Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00260710/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
- 2023/BZP 00328985/01 - Wynik z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem w ramach przedsięwzięcia grantowego „Szkoły bez barier w Gminie Włocławek” w ramach projektu „Dostępna Szkoła”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY WŁOCŁAWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366047995
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Orla 1
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuwwloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cuwwloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-864d5fa1-0b54-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem w ramach przedsięwzięcia grantowego „Szkoły bez barier w Gminie Włocławek” w ramach projektu „Dostępna Szkoła”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-864d5fa1-0b54-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00208516/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z oprogramowaniem w ramach przedsięwzięcia grantowego „ Szkoły bez barier w Gminie Włocławek w ramach projektu „Dostępna Szkoła”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane z środków unijnych z projektu „Dostępna szkoła” w ramach IV Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, konkurs nr POWR.04.01.00 IZ.00 00 021/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260710
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.241.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn. Część I: „Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Smólniku – 3 zestawy” jest dostawa 3 sztuk zestawów komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem; w skład jednego zestawu komputerowego stacjonarnego z oprogramowaniem wchodzą:1) komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem - szt. 1;
2) myszka bezprzewodowa - szt. 1;
3) program aplikacji Microsoft Office Standard 2021 EDU CSP lub równoważny - szt. 1;
4) klawiatura – szt. 1;
5) monitor – szt. 1
o parametrach i ilości szczegółowo określonej w Załączniku nr 1 do SWZ.
Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 2a: „Parametry techniczne oferowanego sprzętu i
oprogramowania” uzupełniony w zależności od części na którą wykonawca składa ofertę - dla wszystkich oferowanych
urządzeń, sprzętu, wyposażenia, opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów
określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, opisy funkcjonalne, oświadczenia itp., w tym w szczególności -
informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W
przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń,
wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty
muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych
parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 2a, w zależności od części na którą składana jest oferta,
stanowi brak możliwości oceny oferty, a tym samym podstawę odrzucenia oferty w postępowaniu.
Gwarancja udzielona przez Wykonawcę musi obejmować przeniesienie prawa własności na beneficjenta Projektu.
Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na sprzęt wynosi 36 miesięcy (stanowi kryterium oceny
ofert).
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia najpóźniej w terminie maksymalnie do 21 dni
kalendarzowych – stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie
parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz nie obniżą
określonych w dokumentacji postępowania standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub
dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi
w SWZ.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do
SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich
spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako
niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30214000-2 - Stacje robocze
33195100-4 - Monitory
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 14513,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn. Część II: "Dostawa monitora interaktywnego dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Smólniku" jest dostawa 2 sztuk monitorów interaktywnych o parametrach i ilości szczegółowo określonej w Załączniku nr 1 do SWZ.Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 2a: „Parametry techniczne oferowanego sprzętu i oprogramowania” uzupełniony w zależności od części na którą wykonawca składa ofertę - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów
określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, opisy funkcjonalne, oświadczenia itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń,
wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 2a, w zależności od części na którą składana jest oferta,
stanowi brak możliwości oceny oferty, a tym samym podstawę odrzucenia oferty w postępowaniu.
Gwarancja udzielona przez Wykonawcę musi obejmować przeniesienie prawa własności na beneficjenta Projektu.
Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na sprzęt wynosi 36 miesięcy (stanowi kryterium oceny ofert).
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia najpóźniej w terminie maksymalnie do 21 dni kalendarzowych – stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz nie obniżą określonych w dokumentacji postępowania standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 16980 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn. Część III – "Dostawa tabletu do obsługi programu MÓWik 2 dla Szkoły Podstawowej zOddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Smólniku" jest dostawa 1 szt. urządzenia o parametrach i ilości
szczegółowo określonej w Załączniku nr 1 do SWZ.
Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 2a: „Parametry techniczne oferowanego sprzętu i
oprogramowania” uzupełniony w zależności od części na którą wykonawca składa ofertę - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, opisy funkcjonalne, oświadczenia itp., w tym w szczególności -
informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W
przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń,
wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty
muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych
parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 2a, w zależności od części na którą składana jest oferta,
stanowi brak możliwości oceny oferty, a tym samym podstawę odrzucenia oferty w postępowaniu.
Gwarancja udzielona przez Wykonawcę musi obejmować przeniesienie prawa własności na beneficjenta Projektu.
Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na sprzęt wynosi 36 miesięcy (stanowi kryterium oceny ofert).
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia najpóźniej w terminie maksymalnie do 21 dni kalendarzowych – stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz nie obniżą określonych w dokumentacji postępowania standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn. Część IV – "Dostawa tabletu do obsługi programu MÓWik 2 oraz MÓWik Print 3.0 dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Noblistów w Kruszynie" jest dostawa 1 szt. urządzenia o parametrach i ilości szczegółowo określonej w Załączniku nr 1 do SWZ.Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 2a: „Parametry techniczne oferowanego sprzętu i oprogramowania” uzupełniony w zależności od części na którą wykonawca składa ofertę - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów
określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, opisy funkcjonalne, oświadczenia itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń,
wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 2a, w zależności od części na którą składana jest oferta,
stanowi brak możliwości oceny oferty, a tym samym podstawę odrzucenia oferty w postępowaniu.
Gwarancja udzielona przez Wykonawcę musi obejmować przeniesienie prawa własności na beneficjenta Projektu.
Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na sprzęt wynosi 36 miesięcy (stanowi kryterium oceny ofert).
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia najpóźniej w terminie maksymalnie do 21 dni kalendarzowych – stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz nie obniżą określonych w dokumentacji postępowania standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert w tej części postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert w tej części postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert w tej części postępowania.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Ubezpieczenie majątku PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku, w podziale na dwie części
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy i wyposażenia "Nadwiślańskie Centrum Dziedzictwa SZKUTNIA" - II postępowanie
- Pełnienie funkcji inż.kontraktu podczas wyk.otworu poszukiwawczo rozpoznawczego wód termalnych Włocławek GT-1 w miejscowości Włocławek, w ram. zad.Dekarbonizacja systemu ciepłowniczego miasta-etap I
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
- "Zakup i dostawa środków piorąco-dezynfekujących obejmujących pranie i dezynfekcję chemiczno-termiczną w temp. od 30 stopni Celsjusza dla Zakładu Aktywności Zawodowej we Włocławku w roku 2025."
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń obsługujących wystawę stałą w Galerii G9 w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych w ramach projektu pn. "Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego dla wybranych szkół z terenu Gminy Strzyżewice"
- Tablice interaktywne dla rzeszowskich przedszkoli w ramach projektu "Zdrowo - cyfrowo w przedszkolu"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.