Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00291712/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie wymiany oświetlenia na energooszczędne LED w budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego położonego w Radomiu przy ul. Akademickiej 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000805181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malczewskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@urad.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniwersytetradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7357f586-fd71-11ee-885b-8267c06084531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wymiany oświetlenia na energooszczędne LED w budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego położonego w Radomiu przy ul. Akademickiej 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7357f586-fd71-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066334/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED w ramach realizacji zadania pod nazwą „Termomodernizacja w budynkach Domów Studenckich należących do Uniwersytetu Radomskiego im. K. Pułaskiego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291712
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP-26-5b/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie wymiany oświetlenia na energooszczędne LED, a w szczególności:
a) wymianę wszystkich opraw żarowych i świetlówkowych wewnętrznych i zewnętrznych na oprawy ze źródłami LED
b) wymianę opraw Awaryjnego Oświetlenia Ewakuacyjnego na oprawy ze źródłami LED z monitoringiem,
c) utylizacja zdemontowanych opraw,
f) wykonanie napraw i malowania w miejscach demontażu opraw,
g) montaż kompensatora aktywnego mocy biernej,
h) zabezpieczenie p.poż przejścia kabli i przewodów na granicach stref pożarowych do odporności ogniowej wymaganej dla danej przegrody,
i) wykonanie kompletu badań i pomiarów ochronnych instalacji oraz fotometrycznych w całym obiekcie, potwierdzonych odpowiednimi protokołami,
j) przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi i eksploatacji instalacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ – Projekt wymiany oświetlenia na energooszczędne LED, Załączniku nr 9 – STWiOR oraz w przedmiarze - Załącznik nr 8.
Uwaga: Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy w opracowaniu oferty.
3. Z uwagi na fakt, że planowane jest wdrożenie systemu zarządzania energią
w przedmiotowym budynku (objęte odrębnym postępowaniem przetargowym) Zamawiający udostępnia Wykonawcom, w celach poglądowych, projekt Systemu Zarządzania Energią.
4. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie. Wykonawca powinien prowadzić wszelkie prace w sposób nieutrudniający funkcjonowania obiektu. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia placu budowy celem ograniczenia ewentualnego zapylenia i zanieczyszczenia obiektu oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osobom trzecim.
5. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji poprzez zatwierdzenie kart materiałowych.
6. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych wyszczególnionych i zatwierdzonych w kartach materiałowych, zgodnie z dokumentacją projektową. W przypadku, gdy Wykonawca będzie stosował materiały i urządzenia inne niż w projekcie, jest on zobowiązany do wskazania tego faktu w formularzu oferty i wypełnienia załącznika nr 1a – Parametry równoważności materiałów i urządzeń.
7. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Poprzez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót i zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Równoważne produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
8. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na wszelkie prace, materiały oraz urządzenia dot. realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy. Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie punktował wydłużenie okresu gwarancji. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się we Wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – w ciągu 140 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie punktował skrócenie terminu realizacji.
10. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we Wzorze umowy, stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848587,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WBM INWESTYCJE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482522410
7.3.3) Ulica: Toruńska 9
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.