eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówBudowa/modernizacja placów zabaw - 3 części: 1. Modernizacja Placu Zabaw przy PM nr 13. 2. Przepis na udaną zabawę, na terenie SP nr 2. 3. Strefa malucha na skwerze przy ul. Długosza.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa/modernizacja placów zabaw – 3 części:
1. Modernizacja Placu Zabaw przy PM nr 13.
2. Przepis na udaną zabawę, na terenie SP nr 2.
3. Strefa malucha na skwerze przy ul. Długosza.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gm_pruszkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa/modernizacja placów zabaw – 3 części:
1. Modernizacja Placu Zabaw przy PM nr 13.
2. Przepis na udaną zabawę, na terenie SP nr 2.
3. Strefa malucha na skwerze przy ul. Długosza.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f85e31d-13f4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280991

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.34.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 284682,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1.
„Modernizacja Placu Zabaw dla najmłodszych Pruszkowiaków przy Przedszkolu Miejskim nr 13”
1. Montaż nowych urządzeń zabawowych i dfa zgodnie z obowiązującymi normami (PN-EN 1176:2017),
2. demontaż/relokacja wskazanych w projekcie urządzeń zabawowych,
3. wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej pod urządzenia 83,57 m2,
4. powiększenie istniejącego ogródka ekologicznego,
5. wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej pod budowę mini boiska sportowego 96,00 m2,
6. wyrównanie terenu po robotach ziemnych i montażowych,
7. uprzątnięcie terenu po robotach ziemnych i montażowych.

Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia dla części nr 1 określa:
- załączony projekt oraz przedmiar robót – dokumentacja techniczna – załącznik nr 8 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 97560,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przepis na udaną zabawę, na terenie Szkoły Podstawowej nr 2”
1. Montaż nowych urządzeń naukowo badawczych,
2. Montaż elementów małej architektury,
3. wyrównanie terenu z nawiezieniem ziemi żyznej i wykonaniem trawnika w miejscu prowadzonych robót,
4. uprzątnięcie terenu po robotach ziemnych i montażowych.

Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia dla części nr 2 określa:
- załączony projekt oraz przedmiar robót – dokumentacja techniczna – załącznik nr 8 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 89105,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3.
„Strefa malucha na skwerze przy ul. Długosza”
1. Montaż nowych urządzeń zabawowych,
2. wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej pod urządzenia,
3. demontaż/relokacja wskazanych w projekcie urządzeń zabawowych,
4. konserwacja, naprawa istniejących urządzeń zabawowych,
5. wyrównanie terenu z nawiezieniem ziemi żyznej i wykonaniem trawnika w miejscu prowadzonych robót,
6. uprzątnięcie terenu po robotach ziemnych i montażowych.

Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia dla części nr 3 określa:
- załączony projekt oraz przedmiar robót – dokumentacja techniczna – załącznik nr 8 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 97560,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na część 1 (Modernizacja Placu Zabaw dla najmłodszych
Pruszkowiaków przy Przedszkolu Miejskim nr 13) w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, wpłynęły 3
oferty. Ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie poszczególnych części
zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia w części 1.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113314,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113314,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTROG s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871958301

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113314,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80828,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112669,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80828,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RreeKids s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151766609

7.3.4) Miejscowość: Zawonia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80828,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.