Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00265855/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg w ramach modernizacji infrastruktury drogowej w msc. Łukawa, Ocinek, Wysiadłów, Radoszki, Dacharzów, Wilczyce, Pęczyny, Daromin, Przezwody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilczyce 174
1.5.2.) Miejscowość: Wilczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-612
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wilczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg w ramach modernizacji infrastruktury drogowej w msc. Łukawa, Ocinek, Wysiadłów, Radoszki, Dacharzów, Wilczyce, Pęczyny, Daromin, Przezwody2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc29ccdf-0746-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045228/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont dróg w ramach modernizacji infrastruktury drogowej w msc. Łukawa, Ocinek, Wysiadłów, Radoszki, Dacharzów, Wilczyce, Pęczyny, Daromin, Przezwody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265855/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6531702,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Remont dróg gminnych od Łukawy do Dacharzów – Rożki1. Remont drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 989/2 w miejscowości Łukawa od km 0+000,00 do km 1+180,00 (dz. nr ewid. 989/2,989/1)
2. Remont drogi gminnej nr 395044T Ocinek - Wysiadłów od km 0+671,00 do km 1+671,00 (dz. nr ewid. 285) obręb Wysiadłów (dz. nr ewid. 275, 271) obręb Ocinek
3. Remont drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 273 w miejscowości Wysiadłów od km 0+000,00 do km 0+600,00 (dz. nr ewid. 273, 264/2, 220/1) obręb Wysiadłów
4. Remont drogi gminnej nr 395027T Radoszki wieś-Podgajówka w km od 0+000 do km 0+086 remont drogi wewnętrznej na dz. ewid. nr 295 w km od 0+000 do km 0+387 remont drogi wewnętrznej na dz. ewid. nr 297 w km od 0+000 do km 0+262 remont drogi wewnętrznej na dz. ewid. nr 110/4 w km od 0+000 do km 0+110 (dz. nr ewid. 295, 297, 110/4, 292/2, 292/1, 294/1) obręb Radoszki
5. Remont drogi gminnej nr 395010T Dacharzów – Różki w miejscowości Dacharzów od km 0+000,00 do km 0+700,00 (dz. nr ewid. 660) obręb Dacharzów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 3362802,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Remont dróg gminnych od Łukawy po Przezwody – Przezwody Kolonia1. Remont drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 998 w m. Łukawa od km 0+000,00 do km 0+634,00 (dz. nr ewid. 998, 1254/2) obręb Łukawa
2. Remont drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 774 w m. Wilczyce od km 0+000,00 do km 0+329,00 (dz. nr ewid. 774, 740, 739, 789) obręb Wilczyce
3. Remont drogi gminnej nr 395020T Wilczyce Szkoła w miejscowości Wilczyce od km 0+000,00 do km 0+519,00 (dz. nr ewid.167, 421, 108) obręb Wilczyce
4. Remont drogi gminnej nr 395031T Wysiadłów - Rzeczyca w miejscowości Ocinek od km 0+000,00 do km 0+636,00 (dz. nr ewid. 272) obręb Ocinek
5. Remont drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 304 w miejscowości Pęczyny od km 0+000,00 do km 0+917,00 (dz. nr ewid. 304) obręb Pęczyny
6. Remont drogi gminnej nr 395055T Wilczyce Jakubówka od km 0+306,00 do km 2+392,00
7. (dz. nr ewid. 492, 422, 576) obręb Wilczyce
8. Remont drogi gminnej nr 395008T Wilczyce – Daromin w m. Przezwody od km 2+000,00 do km 2+633,00 (dz. nr ewid. 196) obręb Przezwody
9. Remont drogi gminnej nr 395018T w miejscowości Przezwody – Przezwody Kolonia od km 0+758,00 do km 1+058,00 (dz. nr ewid. 183) obręb Przezwody
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 3168899,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2510739,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3565984,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2510739,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DROKAM” Tomasz Wojtas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 864-118-41-56
7.3.4) Miejscowość: Łoniów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-670
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2510739,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2430818,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3468600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2430818,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 866 173 52 40
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2430818,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 110266E w Proszeniu
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.