eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłotoryjaBudowa skrzyżowania ulicy Jerzmanickiej z ulicą Wojska Polskiego w Złotoryi.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa skrzyżowania ulicy Jerzmanickiej z ulicą Wojska Polskiego w Złotoryi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA ZŁOTORYJA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Orląt Lwowskich 1

1.5.2.) Miejscowość: Złotoryja

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 76/8779100

1.5.8.) Numer faksu: 76/8783120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotoryja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/zlotoryja

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa skrzyżowania ulicy Jerzmanickiej z ulicą Wojska Polskiego w Złotoryi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b77e1fef-0e9b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059106/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Budowa skrzyżowania ulicy Jerzmanickiej z ulicą Wojska Polskiego w Złotoryi.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265851

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WAG.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, które obejmą: 1) Budowę ronda o nawierzchni bitumicznej łączącego ulice Wojska Polskiego
i Jerzmanicką:  średnica wyspy środkowej ronda wypełniona zielenią: 9,0 m – DO OFERTY należy wycenić zakup i nasadzenia tawuły japońskiej odmiana little princess i golden princess w łącznej ilości ok. 260 szt.; sadzonki muszą być dobrze ukorzenione i rozkrzewione (donica C2/ 2 litry); warstwa podłoża musi być żyzna, wynosić m.in. 30 cm i być zabezpieczona agrowłókniną;  przejezdny pas wyspy środkowej o nawierzchni z kostki granitowej: szer. 2,5 m;
 szerokość pasa ruchu dookoła ronda: 6,0 m;  średnica zewnętrzna ronda: 26,0 m; 2) Budowę ścieżki pieszo-rowerowej szerokości 3,0 m o nawierzchni bitumicznej wzdłuż ul. Wojska Polskiego z podziałem na dwa odcinki:  od skrzyżowania z ul. Nad Zalewem do skrzyżowania z ul. Jerzmanicką;  od ul. Jerzmanickiej do końca projektowanego przystanku autobusowego przeznaczonego do ruchu w kierunku Jeleniej Góry; 3) Budowę przejścia dla pieszych/przejazdu dla rowerów przez ul. Jerzmanicką. 4) Likwidację zatoki autobusowej przeznaczonej do ruchu w kierunku Jeleniej Góry i przesunięcie przystanku autobusowego (wyznaczenie przystanku za pomocą znaku pionowego D-15 oraz znaku poziomego P-17 na jezdni). 5) Przebudowę istniejącego chodnika szerokości 2,63 m o nawierzchni z kostki betonowej wzdłuż budynku ul. Wojska Polskiego nr 31A/B. 6) Budowę nowego oświetlenia drogowego ronda i ścieżki pieszo – rowerowej (3 słupy aluminiowe wys. 8,0 m) oraz przejścia dla pieszych (2 słupy aluminiowe wys. 6,0 m) wraz z oprawami ulicznymi typu LED (8 opraw). 7) Przebudowę kanalizacji deszczowej z rur Ø 160 mm PVC SN12 wraz z montażem studzienek ściekowych Ø 500 mm. 8) Budowę kanału technologicznego KTu z rur HDPE 110/6,3 oraz KTu z rur HDPE 125/7,1 wraz z montażem studni kablowej typu SKO-2g. 9) DO OFERTY należy wycenić opracowanie graficzne, wykonanie, dostarczenie i zamontowanie tablicy informacyjnej zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych – po wcześniejszym uzgodnieniu wzoru z Zamawiającym.
W/w roboty należy wykonać na podstawie: 3.1. Projektu architektoniczno – budowlanego; 3.2. Projektu zagospodarowania terenu; 3.3. Projektu technicznego; 3.4. Projektu czasowej organizacji ruchu; 3.5. Projektu docelowej organizacji ruchu; 3.6. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 3.7. Informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
3.8. Przedmiaru robót, który stanowi charakter pomocniczy; 4. W ramach zadania należy również opracować dokumentację projektową budowy doświetlenia istniejącego przejścia dla pieszych przez ul. Wojska Polskiego (w obrębie skrzyżowania ulic Wojska Polskiego, Nad Zalewem, Henryka Pobożnego). Wykonawca zobowiązany będzie opracować projekt techniczny i inne opracowania projektowe wraz z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami, zgłoszeniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia wynika z przepisów odrębnych ustaw w zakresie budowy doświetlenia przejść dla pieszych – oświetlenie ulic Wojska Polskiego, Nad Zalewem, Henryka Pobożnego należy do Gminy Miejskiej Złotoryja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1972920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2423100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1972920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jagielski Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121878414

7.3.3) Ulica: Bolesławice 239b

7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-700

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1972920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.