Og³oszenie z dnia 2022-09-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00467770/01 - Wynik z dnia 2022-11-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa czy¶ciwa przemys³owego i mleczka do czyszczenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kpcp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa czy¶ciwa przemys³owego i mleczka do czyszczenia
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dbdaf403-33ff-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00349943
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023796/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.26 Dostawa czy¶ciwa przemys³owego i mleczka do czyszczenia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe okre¶lenie wymagañ technicznych i organizacyjnych dotycz±cych korespondencji elektronicznej zawarto w punkcie 13 i 14 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Ochrona danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych jest Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii
w Bydgoszczy: e-mail: iodo@kpcp.pl;
3) przekazane w zwi±zku prowadzonym w my¶l ustawy Prawo zamówieñ publicznych
z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, dane osobowe przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu udokumentowania przeprowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e realizacji umowy;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”, a tak¿e osoby wykonuj±ce w imieniu Zamawiaj±cego czynno¶ci zwi±zane z prowadzeniem postêpowania, a nastêpnie realizacj± zawartej umowy;
5) przekazane przez Wykonawcê dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie
z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, ponadto w odniesieniu do umów okres ich przechowywania okre¶la Instrukcja Archiwalna KPCP zatwierdzona przez Archiwum Pañstwowe w Bydgoszczy;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê bêd±cego osob± fizyczn± oraz osoby fizyczne reprezentuj±ce Wykonawcê danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba, której dane dotycz± posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
9) osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
− prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
*Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 44 Z TP 22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa czy¶ciwa przemys³owego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (za³±cznik nr 1-1 do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39514200-0 - ¦cierki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
Lp. Kryterium Rang
1. Cena 60 %
2. Termin dostawy zamówienia jednostkowego 40 %
2. Opis sposobu oceny ofert.
2.1. Opis kryterium cena – 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najni¿sza spo¶ród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
2.2 Opis kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego: 40%– max. 40 pkt.
T = (T min. : Tb) x 40
T - Punktacja za kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego .
Tmin. - Najkrótszy zaoferowany termin dostawy zamówienia jednostkowego
spo¶ród ofert rozpatrywanych.
Tb - Zaoferowany termin dostawy zamówienia jednostkowego oferty badanej.
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
Wymagany termin dostawy zamówienia jednostkowego: min. 2 dni robocze – max. 4 dni robocze licz±c od momentu z³o¿enia zamówienia jednostkowego.
Termin dostawy zamówienia nale¿y przedstawiæ w pe³nych dniach.
3. Najkorzystniejsza bêdzie ta oferta, która zdobêdzie najwiêksz± ilo¶æ punktów
– w poszczególnych pakietach – obliczonych wg wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – punktacja ca³kowita
C – punktacja za kryterium cena
T – punktacja za kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleczka do czyszczenia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (za³±cznik nr 1-2 do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39830000-9 - ¦rodki czyszcz±ce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
Lp. Kryterium Rang
1. Cena 60 %
2. Termin dostawy zamówienia jednostkowego 40 %
2. Opis sposobu oceny ofert.
2.1. Opis kryterium cena – 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najni¿sza spo¶ród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
2.2 Opis kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego: 40%– max. 40 pkt.
T = (T min. : Tb) x 40
T - Punktacja za kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego .
Tmin. - Najkrótszy zaoferowany termin dostawy zamówienia jednostkowego
spo¶ród ofert rozpatrywanych.
Tb - Zaoferowany termin dostawy zamówienia jednostkowego oferty badanej.
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
Wymagany termin dostawy zamówienia jednostkowego: min. 2 dni robocze – max. 4 dni robocze licz±c od momentu z³o¿enia zamówienia jednostkowego.
Termin dostawy zamówienia nale¿y przedstawiæ w pe³nych dniach.
3. Najkorzystniejsza bêdzie ta oferta, która zdobêdzie najwiêksz± ilo¶æ punktów
– w poszczególnych pakietach – obliczonych wg wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – punktacja ca³kowita
C – punktacja za kryterium cena
T – punktacja za kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Do Oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ:1. Katalog lub folder lub Specyfikacja techniczna z wyra¼nym zaznaczeniem zaoferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzaj±cy spe³nienie parametrów okre¶lonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (za³±cznik nr 1-1 do 1-2 do SWZ).
2. Dokument potwierdzaj±cy spe³nianie wymagañ okre¶lonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (z³o¿yæ w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 10.1 SWZ nie potwierdzaj± spe³nienia postawionych wymagañ).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Katalog lub folder lub Specyfikacja techniczna z wyra¼nym zaznaczeniem zaoferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzaj±cy spe³nienie parametrów okre¶lonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (za³±cznik nr 1-1 do 1-2 do SWZ).2. Dokument potwierdzaj±cy spe³nianie wymagañ okre¶lonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (z³o¿yæ w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 10.1 SWZ nie potwierdzaj± spe³nienia postawionych wymagañ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia – za³±cznik nr 1-... do SWZ.2. Formularz oferty – za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Pe³nomocnictwo: orygina³ lub elektroniczna kopia po¶wiadczona przez mocodawcê lub notariusza – za³±czyæ, je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia - sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy dotycz±cych:1) zmiany wielko¶ci opakowania i zmiany ceny jednostkowej netto i brutto oraz ilo¶ci
z t± zmian± zwi±zanej z zachowaniem proporcjonalno¶ci bez przekroczenia ³±cznej ceny zaoferowanej w ofercie z³o¿onej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
w przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy;
2) obni¿enia ceny netto i brutto w wypadku zastosowania przez Wykonawcê promocji lub upustów;
3) zmiany osób upowa¿nionych, o których mowa w § 5 umowy w przypadku rozwi±zania stosunku prawnego z osob± upowa¿nion± do wspó³pracy na podstawie niniejszej umowy,
a tak¿e zmian organizacyjnych w strukturze organizacyjnej lub kadrowej Zamawiaj±cego lub Wykonawcy;
4) nazwy produktu lub producenta, w przypadku gdy zmianie ulegnie nazwa produktu lub nazwa producenta jednak sam produkt pozostanie niezmieniony;
5) wyd³u¿enia okresu obowi±zywania umowy – w przypadku, gdy w okresie obowi±zywania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 cena brutto w ramach któregokolwiek z pakietów nie zostanie wykorzystana, okres obowi±zywania umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony bez zmiany cen jednostkowych i bez przekroczenia ceny brutto danego pakietu;
6) zamiany produktu objêtego umow± na odpowiednik o ni¿szej cenie;
7) zwiêkszenia ilo¶ci asortymentu, bêd±cego przedmiotem umowy i wyszczególnionego
w za³±czniku do umowy, bez konieczno¶ci zmiany ceny przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 2 i 6;
8) ceny oraz podatku VAT - w przypadku zmiany stawki podatku VAT – Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ obni¿enia lub wzrostu cen brutto, i stosownie do dokonanej zmiany stawki podatku zmiany ogólnej warto¶ci brutto umowy;
2. Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e w szczególnych sytuacjach i za jego zgod± w trakcie trwania umowy zmianê przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcê, w szczególno¶ci w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcjê danego towaru objêtego umow±, na inny towar
o identycznych b±d¼ lepszych parametrach, przy czym cena zmienionego przedmiotu umowy nie mo¿e przekraczaæ ceny towaru, na który zosta³a zawarta umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objêtego umow± Wykonawca winien udokumentowaæ ten fakt.
3. W wypadku wyd³u¿enia okresu obowi±zywania umowy zgodnie z pkt 5) ust. 1 niniejszego paragrafu na okres ponad 12 miesiêcy dopuszcza siê zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w razie zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
oraz je¿eli zmiana ta lub zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zastosowanie maj± zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy okre¶lone w ust. 4 - 11 niniejszego paragrafu.
4. Zwiêkszenie lub obni¿enie cen jednostkowych mo¿liwe bêdzie w przypadku okre¶lonym w ust. 3 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, powoduj±c ich zwiêkszenie lub obni¿enie w odpowiednim stopniu do szacowanych przez niego przy sk³adaniu oferty.
5. Przy okre¶leniu wp³ywu zmian okre¶lonych w ust. 3 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê nie bêd± uwzglêdniane zmiany dotycz±ce osób, które nie uczestnicz± bezpo¶rednio w realizacji zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-23 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
cd. VII.7.4.)Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia:6. Zwiêkszenie lub obni¿enie cen jednostkowych w przypadku okre¶lonym w ust. 3, bêdzie mo¿liwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 3 pkt 4 umowy, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z zawarciem lub realizacj± umowy o prowadzenie pracowniczych planów kapita³owych, o której mowa w art. 14 ust. 1 Ustawy z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych. W przypadku zmiany, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o sumê wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy wynikaj±c± z wp³at do pracowniczych planów kapita³owych.
7. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê umowy. Wniosek powinien mieæ formê pisemn± i zawieraæ uzasadnienie oraz propozycjê zmiany umowy, w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia.
8. W przypadkach okre¶lonych w ust. 3 Wykonawca wraz ze z³o¿onym wnioskiem zobowi±zany jest wykazaæ Zamawiaj±cemu wp³yw zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia,
a w przypadku wyst±pienia z wnioskiem przez Zamawiaj±cego - w terminie 7 dni od dorêczenia mu wniosku, wykazaæ Zamawiaj±cemu wp³yw zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego zamówienia. W szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zany jest okre¶liæ:
1) przyjête przez Wykonawcê zasady kalkulacji wysoko¶ci kosztów wykonania umowy oraz za³o¿enia co do wysoko¶ci przysz³ych kosztów wykonania umowy wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi prawid³owo¶æ przyjêtych za³o¿eñ;
2) wp³yw zmian na wysoko¶æ kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê;
3) szczegó³ow± kalkulacjê proponowanej zmiany umowy oraz wykazaæ adekwatno¶æ propozycji zmiany wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê.
9. Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o uzupe³nienie otrzymanych dokumentów,
w szczególno¶ci poprzez przekazanie dodatkowych wyja¶nieñ, informacji lub dokumentów (orygina³ów do wgl±du lub kopii potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³ami).
10. Zamawiaj±cy mo¿e przekazaæ Wykonawcy pisemny wniosek w sprawie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek taki powinien zawieraæ co najmniej propozycjê zmiany umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia oraz powo³anie zmian przepisów. Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyja¶nieñ lub dokumentów (orygina³ów do wgl±du lub kopii potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³ami) niezbêdnych do oceny przez Zamawiaj±cego, czy zmiany na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej s± uzasadnione.
11. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w tre¶ci umowy.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie
tak¿e zapisów pkt 8.1.2 SWZ dotycz±cego art. 7 ustawy z dnia 13.04.22 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U.2022r.,poz.
835 ze zm.)
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne naczyñ jednorazowych
- DOSTAWA ¦RODKÓW CZYSTO¦CI - 3 CZʦCI
- Budowa o¶wietlenia ulicy Chemicznej w Bydgoszczy
- Dostawa artyku³ów biurowych, etykiet termicznych oraz kopert
- Prace geodezyjne i kartograficzne obejmuj±ce wykonanie nowego pomiaru i mapy terenu zamkniêtego kompleksu wojskowego K-2058 Toruñ.
- Budowa do¶wietleñ wertykalnych przej¶æ dla pieszych na terenie miasta Bydgoszczy oraz o¶wietlenia ulicy Inowroc³awskiej w Bydgoszczy
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ¶rodków czysto¶ci
- Sukcesywna dostawa ¶rodków, czysto¶ci, ¶rodków chemicznych oraz produktów do sprz±tania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Sukcesywna dostawa ¶rodków czysto¶ci, odpowiednio od jednej do dwóch czê¶ci zamówienia
- zakup artyku³ów czysto¶ciowych dla SP ZOZ w Kra¶niku
- Zakup wraz z dostaw± chemii gospodarczej, materia³ów i narzêdzi do utrzymania czysto¶ci oraz ¶rodków czysto¶ci BHP dla pracowników MZUK
- Dostawa chemii profesjonalnej do Domu Pomocy Spo³ecznej w Nowej Wsi E³ckiej
wiêcej: ¦cierki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.