Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00296659/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00310095/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatów do przetoczeń, kaniul dożylnych, zestawów do podawania leków, strzykawek, kraników i igieł medycznych określonych w 2 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mo.pacuszka@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatów do przetoczeń, kaniul dożylnych, zestawów do podawania leków, strzykawek, kraników i igieł medycznych określonych w 2 pakietach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12145921-0141-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296659
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1: /1. Dren przezroczysty dł. 30-40 cm, 3000 szt. / 2. Dren bursztynowy dł. 30-40 cm, 4000 szt. / 3. Dren przezroczysty dł. 30-40 cm, 1000 szt. / 4. Dren przezroczysty dł. 30-40 cm, 2000 szt. / 5. Dren z 3 zaworami BCV, 1000 szt. / 6. Dren główny, 1500 szt. / 7. Dren główny, bez zawartości PCV i DEHP, 1500 szt. / 8. Dren główny, bursztynowy ( nie zawierający PCV i DEHP), 2000 szt. / 9. Dren główny, bursztynowy (nie zawierający PCV i DEHP), 2000 szt. / 10. Dren do pompy, 200 szt. / 11. Przyrząd do długotrwałego aspirowania cytostatyków, 3000 szt./ 12. Kaniula dożylna bezpieczna wykonana z poliuretanu, bez portu (kominka, 600 szt. / 13. Filtr do emulsji tłuszczowych, żywienia w systemie all-in-one oraz leków,100 szt. / 14. Przyrząd transferowy, 300 szt. / 15. Osłonka (korek) do przyrządu transferowego ( z poz. 13), 300 szt. / 16. Koreczek dwu-funkcyjny (Combi), 4000 szt. / 17. Strzykawka o poj. 5 ml, 1000 szt. / 18. Strzykawka o poj. 10 ml wykonana z polipropylenu z gumowym tłokiem, 3000 szt. / 19. Strzykawka o poj. 20 ml wykonana z polipropylenu z gumowym tłokiem,1000 szt. / 20. Adapter, 200 szt. / 21. Urządzenie bezigłowe, 200 szt. / 22. Złącze typu Luer lock, 200 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141220-8 - Kaniula
33141624-0 - Zestawy do podawania leków
33141310-6 - Strzykawki
4.5.5.) Wartość części: 434536,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2: / 1. Kranik trójdrożny do infuzji, 5 000 szt. / 2. Kranik trójdrożny z drenikiem dł. 10 cm, 5 000 szt. / 3. Kranik trójdrożny z drenikiem dł. 100 cm, 300 szt. / 4. Strzykawki jednorazowe, białe 50 ml, 20 000 szt. / 5. Strzykawki jednorazowe, 5 000 szt. / 6. Kaniula Dożylna typu Venflon 22G, 8 000 szt. / 7. Kaniula Dożylna typu Venflon 20G, 16 000 szt. / 8. Kaniula Dożylna typu Venflon 18G, 2 000 szt. / 9. Kaniula Dożylna typu Venflon 18G, 2 500 szt. / 10. Kaniula Dożylna typu Venflon 17G, 3 000 szt. / 11. Kaniula Dożylna typu Venflon 16G, 500 szt. / Kaniula dożyna bezpieczna do podawania płynów i leków, Rozmiary: / 12. 0,9 mm, 800 szt. / 13. 1,1 mm, 5 000 szt. / 14. 1,3 mm, 1 000 szt. / 15. 1,5 mm, 400 szt. / 16. 1,7 mm, 200 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141220-8 - Kaniula
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141310-6 - Strzykawki
4.5.5.) Wartość części: 169808,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431669,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431669,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431669,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630002936
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431669,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169538,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169538,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169538,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630002936
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169538,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do dożylnego podawania cystostatyków wraz z dzierżawą pomp objętościowych, kompatybilnych z zestawami do dożylnej podaży leków cytostatycznych
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa zestawów do redukcji patogenów w osoczu i KKP
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście V
więcej: Kaniula »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.