Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00302432/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
w Lipiu na rok szkolny 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W LIPIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242604408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Lipie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-165
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343188088
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uglipie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsplipie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3305e025-208b-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnegow Lipiu na rok szkolny 2023/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3305e025-208b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00301435/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lipiu na rok szkolny 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302432
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198398,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lipiu na rok szkolny 2023/2024”
3.2. Rodzaj zamówienia publicznego: usługa
3.3. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług cateringowych (przygotowanie gotowych posiłków) dla:
a) około 70 dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Lipiu od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2023 roku.
b) około 40 uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Lipiu od dnia podpisania umowy do 22 czerwca 2023 roku.
c) około 70 dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Lipiu w czasie 2-tygodniowego dyżuru w lipcu 2024 r.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków
55322000-3 Usługi gotowania posiłków
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa cateringu - przygotowania i dostarczenia gotowych posiłków:
a) obiad jednodaniowy + podwieczorek + woda dla 70 dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Lipiu przy ul. Częstochowskiej 31, 42-165 Lipie oraz
b) obiad jednodaniowy dla 40 uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Lipiu w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Lipiu przy ul. Częstochowskiej 31, 42-165 Lipie
2. Usługa cateringu objęta przedmiotem zamówienia będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od zajęć edukacyjnych w przedszkolu i szkole, o których Wykonawca zostanie powiadomiony w terminie minimum 7 dni z wyjątkiem sytuacji wyjątkowych – udokumentowanych przez Zamawiającego np. konieczność czasowego ograniczenia funkcjonowania placówki spowodowanego sytuacjami niezależnymi od Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega, że liczba dostarczanych posiłków w czasie trwania umowy będzie zależna od deklaracji rodziców zgłaszających chęć żywienia dzieci oraz frekwencji dzieci, może ulec zmniejszeniu oraz nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń
4. Godziny wydawania posiłków dzieciom w przedszkolu:
godz. 12:00 – 13.00 – jednodaniowy obiad
godz. 14:00-14:30 – podwieczorek.
Godziny wydawania posiłków uczniom w szkole:
godz. 10:35 – 11.00 – jednodaniowy obiad
godz. 11.35 – 12.00 – jednodaniowy obiad
Godziny wymienione powyżej są godzinami wydawania posiłków – na Wykonawcy ciąży obowiązek takiej organizacji dostaw aby wydawanie posiłków odbyło się o ustalonych porach, jednak nie później niż do godziny 10.20.
5. Dostarczane posiłki winny spełniać warunki jakościowe opisane w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198398,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198398,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198398,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK GASTRO Marcin Kotasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363668998
7.3.3) Ulica: Wieluńska 4
7.3.4) Miejscowość: Krzepice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-160
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198398,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-07-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz osób uprawnionych przebywających w ośrodkach wsparcia, wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 6 części
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji w dniu 26.06.2025 roku".
- Usługi cateringowe wraz z wynajmem sali na potrzeby 6 spotkań
- "Przygotowanie oraz dostawa obiadów dla Uczestników na pobyt dzienny oraz całodobowy Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Zarębach Kościelnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.