Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00393582/01 - Wynik z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ROZBUDOWA DWÓCH MIKROINSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Gospodarstwo Rybackie Krogulna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530558430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Pokój
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grkrogulna@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krogulna.katowice.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Chów i hodowla ryb
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA DWÓCH MIKROINSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91b0adcc-375f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.gov.pl/web/gospodarstwo-rybackie-krogulna3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krogulna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy do obsługi postępowań przetargowych dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krogulna
2) Poczty elektronicznej grkrogulna@katowice.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem iż oferta wraz z pozostałymi załącznikami mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. Urz. UE L 119/1, 04/05/2016 zwanego dalej „RODO” Zamawiający informuje, że :
1) administratorem danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Gospodarstwo Rybackie Krogulna , zwane dalej „Gospodarstwem”.
2) Gospodarstwo wyznaczyło inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej grkrogulna@katowice.lasy.gov.pl, lub pisemnie (adres siedziby Gospodarstwa). Z inspektorem danych osobowych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Pozostałe informacje RODO są udostępnione w SWZ pkt 30.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-270.003.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Rozbudowa istniejących dwóch sieciowych mikroinstalacji fotowoltaicznych (PV) znajdujących się na dachach budynków Gospodarstwa przy ul. Stawowej 3 ; 46-034 Krogulna.
a/ Instalacja nr 1 - Rozbudowa istniejącej instalacji budynku przetwórni :
Budynek przetwórni ma moc przyłączeniową 40 kW i posiada przyłączoną mikroinstalację fotowoltaiczną o mocy DC 25,08 kW, która jest zlokalizowana na dachu budynku Wiaty „B” Rozbudowa polegać będzie na montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Przetwórni i przyłączeniu jej do istniejącej rozdzielnicy znajdującej się w budynku Przetwórni . Instalacja składać się będzie z 31 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy 475 W każdy i inwertera o mocy AC 15 KW. Montaż inwertera odbędzie się na elewacji budynku Przetwórni. Moc DC rozbudowanej instalacji wyniesie 39,805 KW.
b/Instalacja nr 2 - Rozbudowa istniejącej instalacji budynku biura :
Biuro ma moc przyłączeniową 40 kW i posiada przyłączoną mikroinstalację fotowoltaiczną o mocy DC 18,81 kW, która jest zlokalizowana na dachu budynku Magazynowego ( magazyn zboża ). Rozbudowa polegać będzie na montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu tego samego budynku i przyłączeniu jej do istniejącej rozdzielnicy znajdującej się na północnej elewacji tegoż samego budynku. Instalacja składać się będzie z 40 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy 475 W każdy i inwertera o mocy AC 15 KW. Montaż inwertera odbędzie się na elewacji w/w budynku. Moc DC rozbudowanej instalacji wyniesie 37,81 KW.
Przedmiot zamówienia obejmuje, dostawę, montaż instalacji fotowoltaicznej, sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz rozruch wszystkich systemów paneli fotowoltaicznych, wytwarzających energię elektryczną a także wszelkie inne czynności konieczne do należytego wykonania Zamówienia opisanego w niniejszej SWZ, bądź wymagane zgodnie z obowiązującym prawem oraz zaleceniami właściwych organów administracji publicznej na potrzeby Zamawiającego – Gospodarstwa Rybackiego Krogulna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a Jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu, oraz otrzymał największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:a. Posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Wymagane jest złożenie Oświadczenia.
b. Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Wymagane jest złożenie Oświadczenia.
c. Dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Wymagane jest złożenie Oświadczenia.
Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie przedłożonego oświadczenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy PZP o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art 112 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia jednocześnie z ofertą następujących przedmiotowych środkówdowodowych potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia.
Potwierdzenie spełnienia minimalnych wymogów technicznych.
Dla potwierdzenia powyższego należy dostarczyć wypełnione, właściwe dla danej instalacji (części) zamówienia załączniki , oraz dokumenty tj.: karty katalogowe, certyfikaty, aprobaty proponowanych rozwiązań i inne w których należy jednoznacznie i wyraźnie wskazać ( np. poprzez zaznaczenie) dane na potwierdzenie spełnienia wymogów / parametrów proponowanego rozwiązania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1 . Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.2. Oryginał pisemnego zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, ( zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ ), w przypadku, gdy Wykonawca wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lider). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych szczegółowo we wzorze umowy, stanowiącym załącznik 6 do SWZ.Zmiana postanowień zawartej umowy zgodnie z paragrafem 13 wzoru umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 ustawy PZP.
Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy PZP zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.
Prawa i obowiązki wynikające z umowy nie mogą być przeniesione na rzecz osób trzecich.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej opisanej w pkt 17 SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-30 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga, aby nowa instalacja fotowoltaiczna była zsynchronizowana z istniejącą instalacją fotowoltaiczną wybudowaną i uruchomioną w 2020 r. W związku z powyższym wymaga się bezwzględnie od Wykonawcy przeprowadzenia wizji lokalnej w celu zweryfikowania szczegółów technicznych i dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.Wizja lokalna ( wizyta ) w miejscu wykonywania robót instalacyjnych możliwa będzie po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Zamawiający zgodnie z art. 131 ustawy PZP wydłuży o 4 dni ustawowy termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do zapoznania się przez Wykonawców z informacjami koniecznymi do przygotowania oferty.
INNE PRZETARGI POKÓJ
więcej: przetargi POKÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- INSTALACJA PANELI FOTOWOLTAICZNYCH I POMP CIEPŁA - II ETAP
- Zaprojektowanie i budowa Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka odnawialna - wodna w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.