Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00457411/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
- 2024/BZP 00267837/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00268021/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00072006/01 - Wynik z dnia 2024-01-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup wraz z dostawą i montażem mebli na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: OGRODY PRZELEWICE - ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM KULTURY OBSZARÓW WIEJSKICH I EDUKACJI EKOLOGICZNEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387595737
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 17
1.4.2.) Miejscowość: Przelewice
1.4.3.) Kod pocztowy: 74-210
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ogrodprzelewice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ogrodprzelewice.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349178
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00270088
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Termin wykonania umowy Przed zmianą:
2023-11-29
Po zmianie:
2023-12-19
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
592915,35
Po zmianie:
497049,91
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
W trakcie wykonywania Umowy wystąpiła konieczność zmiany sposobu jej realizacji w związku z wystąpieniem niezależnych od Stron okoliczności, polegających na utracie przez Zamawiającego możliwości przechowania mebli stanowiących Przedmiot Umowy po ich dostarczeniu przez Wykonawcę do czasu montażu. Konieczne zatem stała się zmiana sposobu realizacji Umowy polegająca na zmianie miejsca ich przechowania, na miejsce przechowania po stronie Wykonawcy.
Zmiana ta zostaje wprowadzona do umowy na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). zgodnie z tym przepisem dopuszcza się zmiany umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Za przechowanie mebli u Wykonawcy, Zamawiający zapłaci stałe miesięczne wynagrodzenie w wysokości 200,00 zł brutto. W przypadku niepełnego miesiąca przechowywania mebli, wynagrodzenie to zostanie obliczone w sposób proporcjonalny.
Płatność za przechowywanie będzie uregulowana po faktycznym odbiorze mebli w siedzibie Zamawiającego.
Na dzień zamieszczania niniejszego ogłoszenia wartość zmiany umowy wynosi 1129,63 zł brutto (17 dni grudnia+ od styczeń do maja+3 dni czerwca).Wyliczenie matematyczne (grudzień 2023 - 200 zł brutto : 31 dni grudnia=6,45x17 dni czas przechowywania w grudniu=109, 65; od stycznia do maja 2024 = 5 miesięcy x 200 zł brutto=1000 zł brutto; czerwiec 2024 r. -200 zł brutto:30 dni czerwca=6,66 zł brutto x 3 dni czerwca (na dzień zamieszczania niniejszego ogłoszenia) =19, 98 zł brutto. RAZEM: 109,65 zł brutto+1000 zł brutto+19,98 zł brutto=1129,63
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
IV. Zmiana Umowy poprzez rozszerzenie zakresu asortymentu, który ma zostać dostarczony Zamawiającemu jest dopuszczalna na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2024 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zgodnie z którym to przepisem dopuszczalne są zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy w przypadku zamówień na dostawy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy. Wysokość zmiany stanowi 3,64% wartości pierwotnej umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
§ 1.
1. Zamawiający zamawia a Wykonawca dostarczy dodatkowo ponad zakres wynikający z Umowy następujące meble:
a) Szafa drewniana szerokość 90 cm - 2 sztuki w cenie łącznej 8 796,00 zł brutto (cena jednostkowa 4 398,00 zł brutto)
b) Witryna drewniana 2,0x0,4x2,0m – Q8 1 sztukę po cenie 12 792,00 zł brutto
(dalej „Przedmiot Aneksu”)
2. Przedmiot Aneksu zostanie dostarczony i zamontowany w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 31 maja 2024 r.
3. Po dostarczeniu i odebraniu Przedmiotu Aneksu Wykonawca wystawi odrębną fakturę dotyczącą zrealizowania Przedmiotu Aneksu.
4. W związku z zawarciem Aneksu cena określona w § 5 ust. 1 Umowy zmienia się w następujący sposób: (i) Cena Łączna: 614 305,35 zł brutto, w tym: Zadanie nr 1 kwota 452 111,10 zł brutto, Zadanie nr 2 kwota 140 804,25 zł brutto oraz Przedmiot Aneksu kwota 21 588,00 zł brutto.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
1129,63
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
21588,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Na tę chwilę wypłacono Wykonawcy jedynie kwotę 80% zamówienia podstawowego (zadanie 1 +zadanie 2) tj. 474 332, 28 zł+ 1129,63 zł brutto aneks nr 1 (na dzień 03.06.2024 r.) + 21 588,00 zł brutto aneks nr 2, co daje łącznie 497 049,91 zł brutto ( nadzień 03.06.2024 r.)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń magazynowych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa mebli wraz z ich montażem w pokojach na budynku F Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Syrena" w Mielnie
- Zakup mebli biurowych i tapicerowanych dla Domów Studenckich Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5-9 w Krakowie.
- "Doposażenie szkoły w sprzęt w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.