Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00294910/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów gospodarczych do utrzymania czystości dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231190020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zawidowska 4
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 721 37 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lcm-luban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9181621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów gospodarczych do utrzymania czystości dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79d02e67-ff35-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294910
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/05/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 316288,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt do mycia - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ w zakresie Pakietu Nr 14.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 7789,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki czyszczące - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ w zakresie Pakietu Nr 24.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 276163,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki piorące - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ w zakresie Pakietu Nr 34.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831000-6 - Preparaty piorące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 32335,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Pakietu Nr 1 – „Sprzęt do mycia”, został ujawniony błąd skutkujący brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, w Ogłoszeniu o zamówieniu (Sekcja IV pkt 4.2.2.) oraz w Rozdziale II SWZ Opis przedmiotu zamówienia określił, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia objętego Pakietem nr 1 – „Sprzęt do mycia” znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
Podczas badania jedynej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu w ramach Pakietu Nr 1 – „Sprzęt do mycia” przez Wykonawcę Eko Higiena Sp. z o.o., ul. Logistyczna 7, 62-070 Dąbrówka (Oferta nr 1), Zamawiający stwierdził istotną wadę w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik Nr 2 do SWZ), stanowiącym integralną część SWZ, która dotyczy Zadania Nr 2 - w opisie przedmiotu zamówienia dokonano błędnego określenia parametrów mopa wskazując, że Zamawiający będzie wymagał:
„wymiary przed praniem wew. dł. 410-420 mm szer. 125-130 mm, wymiary po praniu wew. dł. 400-420 mm, szer. 120-125 mm”
Powyższy opis zawiera błędy pisarskie w zakresie wartości parametrów dot. szerokości mopa przed i po praniu - prawidłowy zapis powinien brzmieć:
„wymiary przed praniem wew. dł. 410-420 mm szer. 115-125 mm, wymiary po praniu wew. dł. 400-420 mm, szer. 110-120 mm”.
Błędne opisanie przez Zamawiającego parametrów spowodowało, że Zamawiający swoim działaniem uniemożliwił Wykonawcom złożenie niepodlegających odrzuceniu ofert, zgodnych z oczekiwaniami Zamawiającego, błędnie opisanymi przez Zamawiającego w SWZ.
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający stwierdził swoje błędy po terminie składania ofert, na obecnym etapie postępowania nie ma możliwości zmiany opisu przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 Pakietu Nr 1 Załącznika Nr 2 do SWZ.
Stwierdzone błędy nie mogą zostać naprawione w inny sposób niż poprzez unieważnienie postępowania na podstawie nieusuwalnej wady, ponieważ zgodnie z art. 286 ust. 1 pzp treść SWZ może ulec zmianie wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i przed upływem terminu składania ofert.
Ponieważ dalsze prowadzenie postępowania oraz zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego, która nie podlegałaby unieważnieniu było niemożliwe, Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 6) pzp, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu Nr 1 – „Sprzęt do mycia”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339681,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339681,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339681,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Higiena sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634248261
7.3.3) Ulica: Logistyczna 7
7.3.4) Miejscowość: Dąbrówka
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339681,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu Nr 3 - „Środki piorące” została złożona tylko jedna oferta przez Eko Higiena Sp. z o.o., ul. Logistyczna 7, 62-070 Dąbrówka. W związku z odrzuceniem jedynej złożonej w postępowaniu oferty, ziściła się przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 2) pzp, zatem unieważnienie postępowania w zakresie Pakietu Nr 3 - „Środki piorące” było w pełni zasadne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Obsługa weterynaryjna w Schronisku dla bezdomnych zwierząt małych (psy, koty) Związku Gmin "Kwisa" w Przylasku 18, gmina Platerówka
- Przebudowa drogi gminnej w Henrykowie Lubańskim, dz. Nr 1006, 1050, 1014, 1178, 791 do posesji 147 - Gmina Lubań
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.