Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00347287/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00354070/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
- 2023/BZP 00467306/01 - Wynik z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa okresowej konserwacji technicznej aparatury i sprzętu medycznego w Szpitalu Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ. - RZP-43/OC/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ
1.2.) Oddział zamawiającego: Szpital Dziecięcy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297359
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Niekłańska 4/24
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 03-924
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nieklanska.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieklanska.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349757
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00347287
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Pakiet wykreślony (nie podlega ocenie)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
APARAT DO DEZYNFEKCJI MGIEŁKOWEJ
Po zmianie:
Pakiet wykreślony
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1, Część 4) Przed zmianą:
60
Po zmianie:
0,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 4) Przed zmianą:
Doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia posiadających indywidualne Świadectwa kwalifikacji w zakresie pomiarów i dozoru urządzeń elektrycznych
Po zmianie:
brak
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 4) Przed zmianą:
40
Po zmianie:
0,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
36
Po zmianie:
0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
b) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
c) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
d) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:
d.1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
e) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:
e.1) w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi w zakresie okresowej konserwacji technicznej aparatury i sprzętu medycznego, (odpowiadające swym zakresem Pakietowi, na który składa ofertę) oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
e.2) dysponuje aparaturą niezbędną do wykonywania usług serwisowych zgodnie z przedmiotem zamówienia posiadającą: certyfikaty, walidacje lub atesty (dla pakietów: 1-6, 8-10, 12, 14, 17-19, 23, 26-28, 30, 31, a dodatkowo dla pakietu nr 4 – posiadaj sprzęt pomiarowy do urządzeń do dekontaminacji;
e.3) dysponuje osobami posiadającymi indywidualne Świadectwa kwalifikacji w zakresie pomiarów i dozoru urządzeń elektrycznych;
e.4) dysponuje osobami posiadającymi ważne Certyfikatami/zaświadczenia z przeszkolenia z okresowej konserwacji technicznej aparatury medycznej tożsamej lub zbliżonej co do rodzaju aparatury ujętej w danym pakiecie – dotyczy Pakietów nr 1-6, 8-10, 12, 14, 17-19, 23, 26-28, 30, 31
Po zmianie:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
b) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
c) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
d) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:
d.1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
e) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:
e.1) w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi w zakresie okresowej konserwacji technicznej aparatury i sprzętu medycznego, (odpowiadające swym zakresem Pakietowi, na który składa ofertę) oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
e.2) dysponuje aparaturą niezbędną do wykonywania usług serwisowych zgodnie z przedmiotem zamówienia posiadającą: certyfikaty, walidacje lub atesty (dla pakietów: 1-6, 8-10, 12, 14, 17-19, 23, 26-28, 30, 31;
e.3) dysponuje osobami posiadającymi indywidualne Świadectwa kwalifikacji w zakresie pomiarów i dozoru urządzeń elektrycznych;
e.4) dysponuje osobami posiadającymi ważne Certyfikatami/zaświadczenia z przeszkolenia z okresowej konserwacji technicznej aparatury medycznej tożsamej lub zbliżonej co do rodzaju aparatury ujętej w danym pakiecie – dotyczy Pakietów nr 1-6, 8-10, 12, 14, 17-19, 23, 26-28, 30, 31
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium dla pakietów wskazanych poniżej, w kwocie:
PAKIET NR 1
kwota: 1 300,00 zł
słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100
PAKIET NR 4
kwota: 500,00 zł
słownie: pięćset złotych 00/100
PAKIET NR 6
kwota: 1 000,00 zł
słownie: tysiąc złotych 00/100
PAKIET NR 7
kwota: 350,00 zł
słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100
2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 18.08.2023 roku, do godz. 08:30
Wadium, zgodnie z art. 97 ust. 7 uPzp, należy wnieść w jednej z następujących form:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego:
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ
Nr rachunku: : 75 1560 0013 2017 6235 4000 0012
(z podaniem w tytule wpłaty dopisku)
„RZP-43/OC/2023”
Więcej informacji w SWZ dostępnej na stronie https://nieklanska.ezamawiajacy.pl
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium dla pakietów wskazanych poniżej, w kwocie:
PAKIET NR 1
kwota: 1 300,00 zł
słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100
PAKIET NR 4 - wykreślony
PAKIET NR 6
kwota: 1 000,00 zł
słownie: tysiąc złotych 00/100
PAKIET NR 7
kwota: 350,00 zł
słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100
2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 18.08.2023 roku, do godz. 08:30
Wadium, zgodnie z art. 97 ust. 7 uPzp, należy wnieść w jednej z następujących form:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego:
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ
Nr rachunku: : 75 1560 0013 2017 6235 4000 0012
(z podaniem w tytule wpłaty dopisku)
„RZP-43/OC/2023”
Więcej informacji w SWZ dostępnej na stronie https://nieklanska.ezamawiajacy.pl
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
- "nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu" w pkt. e.2) wykreśla się informacje dotyczące pakietu nr 4
- "informacje dotyczące wadium" wykreśla się wymagane wniesienie wadium dla pakietu nr 4
Szczegółowe informacje nt. zmian dostępne są na stronie prowadzonego postępowania: https://nieklanska.ezamawiajacy.pl
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie na usługę serwisu - konserwacji w roku 2025 urządzenia laboratoryjnego VITEK MS będącego na wyposażeniu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Usługa serwisu sprzętu
- Przeglądy aparatury medycznej
- Usługa na przeglądy, konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego
- 201-P-24 Serwis i przeglądy aparatury medycznej - Aparat RTG
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.