Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00192780/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00198207/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00212845/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00223738/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji w Powiatowym Urzędzie Pracy przy ul. Opolskiej 19 – I ETAP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów - Miasto na Prawach Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324165237
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chorzow.eu/#
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umchorzow.logintrade.net/zapytania_email,126041,f95c4a0916389a5e85e99fd571febdf0.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji klimatyzacji w Powiatowym Urzędzie Pracy przy ul. Opolskiej 19 – I ETAP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5836e1b1-e34a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041971/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Wykonanie Instalacji klimatyzatorów w Powiatowym Urzędzie Pracy przy ul. Opolskiej 19 - I etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.155.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144569,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w Powiatowym Urzędzie Pracy przy ul. Opolskiej 19.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 7, 9 i 10 do niniejszej SWZ. Dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i elementy ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte a nie ujęte w odpowiednio w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarze robót, winne być traktowane tak jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów. Dokumenty te należy rozpatrywać łącznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135205,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159999,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135205,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dragos Enterprise Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010383762
7.3.3) Ulica: ul. Wały Dwernickiego 117/121
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135205,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Całoroczne (letnie i zimowe) utrzymanie ulicy Wolności wraz z ulicami bocznymi i miejscami postojowymi
- "Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości, wznowień znaków granicznych nieruchomości i wykonanie dokumentacji do celów prawnych na potrzeby komunalizacji mienia Skarbu Państwa oraz regulacji ...
- Obsługa archiwum zakładowego
- Opracowanie projektu kompleksowego remontu konstrukcji i poszycia dachu oraz konstrukcji (betonowych dźwigarów) zabytkowego budynku Pawilonu C-G zlokalizowanego przy ul. Targowej 7 w Chorzowie
- "Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego estakady w ciągu ul. Katowickiej DK79 w Chorzowie"
- "Organizację pikniku promującego fundusze UE".
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń Pracowni Diagnostycznych w budynku B Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia ul. Szkolnej w Kleszczewku wraz z doświetleniem przejść dla pieszych
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie klimatyzacji na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Piszu przy ulicy Warszawskiej 1 - Etap II
- ZP/CZD/030/25 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY KOMPLEKSU SAL DYDAKTYCZNYCH Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ w Instytucie "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.