Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00315653/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni oraz kąpieliska przy
ul. Kowanowskiej 38a w Obornikach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630218518
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 41A
1.5.2.) Miejscowość: Oborniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgloszenie@pwik-oborniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwik-oborniki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c230f46e-0d1f-11ef-9b7e-467806a935181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni oraz kąpieliska przyul. Kowanowskiej 38a w Obornikach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c230f46e-0d1f-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315653
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni w Obornikach.1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa ratownicza krytej pływalni w Obornikach w ilości maksymalnej 16 675 godzin.
2. Opis pływalni w Obornikach:
- basen pływacki o długości 25 m i szerokości 12 m (głębokość niecki zmienia się wraz z długością basenu w zakresie od 1,37 do 1,87 m) z 6 torami pływackimi,
- basen rekreacyjny o długości 12,5 m i szerokości 7 m (głębokość niecki zmienia się wraz z długością basenu w zakresie od 1,07 do 1,37 m) wraz z wylotem rury zjazdowej,
- brodzik dla dzieci o powierzchni użytkowej ponad 85 m2 oraz głębokości max. 60 cm,
- strefa SPA: trzy niecki basenowe o łącznej powierzchni ok. 60 m2, głębokości do 133 cm, 4 sauny,
- zjeżdżalnia rurowa zamknięta o długości 77 m zakończona wanną hamowną,
- zjeżdżalnia rurowa otwarta o długości 6 m,
- jacuzzi 14 osobowe ze strefą relaksu.
3. Usługa w szczególności polegać będzie na:
1) zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 147) oraz wydanymi do niej aktami wykonawczymi,
2) kontroli nad przestrzeganiem powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa i korzystania z obiektów wodnych oraz postanowień regulaminu pływalni,
3) wykonywaniu z najwyższą starannością wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika,
4) zapewnieniu świadczenia usługi przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa,
5) zapewnieniu równoczesnej obsady dwóch lub trzech stanowisk ratowniczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w godzinach pracy pływalni. Godziny pracy poszczególnych stanowisk (nr I, II i III) będą zgodne z pracą pływalni oraz otwarciem do użytkowania poszczególnych niecek basenu,
6) udzielaniu pierwszej pomocy przedlekarskiej, podstawowym opatrzeniu ran i urazów, a w poważniejszych przypadkach wezwaniu Pogotowia Ratunkowego,
7) zabezpieczeniu w niezbędny sprzęt ratunkowy zgodny z obowiązującymi przepisami,
8) bieżącym wyposażaniu ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP,
9) dbaniu o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację powierzonego sprzętu,
10) prowadzeniu podstawowej dokumentacji i systemu raportowania,
11) przestrzeganiu procedur:
- obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru,
- alarmowych, przy wypadkach w różnych miejscach obiektu,
- udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej,
- łączności,
12) określeniu i przestrzeganiu zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach.
4. Szczegółowe obowiązki wykonawcy (w tym zakres obowiązków ratownika oraz regulamin korzystania z pływalni) zostały opisane w projekcie umowy (Część III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 550275,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: kompleksowa obsługa ratownicza kąpieliska przy ul. Kowanowskiej 38a w Obornikach.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa ratownicza kąpieliska przy ul. Kowanowskiej 38a w Obornikach w ilości maksymalnej 1 312 godzin.
2. Usługa w szczególności polegać będzie na:
1) zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z kąpieliska zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 147) oraz wydanymi do niej aktami wykonawczymi,
2) kontroli nad przestrzeganiem powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa i korzystania z obiektów wodnych w tym WOPR oraz postanowień obiektu kąpieliska,
3) wykonywaniu z najwyższą starannością wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika,
4) zapewnieniu świadczenia usługi przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa,
5) zapewnieniu równoczesnej obsady:
a) 2 stanowisk ratowniczych na terenie kąpieliska, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia kąpieliska, tj. 5 dni w tygodniu w następujących godzinach:
- Stanowisko I – od godz. 10.00 do godz. 18.00
- Stanowisko II – od godz. 10.00 do godz. 18.00
b) 3 stanowisk ratowniczych na terenie kąpieliska, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy w godzinach otwarcia kąpieliska, tj. w następujących godzinach:
- Stanowisko I - od godz. 10.00 do godz. 18.00
- Stanowisko II - od godz. 10.00 do godz. 18.00
- Stanowisko III - od godz. 10.00 do godz. 18.00
w planowanym okresie realizacji zamówienia: 24.06.2023 r. – 31.08.2023 r.
6) udzielaniu pierwszej pomocy przedlekarskiej, podstawowym opatrzeniu ran i urazów, a w poważniejszych przypadkach wezwaniu Pogotowia Ratunkowego,
7) zabezpieczeniu w niezbędny sprzęt ratunkowy zgodny z obowiązującymi przepisami,
8) bieżącym wyposażaniu ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP,
9) dbaniu o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację powierzonego sprzętu,
10) prowadzeniu podstawowej dokumentacji i systemu raportowania,
11) przestrzeganiu procedur:
- obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru,
- alarmowych, przy wypadkach w różnych miejscach obiektu,
- udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej,
- łączności,
12) określeniu i przestrzeganiu zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach.
3. Szczegółowe obowiązki wykonawcy (w tym zakres obowiązków ratownika oraz regulamin korzystania z kąpieliska) zostały opisane w projekcie umowy (Część III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 41984,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie: zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę: 600 000,00 zł brutto. W postępowaniu jedyną ofertę złożył wykonawca: Ratownictwo Wodne Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w kwocie 646 823,25 zł brutto.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie podjął decyzji o zwiększeniu kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W tym stanie rzeczy wystąpiły przesłanki do unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 646823,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646823,25 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58777,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58777,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58777,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ratownictwo Wodne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7831843762
7.3.3) Ulica: ul. Dolina 5B/19
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-551
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58777,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-22 do 2024-08-31INNE PRZETARGI Z OBORNIK
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ratownictwa wodnego na terenie pływalni Szkoły Podstawowej nr 91 im. Janusza Kusocińskiego w Krakowie
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do zróżnicowanych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach programu sportowo-rekreacyjnego.
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Brzegu Dolnym w 2025 roku
- Dostawa kart/abonamentów sportowych dla pracowników Urzędu Patentowego RP
- Usługa prowadzenia treningów sekcji MOSM - hokeja na lodzie oraz opieki podczas meczów wyjazdowych w 2025 r.
- 3/SP/U/2024 Świadczenie kompleksowej obsługi ratowniczej na pływalni w Szkole Podstawowej nr 50 we Wrocławiu.
więcej: Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.