Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00317743/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nowej minikoparki gąsienicowej wraz z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tykocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 8
1.5.2.) Miejscowość: Tykocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-080
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umtykocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umtykocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63045ba2-061e-11ef-bfd2-32fa350b5bfc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nowej minikoparki gąsienicowej wraz z osprzętem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63045ba2-061e-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048432/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa nowej mini koparki gąsienicowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317743
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RNZ.271.2.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej mini koparki gąsienicowej wraz z osprzętem i wyposażeniem, a także dostawa do wskazanego miejsca na terenie miasta Tykocin wraz z kompletną dokumentacją oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami Projektu umowy i opisem przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały zawarte w załącznikach: nr 1a do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych oraz nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. 4. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie, ewentualną regulację po uruchomieniu oraz nieodpłatnie przeprowadzi szkolenie dla operatora/ów w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi koparki w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi podstawowej dla przedstawicieli Zamawiającego, tj. wyznaczonych przez Zamawiającego kierowców/operatorów, które odbędzie się w ciągu najpóźniej do 3 dnia roboczego, po przekazaniu pojazdu (od dnia dostawy pojazdu, potwierdzonego protokołem przyjęcia. Z wyżej wymienionego szkolenia zostanie sporządzony przez Wykonawcę protokół
z przeprowadzonego szkolenia z zakresu obsługi podstawowej wraz z adnotacją o osobach, które go odbyły. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. Szkolenie zakończy się wydaniem imiennego zaświadczenia o przeszkoleniu. 5. Koparka musi być kompletna, wolna od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), wyposażona we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowana „do pełna” paliwem, olejami, smarami, , spełniająca poniższe wymagania – przy czym Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z wyposażeniem wyższym (lepszym) niż opisane.
6. Koparka musi być przystosowana do poruszania się po drogach publicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347370,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Contractus Agro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662144464
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Porosły
7.3.5) Kod pocztowy: 16-070
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI TYKOCIN
więcej: przetargi TYKOCIN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.