eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiRealizacja działań edukacyjno- informacyjnych w ramach realizacji projektu pn. "Inwestycje w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury w Grodzisku Mazowieckim.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja działań edukacyjno- informacyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Inwestycje w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury w Grodzisku Mazowieckim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 755 55 34 wew. 250

1.5.8.) Numer faksu: (22) 755 23 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/796269

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja działań edukacyjno- informacyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Inwestycje w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury w Grodzisku Mazowieckim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a756cda-26f2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038922/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.38 Realizacja działań edukacyjnoinformujących w ramach realizacji projektu pn. „Inwestycje w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury w Grodzisku Mazowieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Realizacja działań edukacyjno- informacyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Inwestycje w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury w Grodzisku Mazowieckim”. Współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu, obszar programowy: Łagodzenie zmian klimatu i adaptacja do ich skutków”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317822

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.53.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217561,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja działań edukacyjno-informacyjnych w ramach realizacji projektu pn. „Inwestycje w zakresie zielono-niebieskiej infrastruktury w Grodzisku Mazowieckim” współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu, obszar programowy:
Łagodzenie zmian klimatu i adaptacja do ich skutków
w podziale na zadania:
Zadanie nr 1:
Organizacja działań edukacyjno-informujących w postaci przygotowania:
- 19 szt. stanowisk piknikowych
- 9 szt. prelekcji (eksperci/pokazy)
- 14 szt. przedstawień (teatrzyków, pokazów ekologicznych)
- 8 szt. konkursów dla mieszkańców
- 120 szt. nagród do konkursów dla mieszkańców
- 5000 szt. materiałów pomocniczych, edukacyjnych dla mieszkańców.

Zadanie nr 2:
Organizacja działań edukacyjno-informujących w postaci:
- 106 szt. wykładów i prelekcji z ekspertami wraz z organizacją stanowisk.




II. Zakres Zadań

a. Zadanie nr 1

Organizacja działań edukacyjno-informujących w postaci przygotowania:
- 19 szt. stanowisk piknikowych ( organizacja stanowisk, wynajem powierzchni, doposażenie stanowisk )
- 9 szt. prelekcji (eksperci/pokazy)
- 14 szt. przedstawień (teatrzyków, pokazów ekologicznych)
- 8 szt. konkursów dla mieszkańców
- 120 szt. nagród do konkursów dla mieszkańców
- 5000 szt. materiałów pomocniczych, edukacyjnych dla mieszkańców.


1. Stanowiska piknikowe

Organizacja 19 szt. stanowisk piknikowych.

Wykonawca odpowiada za przygotowanie 19 szt. stanowisk piknikowych.
Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie m in.:
- agregatu prądotwórczego o mocy 74KVA w wyciszonej zabudowie (68dB), przeznaczony do zasilania sprzętu elektronicznego, wraz z zabezpieczonym paliwem na ok 8 godzin pracy,
- WC - 4 przenośnie toalety typu toi-toi,
- ekologiczna żywność
-namiot (3x6 m)
-krzesła, stoły, ławo-stoły (drewniane, o wymiarach 180/220 cm i szerokości min 50 cm (każdy stół dla 8
osób) do każdego stou potrzebujemy po 2 drewniane ławki o długości stołu
(każda ławka dla 4 osób),
-namioty w parametrach długość 6m i szerokość 3 m
a także inne wyposażenie wynikające z planowanych wydażeń.
Przewidywana wartość stoiska to 2 000,00 zł brutto.


2. Prelekcje/pokazy z ekspertami

Organizacja prelekcji/pokazów z ekspertami w ilości 9 spotkań.

Wykonawca odpowiada za organizację całościową spotkania/wykładu/prelekcji/ w tym dobór prowadzących i zapewnienie powierzchni. Spotkania mają być dopasowane do różnych grup wiekowych mieszkańców (np.: przedszkolaków, uczniów szkolnych, rodzin oraz osób w wieku emerytalnym / uniwersytetu 3 wieku, stowarzyszenia niepełnosprawnych, grodziskiego klubu dyskusyjno-filmowego, grodziskiego klubu podróżnika).
Czas trwania spotkania z ekspertami 1-3h dydaktyczne.
Szczegółowy harmonogram prelekcji do uzgodnienia w ciągu 14 dni po podpisaniu umowy z możliwością późniejszych zmian.
Zakres tematyczny do wyboru:
1. Klimat
2. Zagrożone Gatunki
3. Recykling

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty w postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.