eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamocinPrzebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w Szamocinie ul. Topolowa



Ogłoszenie z dnia 2022-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w Szamocinie ul. Topolowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szamocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 19

1.5.2.) Miejscowość: Szamocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-820

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2848 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaszamocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaszamocin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przetargi@gminaszamocin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w Szamocinie ul. Topolowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bcbddd3-1dfb-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073885/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Topolowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307759/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DR.7011.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest projekt przebudowy drogi gminnej dojazdowej „D” (ulicy Topolowej) na odcinku o długości 516,50 m w miejscowości Szamocin.Rodzaj obiektu budowlanego – budowa drogi, kategoria obiektu budowlanego – XXV.
Projektuje się przebudowę drogi gminnej dojazdowej „D” (ulicy Topolowej w Szamocinie) zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych nr 431 i 363 stanowiących istniejący pas drogowy. Przebudowa drogi polega na wykonaniu nowej nośnej konstrukcji jezdni o szerokości 4,00 m o warstwie wierzchniej - jezdnej z kostki brukowej betonowej koloru szarego. Projektuje się przebudowę drogi gminnej na odcinku A-B-C o długości 516,50 m. Niniejsze opracowanie ma na celu poprawę stanu technicznego i użytkowego drogi gminnej.
- szerokość jezdni 4,00 m
- droga jednojezdniowa dwupasowa, droga o przekroju 1x2
- spadek poprzeczny jezdni drogi gminnej jednostronny i=2%
Projektuje się konstrukcję nawierzchni jezdni drogi gminnej jak niżej:
- warstwa ścieralna grubości 8 cm z kostki brukowej betonowej koloru szarego
- warstwa grubości 5 cm z podsypki cementowo- piaskowej w stosunku 1:4
- warstwa górnej podbudowy grubości 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,50 mm
- warstwa dolnej podbudowy grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63,00 mm
- warstwa wzmacniająca podłoże grubości 20 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5,0 MPa
Projektowaną konstrukcję jezdni drogi gminnej należy obramować z obu stron krawężnikiem betonowym 15 x 22 cm najazdowym ułożonym tyłem do konstrukcji jezdni na takiej samej wysokości. Projektowane obramowanie należy wykonać na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
Niweletę projektowanej drogi gminnej należy poprowadzić po terenie, na początku opracowania niweletę przebudowywanej drogi gminnej należy dopasować do niwelety istniejącej nawierzchni drogi.
Roboty ziemne związane są z wykonaniem koryta pod projektowaną konstrukcję nawierzchni. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25. kwietnia 2012r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. poz. 463) na podstawie dokumentacji geotechnicznej ustala się ustala się:
1. proste warunki gruntowe tj.:
a) warstwa gruntu równoległa do powierzchni terenu z piasków gliniastych, glin i glin piaszczystych o grubości powyżej 1,0 m
b) zwierciadło wody gruntowej poniżej projektowanego poziomu warstw konstrukcji nawierzchni jezdni
c) brak występowania niekorzystnych zjawisk geologicznych
2. pierwszą kategorię geotechniczną z uwagi na:
a) proste warunki gruntowe
b) wykopy do głębokości 1,2 m
Warunki gruntowo – wodne dla ustalenia grupy nośności podłoża określono na Podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2. marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Dla określenia konstrukcji nawierzchni jezdni przyjęto grupę nośności podłoża G2 z uwagi na:
- warunki wodne przeciętne – wykopu do 1,00m i występowanie zwierciadła wody do 2,00m
- grunty mało wysadzinowe – gliny i gliny piaszczyste
Nie zmienia się sposobu odprowadzania wód opadowych i roztopowych. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z projektowanych powierzchni odbywać się będzie grawitacyjnie poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne w kierunku istniejących terenów zielonych oraz na odcinku od km 0+079,80 do km 0+516,50 do istniejącego rowu przydrożnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 888921,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 888921,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 888921,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo - Handlowy, Usługi Sprzętem Budowlanym Wojciech Kaczmarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642146192

7.3.3) Ulica: Rolna 23

7.3.4) Miejscowość: Szamocin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-820

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 888921,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.