eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8f061cd-020a-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007135/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyprodukowanie i dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308517

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOA.272.8.2024.KTBRD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, odbiór i likwidacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dostawa i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne.
2) Szacunkowy zakres dostawy w całym okresie obowiązywania umowy:
- Tablice samochodowe (w tym zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, wtórniki, pozostałe) - 25 329 szt.
- Tablice motocyklowe - 1 467 szt.
- Tablice motorowerowe- 54 szt.
Powyższe ilości tablic rejestracyjnych są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
4. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia tablic rejestracyjnych na własny koszt i własne ryzyko do siedziby Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, Wydział Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w terminie zadeklarowanym w złożonej ofercie jednakże nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, w którym Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie terminu dostawy;
2) Dostarczane tablice rejestracyjne muszą być opakowane po 50 szt. w kartonie i czytelnie opisane serią i numerami. Odbiór tablic następować będzie w siedzibie Zamawiającego.
3) Wykonawca zobowiązany będzie bezpłatnie odbierać wycofane, zużyte tablice rejestracyjne z siedziby Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, Wydział Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz przetworzyć zgodnie z obowiązującymi przepisami najpóźniej w ciągu 14 dni od daty jego powiadomienia o potrzebie odbioru tablic.
4) Dostawy zamówionych tablic rejestracyjnych będą odbywały się sukcesywnie w trakcie realizacji umowy według jednostkowych zleceń Zamawiającego, odpowiadających jego rzeczywistym potrzebom. Ostateczna wielkość dostawy może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji dostawy, z zastrzeżeniem, że minimalna wartość przedmiotu umowy będzie stanowiła nie mniej niż 70 % maksymalnej wartości przedmiotu umowy.
5) Oprogramowanie zainstalowane przez Wykonawcę u Zamawiającego powinno posiadać co najmniej następujące funkcjonalności:
 możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic, również na wtórniki (prosty, intuicyjny formularz zamówień) wysyłanych w formie elektronicznej,
 elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) instalowana lokalnie u Zamawiającego w formie plików sql),
 automatyczna weryfikacja wyróżników tablic już wykorzystanych,
 możliwość korzystania z programu na wielu stanowiskach,
 ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy,
 baza danych wszystkich dostępnych wyróżników.
6) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest posiadać:
 aktualny certyfikat uprawnionego podmiotu potwierdzający zgodność oferowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1847 z póź. zm.),
 wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne,
o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo
o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1047), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
7) Tablice rejestracyjne muszą zostać wykonane zgodnie z aktualnie obowiązującymi wymogami i adekwatnymi normami, w szczególności:
 ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
 rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów,
 rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów,
 rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych,
 normami i specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności.
8) Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym wymagania wynikające postanowień art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych. Udział pojazdów, o których mowa powyżej oblicza się stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału równą 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.
5. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta na warunkach określonych w postanowieniach stanowiących załącznik nr 6 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.
6. Rozwiązania równoważne:
W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych lub innych systemów odniesienia, o których stanowi art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej lub systemie referencji technicznych.
W takim przypadku Wykonawca przedstawi w ofercie dowód równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

34928470-3 - Elementy oznakowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622762,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622762,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UTAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820020695

7.3.3) Ulica: ul. Katarzyńska 9

7.3.4) Miejscowość: Gruszczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622762,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.