eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa prowadzenia na terenie fosy Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wypożyczalni kajaków, obejmująca całodobowy dozór mienia wchodzącego w skład wypożyczalni kajaków...



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prowadzenia na terenie fosy Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wypożyczalni kajaków, obejmująca całodobowy dozór mienia wchodzącego w skład wypożyczalni kajaków...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA Dzielnica Bemowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 70

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-381

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bemowo.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bemowo.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa prowadzenia na terenie fosy Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wypożyczalni kajaków, obejmująca całodobowy dozór mienia wchodzącego w skład wypożyczalni kajaków...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fc5fe6f-fd7c-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577779/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Uruchomienie i prowadzenie wypożyczalni kajaków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292578

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-I-WZP.271.12.2024.TBA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa prowadzenia na terenie fosy Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wypożyczalni kajaków, obejmująca całodobowy dozór mienia wchodzącego w skład wypożyczalni kajaków, ich posezonowy przegląd techniczny oraz magazynowanie sprzętu wodnego.
2. Usytuowanie wypożyczalni kajaków przy fosie Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo
m. st. Warszawie oznaczone zostało na mapie, stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
3. Mienie wchodzące w skład wypożyczalni (10 kajaków, 20 szt. wioseł, 60 kamizelek asekuracyjnych) zostanie przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia umowy za protokołem określającym stan techniczny przekazywanego Wykonawcy mienia. Po rozwiązaniu umowy Wykonawca wyda Zamawiającemu przekazane mu mienie w stanie niepogorszonym ponad normalne zużycie.
4. Przedmiot umowy będzie realizowany przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym usługa prowadzenia wypożyczalni kajaków, obejmująca całodobowy dozór mienia wchodzącego w skład wypożyczalni, będzie realizowana w okresie od dnia 27 maja 2024 r. do dnia 17 września 2024 r.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawieszenia funkcjonowania wypożyczalni kajaków ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, w tym w szczególności niski poziom wody, uniemożliwiający korzystanie ze sprzętu wodnego, oferowanego przez wypożyczalnię na warunkach określonych umową. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcą o zaistniałej sytuacji na 72 godziny przed planowaną przerwą. Wykonawca zobowiązany jest do pozostania w pełnej gotowości do ponownego uruchomienia wypożyczalni kajaków. Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Wykonawcy o planowanym, ponownym uruchomieniu wypożyczani kajaków w terminie 72 godzin przed datą otwarcia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z dalszego funkcjonowania wypożyczalni kajaków ze względu na niski poziom wody, uniemożliwiający prawidłowe korzystanie ze sprzętu wodnego, o ile niski stan wody spowoduje konieczność zwieszenia funkcjonowania wypożyczalni na okres przekraczający łącznie 30 dni (niezależnie
czy w ramach jednego czy kilkukrotnego zawieszenia funkcjonowania wypożyczalni). Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcą o zaistniałej sytuacji na 72 godziny przed planowaną rezygnacją. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu rezygnacji z funkcjonowania wypożyczalni kajaków, spowodowanej zbyt niskim poziomem wody dla korzystania ze sprzętu wodnego – Zamawiający gwarantuje wykonanie usługi prowadzenia wypożyczalni kajaków mimo niesprzyjających warunków atmosferycznych (w tym w szczególności mimo niskiego poziomu wody, uniemożliwiającego korzystanie ze sprzętu wodnego, oferowanego przez wypożyczalnię) przez okres 30 dni oraz gwarantuje wykonanie usługi magazynowania kajaków i usługi przeglądu posezonowego kajaków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIL-POL Jan Jacek Gajewski - Ołdakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 125 009 60 71

7.3.3) Ulica: Fieldorfa 8

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.