eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków"Zarządzanie populacjami gatunków chronionych powodujących szkody - stosowanie materiałów zabezpieczających przed szkodami: zakup siatki i pastuchów elektrycznych - edycja 4".



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zarządzanie populacjami gatunków chronionych powodujących szkody – stosowanie materiałów zabezpieczających przed szkodami: zakup siatki i pastuchów elektrycznych – edycja 4”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120803536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mogilska

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.znamirowska@krakow.rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-krakow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zarządzanie populacjami gatunków chronionych powodujących szkody – stosowanie materiałów zabezpieczających przed szkodami: zakup siatki i pastuchów elektrycznych – edycja 4”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20288b84-02ec-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212936/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zarządzanie populacjami gatunków chronionych powodujących szkody – stosowanie materiałów zabezpieczających przed szkodami: zakup siatki i pastuchów elektrycznych – edycja 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305900

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.680.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część I zamówienia: dostawa zestawów pastuchów elektrycznych w celu ochrony mienia przed szkodami wyrządzanymi przez niedźwiedzie. Ilość zestawów do zakupu: ok. 17 szt. Zamawiający chce wykorzystać możliwie jak najwyższą kwotę na zakup przedmiotowego sprzętu
w związku z czym ilości sztuk mogą ulec zmianie w stosunku do zakładanej, jednak nie więcej niż: do +/- 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 49300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. II Część zamówienia: dostawa zestawów pastuchów elektrycznych w celu ochrony mienia przed szkodami wyrządzanymi przez wilki, rysie i bobry. Ilość zestawów do zakupu: ok. 17 szt. Zamawiający chce wykorzystać możliwie jak najwyższą kwotę na zakup przedmiotowego sprzętu w związku z czym ilości sztuk mogą ulec zmianie w stosunku do zakładanej, jednak nie więcej niż: do +/- 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 63750,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3. Część III: dostawa siatki ogrodzeniowej i słupków ogrodzeniowych w celu ochrony mienia przed szkodami wyrządzanymi przez niedźwiedzie, wilki, rysie i bobry, o następujących parametrach:
1.3.1. siatka metalowa, ogrodzeniowa ocynkowana o następujących parametrach: drut Ø 2,8 mm
1.3.2. oczko o wielkości: 5,0x5,0 cm — 5,5 cmx5,5 cm, wysokość 1,20 m
1.3.3. słupki ogrodzeniowe, metalowe, ocynkowane lub pomalowane farbą antykorozyjną, z kapturkiem o parametrach: średnica 42 mm, wysokość 2 m mające przelotki lub nawiercone otwory na wylot na wysokości 5 cm od góry oraz na wysokości 1,10 m od otworu górnego; średnica otworów 6 mm.
Orientacyjna ilość siatki –1650 mb siatki,
Orientacyjna ilość słupków – 410 szt.
Zamawiający chce wykorzystać możliwie jak najwyższą kwotę na zakup przedmiotowego sprzętu
w związku z czym ilości mogą ulec zmianie w stosunku do zakładanej, jednak nie więcej niż +/- 10%

4.5.3.) Główny kod CPV: 44313100-8 - Siatka druciana ogrodzeniowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44313000-7 - Siatka metalowa

44313200-9 - Siatka druciana

4.5.5.) Wartość części: 43400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45625,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45625,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45625,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HORIZONT ROLOS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 7620003048

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 2

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59044,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 51 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55390,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55390,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55390,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HORIZONT ROLOS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 7620003048

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 2

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71681,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 51 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

IZamawiający na podstawie art. 255 pkt. 3) oraz zgodnie z art. 259 ustawy unieważnia postępowanie w zakresie III Części.
Podstawa unieważnienia: art. 255 pkt. 3) ustawy: ,, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena (…) oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przed otwarciem ofert, opublikował kwoty na sfinansowanie zamówienia. Na Część III zamówienia przeznaczył kwotę: 50 516,00 zł. `( zadanie jest dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej). Jedyną, złożoną
w postępowaniu jest oferta Wykonawcy: HORIZONT ROLOS Sp. z o.o., z ceną za 1650 mb siatki oraz 460 słupków: 57 723,90 zł brutto, w tym cena jedn.: 1 mb. siatki: 23,37 zł, 1 szt. słupka 46,74 zł .
Najniższa cena znacznie przekracza kwotę dostępną Zamawiającemu na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57723,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57723,90 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z warunkami określonymi w SWZ sekcja 3 pkt. 1.1 Zamawiając przewidział, że chce wykorzystać możliwie jak najwyższą kwotę na zakup przedmiotowego sprzętu, w związku z czym w dokumentach zamówienia założył, że ilości sztuk zamawianych może być większa lub mniejsza od zakładanej, jednak nie więcej niż 5 szt. Istotne w ocenie ofert były ceny jednostkowe ale Wykonawca zobowiązany był podać w ofercie cenę za całość zakładanego zamówienia tj na 17 szt. Kwota jaka zamawiający przeznaczył na zamówienie wystarczyła na zakup 22 szt. Dlatego cena najkorzystniejszej oferty w sekcji VI oferty dla Części 1 i 2 pkt. 6.4.) ogłoszenia rożni się od wartości umowy podanej w sekcji VIII umowa dla Części 1 i 2 pkt. 8.2.) ogłoszenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.