Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00223698/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
- 2022/BZP 00223868/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-24
- 2022/BZP 00235091/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00239944/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472061020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Romulada Traugutta 25
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 637 70 28
1.5.8.) Numer faksu: 42 639 98 79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: winb@lodz.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lodz.winb.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9aea76a6-f36b-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pabianicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311694646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzancka 56
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb-pabianice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www: pinb-pabianice.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla powiatu Łódzkiego Wschodniego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251739261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-117
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb@lodzkiwschodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pinblodzkiwschodni.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Brzezinach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331355511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-060
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb-brze@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pinb.brzeziny.lo.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311479813
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.9 Maja 33
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pinb-lask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pinb-lask.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opocznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681554529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Kazimierza Bończy-Załęskiego 1A
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinbopoczno@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pinbopoczno.lo.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Skierniewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361585919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 29
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nadzor@skierniewice.pinb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierniewice.pinb.gov.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712509608
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 16A
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb.piotrkow@esc.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip20.lo.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aea76a6-f36b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223698/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 86/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 391791,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1- Skanery dokumentów:a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 1
b) Skaner typu a – 8 szt.
c) Skaner typu b – 8 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 93264,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2- Urządzenia zapewniające bezpieczeństwo sieci oraz umożliwiające zestawienie tunelu Site To Site:a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 2
b) urządzenie UTM typu a - 6 szt.
c) urządzenie UTM typu b – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 83800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3- Drukarki kodów kreskowych, etykiet adresowych oraz czytniki kodów kreskowych:a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 3
b) drukarka typ a – 8 szt.
c) drukarka typ b – 8 szt.
d) czytnik kodów – 8 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216100-7 - Czytniki optyczne
4.5.5.) Wartość części: 27600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4- Podpisy kwalifikowane 17 szt. ,minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 79132100-9 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego
4.5.5.) Wartość części: 8347,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część 5- Stacje robocze wraz z urządzeniami UPS i oprogramowaniem biurowym dedykowane dla kancelarii oraz monitory:a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 5
b) stacja robocza – 25 szt.
c) monitor typ a – 11 szt.
d) monitor typ b– 22 szt.
e) pakiet oprogramowania biurowego 7 licencji
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 177493,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Część 6- Sprzęt komputerowy dedykowany dla pracowników w postaci komputerów przenośnych.a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 6
b) laptop typ a – 14 szt.
c) laptop typ b – 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 91400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.