 91 ust. 2 ustawy pzp]:
- zamówienie nie ogranicza udziału w nim małych i średnich przedsiębiorstw.
- podzielenie zamówienia na części spowodowuje jego zbyt duże rozdrobnienie co mogło by zniechęcić do udziału w nim przedsiębiorców.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
12. Wykonawcy zobowiązani są do wskazania w ofercie zakresu dostaw, którego realizację zamierzają powierzyć podwykonawcom [wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym].
13. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, zawartą pomiędzy Wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami, na mocy której odpowiednio podwykonawca lub dalszy podwykonawca, zobowiązuje się wykonać część zamówienia.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212320-9 - Granit kruszony

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430892,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430892,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430892,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDOWNICTWA "TRASA" SP. Z O. O. (PHUB TRASA SP. Z O. O.)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 030012853

7.3.3) Ulica: ŻEROMSKIEGO 7

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430892,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.