Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00226056/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00247428/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie gminy Rozogi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rozogi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kętrzyńskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Rozogi
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-114
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897226002
1.5.8.) Numer faksu: 897226002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rozogi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rozogi.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie gminy Rozogi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfe79294-d6f5-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037924/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa dróg na terenie gminy Rozogi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226056
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROŚ.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1: Przebudowa drogi gminnej nr 199009N na odcinku Klon – Zawojki – Dąbrowy.Zakres robót:
1) Zmiana nawierzchni gruntowo-żwirowej na nawierzchnię z betonu asfaltowego.
2) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego.
3) Wykonanie poboczy oraz zjazdów do działek przyległych.
4) Odwodnienie.
Lokalizacja inwestycji:
Obręb 0023 Zawojki: dz. nr ew. 216,339,428,335,358,426,87, 106, 340
Obręb 0003 Dąbrowy: dz. nr 494, 918, 922/1, 923/1
Obręb 0007 Klon: dz. nr ew. 340
Długość odcinka objętego zamówieniem: 3811 m.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową, będącą załącznikiem nr 8.1 i 8.2 do SWZ, projektem umowy - zał. nr 6.1 do SWZ, przedmiarem robót – zał. 9.1 i 9.2 do SWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i innych dokumentów budowy,
2) roboty porządkowe
3) oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót, utrzymanie zaplecza budowy,
4) opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu,
5) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z wydarzeniami losowymi, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, które to wypadki mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami,
6) odtworzenie uszkodzeń powstałych w wyniku prowadzenia prac związanych z realizacją zadania,
7) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki z zastrzeżeniem, że materiały z rozbiórki nadające się do użytku lub ponownego wbudowania są własnością Zamawiającego.
8) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 3262910,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2: Przebudowa drogi gminnej nr 199019N w miejscowości Spaliny Wielkie.Zakres robót:
1) Zmiana nawierzchni gruntowo-żwirowej na bitumiczną.
2) Poprawienie geometrii drogi.
3) Regulacja istniejących zjazdów.
4) Wykonanie poboczy drogi.
5) Ustawienie oznakowania pionowego.
Lokalizacja inwestycji: obręb 0018 Spaliny Wielkie dz. nr 274.
Długość odcinka objętego zamówieniem: 990 m.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową, będącą załącznikiem nr 8.3 do SWZ, projektem umowy - zał. nr 6.2 do SWZ, przedmiarem robót – zał. 9.3 do SWZ
3. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i innych dokumentów budowy,
2) roboty porządkowe
3) oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót, utrzymanie zaplecza budowy,
4) opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu,
5) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z wydarzeniami losowymi, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, które to wypadki mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami,
6) odtworzenie uszkodzeń powstałych w wyniku prowadzenia prac związanych z realizacją zadania,
7) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki z zastrzeżeniem, że materiały z rozbiórki nadające się do użytku lub ponownego wbudowania są własnością Zamawiającego.
8) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1062010,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4267163,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5450324,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4267163,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Abramss Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Z. Urbanowski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793151606
7.3.3) Ulica: Świętokrzyska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-116
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Zmiana nawierzchni gruntowo-żwirowej na nawierzchnię z betonu asfaltowego, 2) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, 3) Wykonanie poboczy oraz zjazdów do działek przyległych, 4) Odwodnienie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4267163,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1253053,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1567327,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1253053,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans Drog Szlachetka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582369651
7.3.3) Ulica: Dylewo
7.3.4) Miejscowość: Kadzidło
7.3.5) Kod pocztowy: 07-420
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANS DROG SZLACHETKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANS DROG SZLACHETKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1253053,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ROZOGI
- "Przygotowanie, dowiezienie i wydanie posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Rozogi w 2025 r."
- Dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych i Środowiskowego Domu Samopomocy na terenie Gminy Rozogi w 2025 roku
więcej: przetargi ROZOGI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.