eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinRoboty budowlane w zakresie remontu budynku 219 (stołówka) znajdującym się w kompleksie wojskowym Dęblin - Lotnisko. Nr 15/24/P.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie remontu budynku 219 (stołówka) znajdującym się w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko. Nr 15/24/P.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 714

1.5.8.) Numer faksu: 261 519 536

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zakresie remontu budynku 219 (stołówka) znajdującym się w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko. Nr 15/24/P.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d41e72b-e792-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 ROBOTY BUDOWLANE - PRACE ROZBIÓRKOWE, WYMIANA ŚLUSARKI OKIENNEJ, WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIAW, WYMIANA OKIEN

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 15/24/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4040466,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku nr 219 – (stołówka) znajdującym się w kompleksie wojskowym Dęblin
– Lotnisko polegających na wykonaniu robót: rozbiórkowych, wymianie ślusarki budowlanej, izolacji fundamentów, wymianie instalacji centralnego ogrzewania, robót wykończeniowych,
2. Postępowanie oznaczone jest numerem sprawy (sygnaturą): 15/24/P. Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.
4. Szczegółowy zakres robót określa niniejsza SWZ oraz następujące załączniki do SWZ tj.:

4.1. projektowane postanowienia umowy - załącznik Nr 9;
4.3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) -
załącznik Nr 12;
4.4.przedmiar Robot - załącznik Nr 13;
4.5. projekt architektoniczno-budowlany - załącznik Nr 14;
4.6. projekt rozbiórki – załącznik Nr 15;
4.7. projekt techniczny – załącznik Nr 16;
5. Przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego wraz z wymaganymi dokumentami, niezbędnymi do realizacji robót budowlanych Wykonawcy nastąpi, w obecności Kierownika budowy oraz Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w terminie 7 dni (siedmiu dni) od dnia podpisania umowy. Z czynności przekazania terenu budowy sporządzony zostanie protokół, podpisany przez strony.

6. Zamawiający dokona zgłoszenia Wojewódzkiemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego zamiaru rozpoczęcia prac wraz z załączeniem oświadczenia Kierownika Budowy o objęciu obowiązków. Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy teren pod roboty po zgłoszeniu rozpoczęcia robót do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
Z czynności przekazania terenu budowy sporządzony zostanie protokół, podpisany przez strony. Dla celów technologicznych i socjalnych Wykonawca zobowiązuje się do korzystania z własnych źródeł energii elektrycznej oraz wody, lub też zamontuje na swój koszt własny wodomierz lub własną rozdzielnicę elektryczną z licznikiem (urządzenia pomiarowe powinny posiadać ważną legalizację), oplombowane przez przedstawiciela Infrastruktury 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Za zużyte media, na podstawie zamontowanych liczników, Wykonawca zostanie obciążony fakturami:
1) za wodę - wystawionymi przez Zamawiającego;
2) za energię elektryczną - przez Zarządcę – Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, po uprzednim podpisaniu umowy na korzystanie z energii elektrycznej lub wody.
Wykonawca w protokole przekazania terenu budowy wskaże wariant zabezpieczenia mediów do realizacji zamówienia.

11. Do oferty wykonawca powinien pomocniczo i informacyjnie załączyć:
- kosztorys ofertowy opracowany na podstawie: Specyfikacji Technicznej Wykonania
i Odbioru Robót (STWiOR), Przedmiaru Robót, Projektu Architektoniczno-Budowlanego, Projektu Rozbiórki oraz Projektu technicznego.

stosując metodę kalkulacji uproszczonej określając w nim podstawę wyceny, opis, j.m., koszt jednostkowy, wartość podając je w cenie zamówienia netto i brutto, obejmujący roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia i opiewający na wartość zgodną z ceną ryczałtową zadeklarowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Kosztorys winien obejmować wszystkie pozycje przedmiaru robót wraz z narzutami.
W kosztorysie Wykonawca winien określić także zastosowana stawkę roboczogodziny oraz narzuty. W razie niewyszacowania przez Wykonawcę jakiegokolwiek pozycji bądź zakresu robót niezbędnego dla wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się, że zostały one przez Wykonawcę ujęte w ogólnej cenie ryczałtowej wykonania zamówienia.
W kosztorysie wykonawca powinien określić także zastosowaną stawkę roboczogodziny oraz narzuty (zastosowany procent kosztów pośrednich, kosztów zakupu, zysku).

W razie niewyszacowania przez Wykonawcę w kosztorysie jakiejkolwiek pozycji bądź zakresu robót niezbędnego dla wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się, że zostały one przez Wykonawcę ujęte w ogólnej cenie ryczałtowej wykonania zamówienia.

Kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i informacyjne.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu:

12.1. dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego:

- Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi;

- Kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi;

- Kosztorysu ofertowego, obejmującego roboty budowlane będące przedmiotem umowy
i opiewającego na wartość zgodną z ceną ryczałtową zadeklarowaną przez Wykonawcę
w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do umowy (w przypadku, gdy Wykonawca nie załączył go do oferty);

- opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem niniejszej umowy na kwotę co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) wraz z dowodem potwierdzającym opłacenie składek.

pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej, o której mowa w § 11 ust. 1 pkt 2) projektowanych postanowień umowy.

13.Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Stosownie do art. 95 ust. 1 PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia - prace fizyczne – związane z 1. Stosownie do art. 95 ust. 1 PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
– Kodeks Pracy:
a) czynności związane z wykonaniem robót ziemnych;
b) czynności związane z wykonaniem robót rozbiórkowych i przygotowawczych;
c) czynności związane z wykonaniem robót ogólnobudowlanych
d) czynności związane z wymianą instalacji centralnego ogrzewania

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności wymienione powyżej.

Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Kierownika Budowy oraz Kierownika robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5202353,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4387556,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Korporacja Budowlana DARCO, Dariusz Żak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481316588

7.3.3) Ulica: Garbarska 53

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4387556,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.