eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsiekKompleksowa modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Osieku przy ulicy Głównej 123



Ogłoszenie z dnia 2022-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Osieku przy ulicy Głównej 123

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osiek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 125

1.5.2.) Miejscowość: Osiek

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-608

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338458223

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@osiek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da06b510-fdc5-11ec-8000-d680d39e541a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Osieku przy ulicy Głównej 123

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da06b510-fdc5-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026700/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Kompleksowa modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Osieku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243285/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5639211,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca wykonanie robót budowlanych związanych z „Kompleksową modernizacją budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Osieku przy ulicy Głównej 123”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z:
Planowany zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) termomodernizację i remont dachu:
- wymiana dachówki i docieplenie połaci dachowych;
- remont kominów;
- wymiana podbitki dachowej;
- montaż płotków śnieżnych na połaci dachowej;
- remont instalacji piorunochronnej;
- wymiana i poszerzenie ofasowania dachowego;
- wymiana systemu odwodnienia dachu,
2) termomodernizacja ścian:
- docieplenie i izolacja ścian piwnicznych (cokołowych);
- docieplenie ścian kondygnacji nadziemnych;
3) remont stref wejściowych do budynków:
- rozbiórki pokrycia dachowego daszków;
- wymiana pokrycia dachowego;
- wymiana ofasowania i systemu odwodnienia daszków;
- wymiana okładzin schodów,
4) stolarka i ślusarka:
- wymiana stolarki okiennej;
- wymiana ślusarki drzwiowej;
- wymiana parapetów i obróbek blacharskich,
5) izolacje, drenaże plac dziedzińcowy (zakres prac związany z izolacją ścian piwnicznych ozn. "S1" i drenażem fundamentów ozn."O3" - dla części budynku na odcinkach: J.-I.-H.-G.-F.-E.-D.-C.)
- izolacja systemowa części podziemnej ścian piwnic;
- remont systemu odwodnienia;
- remont drenażu przy budynku;
- remont instalacji odgromowej (otok);
- roboty nawierzchniowe w obszarze dziedzińca;
6) mikroinstalacja fotowoltaiczna:
- zabudowa modułów fotowoltaicznych;
- zabudowa falowników hybrydowych;
- zabudowa opytmalizatorów mocy;
- zabudowa rozdzielnic przyłączeniowych,
7) system magazynowania energii elektrycznej o pojemności 75 kWh:
- moduł sterujący;
- licznik energii z przekładnikami,
8) okablowanie AC metodą bezwykopową:
- bezwykopowy przecisk osłony kabli;
- układanie kabli (kabel YKY 5x25);
- kabel sieciowy;
9) wymiana grzejników:
- wymiana istniejących grzejników na nowe wraz z towarzyszącą armaturą

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8172796,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10696781,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8172796,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inare Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793169799

7.3.3) Ulica: Łabędzia 9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-651

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje sanitarne, Instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8172796,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.