Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00312857/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nawierzchni ulicy Pankiewicza w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nawierzchni ulicy Pankiewicza w Siedlcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-545c2041-1fa2-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011388/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Budowa nawierzchni ul. Pankiewicza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312857/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141655,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia:
1) Pomiary przy robotach drogowych wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanej nawierzchni;
2) Rozbiórka krawężników betonowych, obrzeży betonowych, podbudowy zjazdów,
z przewozem materiału z rozbiórki samochodem samowyładowczym na składowisko odpadów;
3) Rozbiórka nawierzchni zjazdów , z przekazaniem materiału z rozbiórki właścicielom posesji;
4) Wykonanie wykopu mechanicznie w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na odkład;
5) Wykonanie nasypu z gruntu kat. III-IV, z pozyskaniem, transportem, formowaniem nasypu i zagęszczaniem warstwami ;
6) Profilowanie ręczne, z zagęszczaniem mechanicznym, podłoża pod warstwy konstrukcyjne w gruncie kat. III-IV;
7) Wykonanie podbudowy pod jezdnię z chudego betonu cementowego;
8) Wykonanie podbudowy pod zjazdy z chudego betonu cementowego;
9) Ustawienie krawężników betonowych, obrzeży betonowych;
10) Wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej, ze spoinowaniem piaskiem;
11) Wykonanie ścieku podłużnego z kostki brukowej betonowej, ze spoinowaniem piaskiem;
12) Wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej, ze spoinowaniem piaskiem;
13) Wykonanie oznakowania pionowego;
14) Wykonanie regulacji wysokościowej włazów kanałowych studzienek kanalizacji sanitarnej, na zaprawie szybkowiążącej;
15) Regulacja wysokościowa obudowy hydrantu i obudowy zaworów wodociągowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, dodatkowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Rozdział 5 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109757,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165656,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109757,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa Tomasz Gójski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211980318
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 22
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109757,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa paliw płynnych dla Gminy Siedlce oraz jej jednostek organizacyjnych
- dostawa żywności dla potrzeb SPZOZ w Siedlcach
- Wymiana wiat przystankowych
- "Sukcesywny odbiór odpadów komunalnych oraz odpadów stałych w kontenerach w Zakładzie Karnym w Siedlcach"
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Warszówek
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku Gminnym "Nasze Skarby" w Obrowcu, Obrowiec 44, 22-500 Hrubieszów
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap II
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Kamienna Góra, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap II
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.